![Mr Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Jurajs: Zatím počítám s tím, že mi Jáchym skriptově pomůže dostat to do stavu a la vR BR 101, tzn řízení na ruku, automatika, Mirel, možná PZB. Cokoliv dalšího bych asi nechal na potom, abych to nejdřív vůbec dodělal.
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Má to jeden zádrhel, Esa jsou mezi jsou vedoucími oblíbená a kdekdo se na nich rád projede. Ale 380 jsou paskvil, nefunkční paskvil a většina, drtivá, je nemusí ani cítit. Osobně neznám jediného strojvedoucího, který by je preferoval . A to na každou řadu najdeš "závisláka", jen nejdražší loko na světě nikdo nepreferujeJurajs_89 píše:PZB by bylo fajn, dalo by se to použít na Německý tratě. Ještě bys k tomu pak mohl dodělat i LZB. Jen se to prosím snažte udělat jako Eso, bylo by to fajn mít další mašinku s "reálným" ovládáním.
To jsi mi pripomnel kdyz prijela do nemecka od GVD poprve a naposled tak za asistence policie musela do sturcu a jela pro dalsi vlak 371 a kde byla 371 priprezni.Roman píše:Má to jeden zádrhel, Esa jsou mezi jsou vedoucími oblíbená a kdekdo se na nich rád projede. Ale 380 jsou paskvil, nefunkční paskvil a většina, drtivá, je nemusí ani cítit. Osobně neznám jediného strojvedoucího, který by je preferoval . A to na každou řadu najdeš "závisláka", jen nejdražší loko na světě nikdo nepreferujeJurajs_89 píše:PZB by bylo fajn, dalo by se to použít na Německý tratě. Ještě bys k tomu pak mohl dodělat i LZB. Jen se to prosím snažte udělat jako Eso, bylo by to fajn mít další mašinku s "reálným" ovládáním.
.
Ano nemci si objednali 6 jednotek pro primestskou dopravu (NIM E) v kde bude v cele klon 380 (DB 102),a co si pamatuji podminky tak bude mit hromadu zmen oproti loko 380,hlavne v zasade usporadani prevodu podvozku a jiny druh sberace ,dalsi je jestli tu zakazku vubec prevezmou,jelikoz jak je normalni co se naslibuje se vcas nesplni a po zkusenostech prave s 380 je to ve hvezdach. tusim ze uz ted ma skodovka dodaci skluz. tusim ze hodne veci musela prave aby mohla mit povoleni do nemecka tak okopirovat z TRAXX lokomotiv,od vinuti motru po sberace. Dalsi je ten fakt ze je lehci nez 380,tady opravdu je stejna jen kastle.Michal píše:Jen mi nejde do hlavy, když je to takový paskvil a nesmí v Německu jezdit, že si je sami Němci objednali...
Taky je komický, že když má nejmodernější a nejdražší loko 2TM KO a není sucho, tak si fírové berou přes Valachy z Púchova postrkJurajs_89 píše:O tom, ze 380 je paskvil a skoro vsechny jezdi jen na 3 TM ci mene se nebudeme bavit.
...
A všichni na dráze si oddechliJurajs_89 píše:Toho cloveka, nejaky namestek z Nabrezi co ji nechal poslat do Rise, to stalo misto...
Zato já jsem před časem udělal dlouhý seznam věcí, co mi na nich vadí.Roman píše:Viz Pantery. Celkem nic proti tomu nemám, ale když jede 160, je to jako pojízdné železářství. Prostě je to regionální jednotka, ne meziregionální![]()