Ak to chapem dobre, ocakaval si snad novy model lokomotivy?Roman píše: Zklamáním jsou trochu vlastní modely. Je to stále to samé v jiných barvách. Čekal jsem nějaký progres, varianty kabiny... Ale to bych asi chtěl moc.
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Ak to chapem dobre, ocakaval si snad novy model lokomotivy?Roman píše: Zklamáním jsou trochu vlastní modely. Je to stále to samé v jiných barvách. Čekal jsem nějaký progres, varianty kabiny... Ale to bych asi chtěl moc.
Nefunguje na numerické klávesnici. Na té klasické to jde.František Dvořák píše: Jenom mi nefunguje klávesová zkratka pro rychlost 120 a 140 km/h. ....
Michal, fakt parádní poježděníMichal píše:U +/- ARR jsem do poslední chvíle uvažoval, jestli tam tu kombinaci vůbec dát nebo ne. Nakonec jsem ji tam dal s ohledem na možný budoucí vývoj malardova pultu. Co se týče nearetované polohy S, tam je to dilema jako s každou vratnou polohou. Nevím, jak to udělat tak, aby se přepínač vracel a zároveň to šlo ovládat korektně klávesnicí. Pro mne byla priorita ovládání myší. Tenhle přepínač si prostě chci při rozjezdu podržet.![]()
Jinak děkuji všem za pozitivní reakce.
Tohle přesně jsem řešil na 460 a řešení je kupodivu celkem dost primitivní... Na tu klávesovou zkratku, kterou přepínáš ten gombík přidáš mapu klasicky jenom IncreaseStart na klávesu DOWN a DecreaseStart při klávesa UP dejme tomu na ControlValue třeba BlokVratka a ve scriptu pak uděláš, že pokud je poloha větší než požadovaná, ale BlokVratka není 1, tak jí vrátíš. Takže když to zmáčkneš, začne se přepínat ten přepínač do polohy S, ale zároveň se ti BlokVratka změní na 1, pokud dáš vysokou citlivost. A v tu chvíli se nebude vracet... Když to pustíš, tak to ubere na nulu a script ti vrátí přepínač do polohy J, protože už není BlokVratka == 1. Alespoň takhle to mám řešené u některých samovratných páček na 460 a funguje to celkem spolehlivě.Michal píše:Nevím, jak to udělat tak, aby se přepínač vracel a zároveň to šlo ovládat korektně klávesnicí.
Možno si to nabuduce v nocnom sceńari vyskusaj a az potom pis prispevok. V noci sa to chova spravne, jak v tunely tak aj mimo neho. Cez den je to,ako mas na obrazku, toto je na kazdom modely, ktory ma sklo s efektom dazda, cim spinavsie, tym sa to prejavi viac, bohuzial sprava sa to nerealne. Opravoval som to na pulte-sklo merakov, na toto som zabudol. Su dve moznosti, bud si ho "vycistis" sam-textura je splocna. Alebo počkáš, az vyjde nejaky další balik 36x, kde vyjde oprava.anry píše:Zdravím, nechci bejt za rejpala, ale takový výhled z kabiny už zůstane? Vždyt přes to tzv. špinaví je videt v tom tunelu víc jak přes ten průzor od stěrače. To si potom s tím tunelem nemusí nikdo tak hrát, protože je stejně kulový vidět. Promiňte, ale toto mě přijde být divný. Já vím že autor si s tím oknem chtěl pohrát tak, aby to vypadalo co nejrealičtěji, ale za takovou cenu? Loko je čistá, tak proč ne okna, no vubec se netěsím na noční scénář, to bude požitek. Mašiny jsou jinak super.