Návod :
1. Vyber si jakýkoliv model lampy
2 V seznamu hned za lampami se nacházejí ještě dva modely - "J72_Svetlo_point"a "J72_Svetlo_spot" . Tyto dva modely ve hře svítí , tedy fungují jako zdroj světla. Jinak to hra neumí.
3. Když vybereš jedno z těch dvou světel a přiblížíš se k němu kamerou, dvojitým kliknutím otevřeš v pravo nabídku na editaci světla. Barvu, dosah, rozptyl apod ( druhý obrázek). Nezatrhávej ale to poslední políčko dole, protože pak bude světlo vykreslovat i stíny a to má hodně špatnej vliv na "fps". Světlo bez stínů naopak vliv na fps nemá.
4 Objekt světla umísti tak, aby odpovídal poloze cylindru lampy. To je trochu kostrbatá práce, ale stačí to udělat většinou jen jednou. Objekt světla můžeš samozřejmě umístit kamkoliv, nemusí to být tam, kde je cylindr lampy.
5. Vyber myší oba oběkty ( lampa + zdroj světla ) a dej "Ctrl+C". Potom už stačí pravým tlačítkem umisťovat oba oběkty v mapě. POZOR, oba oběkty mají jinak pivoty, takže ti polovina sloupu zmizí pod zemí. Musíš je ještě vytáhnout nahoru. Aby ti lampy nelítali ve vzduchu stačí sledovat při vytahování její stín. Ten poslední krok je trochu otravnej, ale na nic jiného jsem nepřišel. Když použijí světla obsažená ve hře, je to stejné.
6. Na posledním screenu je vidět zásadní rozdíl oproti původnímu stavu a nynějšímu. Na levou část domu dopadá světlo, pravá zůstává ve tmě. stejné to bude při projíždění vlaku.
![Obrázek](http://img510.imageshack.us/img510/7153/43214255.th.jpg)