Dílna Roman
- dodis350
- Příspěvky: 43
- Registrován: stř 09. zář 2009 22:12:46
- Bydliště: Piešťany - Slovenská republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dílna Roman
Pekná robota, len tak ďalej... =)
Railfan - fotorealistycký vlakový simulátor. Je v tom budúcnosť? Ja si myslím, že ano. Only for Playstation 3.
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dílna Roman
Tož dobře to vypadá.
Re: Dílna Roman
Vypadaji opravdu pekne, jeste by to chtelo skusit si pohrat s troleji a vymodelovat kni i nastaveni pro sloupy TV jak je to udelane u trate od SAD ale kazdopadne chapu ze to tak jednoduche neni ale snad i to casem bude vypada to velmi pekne
Re: Dílna Roman
Jenže SAD má vlastní model troleje, a to jak statický objekt osazený do trati manuálně ( samostatně každý úsek mezi sloupy ) , tak i loft objekt... Tam , kde toto osazené nemá, to vypadá podobně jako u mých nebo Vlastíkových modelů.
Re: Dílna Roman
Neumím moc chválit ale vypadá to velice pěkně,je dobře že jsi se takto rozjel,neboť moje modely kvalitou zdaleka tvých nedosahuji a jsou taky dány dobou kdy nebylo zhola nic,pak byly pluginy a nebyly textury ty se vzaly z msts a tak to zůstalo doposud.
Netýká se to jenom teď sloupů ale i kolejí a nebo nástupišt a pod.,já tedy osobně si počkám na ty tvoje objekty pokud tedy budou veřejné,i v té trati ta foto textura jinak vypadá než kreslená.
Tyto sloupy jsou přesně to co se dá věrohodně osadit na trať do Berouna.
Tak at se daří.
Netýká se to jenom teď sloupů ale i kolejí a nebo nástupišt a pod.,já tedy osobně si počkám na ty tvoje objekty pokud tedy budou veřejné,i v té trati ta foto textura jinak vypadá než kreslená.
Tyto sloupy jsou přesně to co se dá věrohodně osadit na trať do Berouna.
Tak at se daří.
Re: Dílna Roman
Určitě modely vydám, do šuplíku přece nebudu tvořit .
Ale vždy tomu malinko něco schází.
U kolejiva je třeba dodělat alespoň dvě varianty tunelů a hlavně vyřešit ty proklaté přestavníky. Opět se mi potvrdilo, že pokud se kombinuje větší množství traťových pravidel, je to cesta do pekla .
U sloupů je třeba ještě dodělat nějaké varianty bran a u nástupišť zase více variant ( šířek ) ostrovních peronů.
Jen toho času by to chtělo více, ale to je problém asi nás všech.....
Ale vždy tomu malinko něco schází.
U kolejiva je třeba dodělat alespoň dvě varianty tunelů a hlavně vyřešit ty proklaté přestavníky. Opět se mi potvrdilo, že pokud se kombinuje větší množství traťových pravidel, je to cesta do pekla .
U sloupů je třeba ještě dodělat nějaké varianty bran a u nástupišť zase více variant ( šířek ) ostrovních peronů.
Jen toho času by to chtělo více, ale to je problém asi nás všech.....
Re: Dílna Roman
Ah myslel jsem si ze v te troleji od SAD neco bude jinak by asi bylo vice trati s takovouto troleji, vim ze i vlastik se o neco podobneho pokousel, trolej jako loft objekt ale pak se od toho odpustilo nebot to bylo prilis slozite na osazovani do trate a td. To pak chapu ze se to normalne nedela. Preci jen predstava toho jak se napriklad do trate od vlastika co stavi dosazovat vsude trolej jako loft objekt by bylo docela dost na dlouho a predevsim velka piplacka. Tak ti Romane drzim palce at se ti dal takhle dari pri tvorbe objektu. Uz se tesim na vysledky
Re: Dílna Roman
Přesně tak,nicméně nikde není psáno že co koleje to svoje pravidla,pravidla se dafkto dají použít jakékoliv,já tedy bych určitě pravidla nemíchal ty bych nechal ty do jsou v objehu a udělal jenom koleje,nicméně je to ale tvoje věc.Opět se mi potvrdilo, že pokud se kombinuje větší množství traťových pravidel, je to cesta do pekla .
Ohledně té troleje tak to by šlo co jsem zkoušel,nicméně ale pouze na rovině,při sklonu už není šance to legálně napojit,nebot neexistuje možnost zadání sklonu,to mohli taky zapracovat,nestalo se tak,to samé problém i s mosty když jsou koleje ve sklonu a pod.
