![Smějící se :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Děkuji oběma za názory. Znovu opakuji, že já se tím nezabývám a ani zabývat nebudu. Až mi přijde výsledek, tak ho otestujeme a uvidí se, co s tím.
![Mrknutí ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Jenom me napadla jedna vec,a to ze od urcite verze blueprintu se hodnoty zadavaji v jinych velicinach nez co bylo predtim,takze mozna bude chyba zde . Jelikoz plati veliciny dle anglickych norem. Proto treba ty vykony i hodnoty nesedi. Treba nato myslet. Zadas vykon v KW a ve finale je to polovina v HP a pod. Takze tady jsi osizeny.Michal píše:Romane vidíš? Tak jsem ještě větší blb než ty, když jsem dopustil, aby to tak šlo ven a vůbec mi to nevadilo.![]()
Děkuji oběma za názory. Znovu opakuji, že já se tím nezabývám a ani zabývat nebudu. Až mi přijde výsledek, tak ho otestujeme a uvidí se, co s tím.
Nebylo, oficiální vyjádření DTG, který sem klidně v případě zájmu nahodím, akorát bych musel pohledat v mailu, tvrdí, že hodnoty byly do nějaké verze v LbF v BP a kN v Effortech. Od určité verze, nevím teď jestli 13, nebo které, je to v kN, ale zůstaly tam popisky na LbF, Efforty stále v kN... Ale nechová se to korektně... Když jsem tam naprcal reálné hodnoty na 460, vycházející z grafů ještě z dob MEZu a mnou změřených věcí, tak se na klopených obloucích naklápí opačně a ze 14ti promilového kopce (HL - Valašská Polanka) brzdí.. A to tak, že když to nechám být, tak to na těch necelých deseti kilometrech skoro zastaví...kiski píše:V kW to snáď ani nikdy nebolo, či hej?
Ale však to píšu. Jakékoli ladění je zbytečné. Fyzika vozidel je v TS špatná... Prostě nabouchat reálné hodnoty a nechat to žít vlastním životem.JachyHm píše:Nebylo, oficiální vyjádření DTG, který sem klidně v případě zájmu nahodím, akorát bych musel pohledat v mailu, tvrdí, že hodnoty byly do nějaké verze v LbF v BP a kN v Effortech. Od určité verze, nevím teď jestli 13, nebo které, je to v kN, ale zůstaly tam popisky na LbF, Efforty stále v kN... Ale nechová se to korektně... Když jsem tam naprcal reálné hodnoty na 460, vycházející z grafů ještě z dob MEZu a mnou změřených věcí, tak se na klopených obloucích naklápí opačně a ze 14ti promilového kopce (HL - Valašská Polanka) brzdí.. A to tak, že když to nechám být, tak to na těch necelých deseti kilometrech skoro zastaví...kiski píše:V kW to snáď ani nikdy nebolo, či hej?Takže je to prostě o experimentování... Podařilo se mi konečně to dohnat do stavu, kdy to se 4 vozovou jednotkou +/- sedí, ale totálně to nesedí při 5 ti vozech a proudy jsou při rozjezdu hrozně obrovské a při rychlostech nad 40 km/h se blíží nule... (kolem 20A.. )
Az nato ze to nema s charakteristikou nic spolecne,to mas spatne nastavene hodnoty pro adhezi mezi koleji a podvozkem a to za urciteho pocasi,tak jako vestsina modelu ,pak se divi ze z kopce musi tlacit.a ze 14ti promilového kopce (HL - Valašská Polanka) brzdí.. A to tak, že když to nechám být, tak to na těch necelých deseti kilometrech skoro zastaví
Lozeny jsem nezkousel,nicmene to nema smysl jelikoz kdyz ho nalozim tak to vahu neripocte. Zrejmne pocitali ze vsechny vagony se daji nalozit a tak je vaha pro lozeny i kdyz je prazdny.K tej vasej debate. Vlasto, to spadovisko funguje aj dnes. Jedine, co posrali, ze akonahle vozen podporuje naklad a nalozis ho, prestane fungovat fyzika ako ma. Pri prazdnom vozni to funguje podla mojho testovania ok. Jedine, ze by to s akt 2017 domrvili este viac, coz by neprekvapilo
Ano. Hmotnost nákladu se opravdu připočte k váze prázdného vozu, ale v tu chvíli se změní fyzikální vlastnosti dotyčného vozidla a jeho jízdní vlastnosti se stávají nereálnými. Dříve bylo na tuto problematiku upozorňováno a Hekl se věnoval testům za účelem potvrzení či vyvrácení této domněnky.sasule píše:@JachymHM: Můžeš to nějako ověřit, zda to chodí? Myslím, že ve skriptu jsou funkce cca "GetTotalMass" nebo nějak podobně. Hodnota by se při nakládce/vykládce měla měnit, chápu-li to dobře...
To je dáno tíhou vlaku. Aby vlak dosáhl požadované rychlosti tak se musí navolit vyšší poměrný tah. Já osobně nastavuji omezovač na číslo kolik mám vozů.peeto3 píše:Pekný večer prajem, chcel by som sa opýtať jednu vec k automatike Esa - vám ostatným funguje dobre obmedzenie pomerného ťahu? Lebo nikde som o tom nevidel žiadnu zmienku a neviem či niečo robím zle, alebo len nechápem, ako to má v skutočnosti fungovaťVidno to napr. aj hneď na začiatku tohto videa: https://youtu.be/zL2G9LzqrAk Obmedzenie je nastavené na 7/12, po podržaní v súhlase sa pomerný ťah zvýši na cca 75% a začne akoby oscilovať nejakých +/- 5%, lenže nenápadne sa o nejaké to percento stále zvyšuje a v čase 0:45 je už na 100% nezávisle na tom, ako bolo pôvodne nastavené obmedzenie. U seba som potom ešte skúsil za jazdy znížiť obmedzenie na 1/12, čo iba ubralo ťah na nejakých 80% a znovu sa pomaly zvyšoval až na 100.
S prominutím, tohle je naprostý nesmysl.František Dvořák píše:To je dáno tíhou vlaku. Aby vlak dosáhl požadované rychlosti tak se musí navolit vyšší poměrný tah. Já osobně nastavuji omezovač na číslo kolik mám vozů.
Jak to děláš u nákladu, když máš třeba 40 vozů? To otáčíš tím pakeťákem pořád dokola jako když natahuješ plechovou žabičku na klíček?František Dvořák píše: To je dáno tíhou vlaku. Aby vlak dosáhl požadované rychlosti tak se musí navolit vyšší poměrný tah. Já osobně nastavuji omezovač na číslo kolik mám vozů.
Hmm, asi o jednu pozici zpět na 12Jurajs_89 píše:Me by spis zajimalo, na jaky stupen jede pri LV.