Dílna Hekl
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Hekl a Kulica
Máš to pěkné. Není nad autora s citem pro textury.
Re: Modely Hekl a Kulica
Narazil som na jednu zaujimavost, myslim ze Vlastik tu uz pred casom ukazoval podobny problem:
Podla pozicie slnka nasvieteny bok je nasvieteny logicky, ovsem nenasvieteny, vznika tam ta tmava cmuha, ktora nedava nejaku logiku preco. Cele to ma spolocnu smooth skupinu, vertexy su pozvarane, material je TrainBasicObjectDifuse.fx(konecne sa mi podarilo prist na to, ako tam funguje cierna alfa). V msts to nerobi, v trainze tiez nie. Neviem, ci na to existuje nejaky figel, alebo to mam brat tak, ze jednoducho lepsie to nebude Vznika to len pri urcitych uhloch nasvietenia. Este doplnim, ze shaderom to nie je, to iste robi aj pri zakladnom texdiff. Takze bud sa musi specificky model pozvarat, alebo chyba RW.
Podla pozicie slnka nasvieteny bok je nasvieteny logicky, ovsem nenasvieteny, vznika tam ta tmava cmuha, ktora nedava nejaku logiku preco. Cele to ma spolocnu smooth skupinu, vertexy su pozvarane, material je TrainBasicObjectDifuse.fx(konecne sa mi podarilo prist na to, ako tam funguje cierna alfa). V msts to nerobi, v trainze tiez nie. Neviem, ci na to existuje nejaky figel, alebo to mam brat tak, ze jednoducho lepsie to nebude Vznika to len pri urcitych uhloch nasvietenia. Este doplnim, ze shaderom to nie je, to iste robi aj pri zakladnom texdiff. Takze bud sa musi specificky model pozvarat, alebo chyba RW.
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Hekl a Kulica
Podle mě je to hrou. Podobných "srágorovin" jsem si užil i s obyčejnými baráky. Někdy mi docházelo k deformaci objektu ( vizuálnímu), když jsem v 3D programu použil funkci "Bevel" nebo "Extrude" na podobjektové úrovni ( polygon ). Musel jsem volit jiný postup a pak to bylo ok. Záhada.
Nepomůže modifikátor "Edit normals", nebo jak se jmenuje ?
Nepomůže modifikátor "Edit normals", nebo jak se jmenuje ?
Re: Modely Hekl a Kulica
No poskusam este kadeco, lebo uz som vselijako tu cast clenil, zvaral, odzvaral, uz si pripadam ako v kocurkove To je asi to jedine totiz, co ma brzdi. aby som sa venoval tvorbe blueprintu na engine, zatial je to scenery objekt pre jednoduche testovanie .
Re: Modely Hekl a Kulica
Takze skusil som snad vsetko,no bez vysledku. Neviete niekto o nejako zahranicnom fore? Pamatam si raz davnejsie bolo nejake nemecke forum, kde bolo dost akt. modelarov, len akosi ho nemozem najst. Vdaka.
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Hekl a Kulica
Tady jsou nejaktivnější :
http://forums.uktrainsim.com/viewforum. ... 948d49d8d8
http://forums.uktrainsim.com/viewforum. ... 948d49d8d8
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: úte 02. bře 2010 4:51:40
- Bydliště: Praha
Re: Modely Hekl a Kulica
hekl338, nekde jsem četl,že to má cosi společného se stencil shadow, který by se podle nepotvrzených zvěstí něměl v RW3 objevit. Jiná možnost je vypnout stíny, některý modely zase dělají neplechu za tmy.Mají takový podivný "kovový lesk" což je snad záležitost alfa kanálu (nerozumim oč se jedná skinovaní nerozumim ani zamák. Jack
PS Hlavně je to snad již reportovaný bug. J
PS Hlavně je to snad již reportovaný bug. J
"Grau, teurer Freund, ist alle Theorie" J.W Goethe
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Hekl a Kulica
Určitě to souvisí s tím, jak v současnosti funguje osvětlení ve hře. A to bude od nové verze zcela překopané plus nový engine. Počkal bych na září.
-
- Příspěvky: 646
- Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Hekl a Kulica
Omlouvám se za OT, ale snad nikdy jsem se netěšil na září jako teď.
magnetový "cvok"
Re: Modely Hekl a Kulica
Dobre, vdaka za reakcie. Je fakt, ze ktovie, co bude po update. Ja len dufam, ze tie shadery ako take budu stejne, nerad by som sa opat trapil skusanim, ktory sa ako sprava Urobim si animacie stieracov a pockam.
Re: Dílna Roman
Cim viac na to pozeram, asi je ozaj najvyssi cas exportnut nejaku 36x, kvoli jednoduchosti. K blueprintu ma hadam niekto dokope, lebo to je v mojom pripade to najhorsie.
Re: Dílna Roman
To by jsme do kupy daly..... Pokud zatím oželíme součinnost BSE-EDB a ARR ( musí se napsat v lua skriptu ) , tak můžeme vycházet z mého nastavení BR 143 . BSE umím nadefinovat a trakční charakteristiky naklepem v excelu, to je pohoda . Jen jsem zatím nezkoušel nezávislé nastavení ovládání sběračů, tedy aby se sami nepřepínaly v závislosti na směru jízdy.Hekl338 píše:Cim viac na to pozeram, asi je ozaj najvyssi cas exportnut nejaku 36x, kvoli jednoduchosti. K blueprintu ma hadam niekto dokope, lebo to je v mojom pripade to najhorsie.
( možná by mohli moderátoři přesunout poslední příspěvky tam, kam patří... )
Re: Dílna Roman
Něco jako je zde :Jen jsem zatím nezkoušel nezávislé nastavení ovládání sběračů, tedy aby se sami nepřepínaly v závislosti na směru jízdy.
http://www.youtube.com/watch?v=Swp-aS7X ... u_in_order
Re: Modely Hekl a Kulica
Tak vdaka Romanovej pomoci som pochopil ako funguje svetlo v RW. Skusil teda nasvietit model lampy:
Myslite, ze je ok?
Myslite, ze je ok?
Re: Modely Hekl a Kulica
Dobrý....
Re: Modely Hekl a Kulica
Tak este druha:
Akurat neviem, ci ma zmysel spravit aj verziu po troch lampach, ako bola predosla verzia. Trafit to svetlo v editore je o nervy
Akurat neviem, ci ma zmysel spravit aj verziu po troch lampach, ako bola predosla verzia. Trafit to svetlo v editore je o nervy
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Hekl a Kulica
Taky pěkný. Poslední dobou tady docela slušně svítíme .
Re: Modely Hekl a Kulica
To jo. Aby to nedpadlo tak, že do čs prostředí budeme mít jen lampyJosef72 píše:Taky pěkný. Poslední dobou tady docela slušně svítíme .
Re: Modely Hekl a Kulica
Niekde musim zacat Mne robi stale najvacsi problem blueprint, takto ho aspon precvicim. Mam este jednu lampu, tak skusim ozivit aj tu.Josef72 píše:Taky pěkný. Poslední dobou tady docela slušně svítíme .
Re: Modely Hekl a Kulica
A posledna lampa, co mam:
Asi bude treba trochu zladit texturu s farbou svetla.
Asi bude treba trochu zladit texturu s farbou svetla.