Co třeba SZ, e-mail,...
Neřekl bych, že zneužívá. Od toho to tam přeci je. Teprve v momentě, kdy lokomotiva vlastní číslování nemá, použije hra svůj GUID.
Co třeba SZ, e-mail,...
Neřekl bych, že zneužívá. Od toho to tam přeci je. Teprve v momentě, kdy lokomotiva vlastní číslování nemá, použije hra svůj GUID.
Jack.Grave píše: ↑pát 19. dub 2019 13:21:37 Našel jsem v dokumentaci k programu LuaCreator tohle:Třeba ten řádek filepath= by mohl být zajímavý a jako odpich k něčemu užitečný. JackKód: Vybrat vše
function file OpenHTML(name) filepath= "Routes\\".. RouteGUID .. "\\Scenarios\\" .. ScenarioGUID .."\\en\\" .. name file= io.open(filepath,"w+") return file end
P.S. já *.lua a programování nerozumím jen jsem odkoukal nějaké drobnosti jak si naskriptovat pár volovinek do aktivit. J
Tohle je bohužel falešná stopa. Proměnné RouteGUID a ScenarioGUID má autor definované na začátku skriptu konkrétního scénáře. Není to tedy nic, co by zjišťoval dynamicky z jádra hry.sasule píše: ↑pát 19. dub 2019 14:08:03 Jen je otázka, zda a kde lze zjistit to RouteGUID a ScenarioGUID.
EDIT: ve skriptu pro konkrétní scénář by to nebyl problém, ale zase jak to předat mašině. Nehledě k tomu, že i mašina by měla mít nějaké svoje ID, dle kterého by šlo poznat, která data které mašiny načítáš, nebo ukládáš.
Pokud tady myslíš ten konfigurační soubor, tak to náš problém také neřeší. Uložit soubor s informacemi není problém. V jeho případě je to konfigurační soubor mašiny platný pro všechny scénáře a je uložený v adresářové struktuře mašiny. Pro Save/Load je ale potřeba uložit aktuální konfiguraci do adresáře příslušného scénáře (minimálně pro přehlednost), tedy je potřeba vědět GUID tratě a scénáře, aby se dala korektně nastavit cesta ukládání souboru. A samozřejmě při načítání potom vzít správný konfigurační soubor...Jack.Grave píše: ↑pát 19. dub 2019 14:14:08 Mňa ten chlapík co je zodpovědný za DR BR 50.35 Rekolok na to přišel, co se zkusit ho zeptat? Jack
Tak to teda rozhodně nesouhlasím. Na většině 15x je to DOST slyšet i za jízdy. I za běžících ventilátorů. Přiznávám že v rámci jednotlivých kusů se to dost liší, ale to bohužel v TS dost věrohodně simulovat nelze.CRR144 píše: ↑úte 24. pro 2019 11:11:25 Lenže on má pravdu. Netreba ho hneď zotrieť. To cvakanie je nahrávané za zhodenej mašiny kde to dobre počuť. Je to vlastne zvuk zopnutia stykačov.Lenže pri nahodenej mašine to nepočuť. Maximálne prví jazdný stupeň kde sa ti až po zopnutí rozbiehajú ventilátory. Potom už si to musíš vyslovene chcieť všimnúť aby si to pri tom rámuse počul.
Mne osobne to nevadí, pretože to dokážem odignorovať aj vďaka tomu, že ma naučila tvorivá komunita radšej nič neokomentovať.
Výsledok zvykne biť divoký. Stiahnutie tvorby, praštenie dverami , okamžitý nálet všetkých rektrálnych alpinistov autora.