Re: Dílna Roman
Njn bohuzel nezapracovali a jak to myslis s tim mostem? Ja kdyz natahoval loft most ke kolejim tak jsem nemel nejakej problem s tim?
Re: Dílna Roman
Ten most jsem uvedl jenom obrazně,nelze vše řešit loftem,ale je potřeba i kolikrát umístovat static objekty ve sklonu což je v RW velký problém,když si to tak vemu tak žádná stanice kompletní není na rovině,a jak pak chceš umístovat loft jako nástupiště třeba ve vršovicích nebo vysočanech,smíchově to prostě nejde,a je potřeba tam dosadit static objekt což je z hlediska RW prakticky nemožné,třeba smíchov sklon do 1/4 peronu je 8promile,dále pak 2.6 přes nástupiště a pak je rovina,absolutně nemožné umístit 350m nástupiště.
Kdybych si mohl zadat do objektu sklon podle kolejí nebo okolí hned by to bylo o něčem jiném a lépe by se pracovalo.
Kdybych si mohl zadat do objektu sklon podle kolejí nebo okolí hned by to bylo o něčem jiném a lépe by se pracovalo.
Re: Dílna Roman
Vlasto, jenže to co navrhuješ je řešení pro člověka znalého problematiky jako Jsi Ty Tobě stačí vyexportovaný model a základní blueprint. Sám si přiřadíš zvuky, pravidla ( přestavníky ) a další.... Ale co uživatel, který tyto hluboké znalosti zákonitostí RW nemá Bude třeba poskytnout alespoň základní technickou podporu, poradit , usměrnit... A co když mu zkolabuje databáze s několika denní prací Tím už jsem si prošel v MSTS se Zbyňkem ( prosím nereaguj na to jméno ) , když jsem vymodeloval tunelové kolejivo odpovídajícím našim standartům a jemu to začalo trhat databázi u Blanska . A to už Zbyněk nebyl žádný nováček... Právě těmto komplikacím bych se rád vyhnul a vzájemná spolupráce by to mohla posunout kupředu.....Vlastik píše: Přesně tak,nicméně nikde není psáno že co koleje to svoje pravidla,pravidla se dafkto dají použít jakékoliv,já tedy bych určitě pravidla nemíchal ty bych nechal ty do jsou v objehu a udělal jenom koleje,nicméně je to ale tvoje věc.
Re: Dílna Roman
A ještě bych chtěl dodat k těm sloupům TV, že textury jsou částečně ( hlavně detaily ) přejaté z MSTS se souhlasem autora supr modelů - Pawlika, čímž mu velmi děkuji .
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dílna Roman
Pěkný textury.
Re: Dílna Roman
Tak mně Josef72 navnadil a exportunul jsem jeden starší model z MSTS... I když je pravda , že textury jsou z 50% přepracované. Původní model využíval několik textur , ty jsem sjednotil a textura terénu je nová...
Je ale znát , že RW je někde jinde. Provedl jsem optimalizaci a při méně polygonech je výsledek daleko lepší
Je ale znát , že RW je někde jinde. Provedl jsem optimalizaci a při méně polygonech je výsledek daleko lepší
Re: Dílna Roman
No vypadá to dobře,ale ukaž mi jak static násyp přeba o délce 50m umístíš souběžně pod koleje ve sklonu?Je ale znát , že RW je někde jinde. Provedl jsem optimalizaci a při méně polygonech je výsledek daleko lepší
Pokud mám koleje na rovině tak to je celkem v pohodě,ale ve sklonu se nechytáš,Rw i když to bylo přislíbeno stále neumí pokládat objekty pod zadaným sklonem,částečně se to dá řešit loftem jako zde:
Takže dělat static násypy jako je tomu v msts je blbost.
Re: Dílna Roman
Jenže ten násep je loft
Static je jen ten mostek. A ten musíš stejně ve sklonu uložit ručně...
Ono v MSTS to bylo stejné než se přišlo na to, že v souborech world stačí zkopírovat hodnoty nastavení příslušné koleje a přiřadit je k parametru mostu. Jenže to asi zatím v RW nejde a v editoru už vůbec ne. Je to hold o šikovnosti
Static je jen ten mostek. A ten musíš stejně ve sklonu uložit ručně...
Ono v MSTS to bylo stejné než se přišlo na to, že v souborech world stačí zkopírovat hodnoty nastavení příslušné koleje a přiřadit je k parametru mostu. Jenže to asi zatím v RW nejde a v editoru už vůbec ne. Je to hold o šikovnosti
Re: Dílna Roman
Tak to se omlouvám,usuzoval jsem z toho že jsi psal že jsi to exportnul z msts.