No, aby toho nebylo málo, mám tu zase problém když chci vytvořit nový box tak tažením kurzoru za držení levého myšítka by se měl udělat základ a potom ho vytáhnout do výšky. Ale při vytváření základny se nic nevytvoří, jen taková "parodie na pivot" viz. foto. V rámečku by měla být základna boxu...
EDIT: Vyřešeno, udělal jsem nový soubor a pomocí merge vagon do něj otevřel, uložil a vše OK
Nechci něják hanit,ale když se kouknu na výsledek tak mi ten podvozek rozměrově na tom voze nesedí,nemohu si pomoci.
Bud je moc veliká kastle a nebo rozměrově nesouhlasí ty podvozky.
Zkus se nato ještě podívat,příjde mi to že neodpovídá výška od TK kde by mělo být 1050mm k podlaze.
On ten typak bude v tomto pripade spravne, aspon v zakladnych rozmeroch urcite. Ono ked sa pozries lepsie na svoje podvozky, tak si vsimni, ze neodpovedaju vobec, mas ich natiahnute az moc
A ked sa lepsie pozries, dvere su tiez nejako natiahnute podla textury, takze to chce este poladit. A nezabudni, pokial chces priradit slusne shadery, budes musiet okna rezat, takze cim presnejsie pracujes teraz, tym lepsie pre teba do buducna.
Tak jste mě ukecali podívam se na to. ¨
Hekl: jo já vím, okna už mám vyřezané a udělané jako samostatný objekt který potom bude mít svou texturu pruhlednosti. Jen pak budu potřebovat poradit jaký shader použít, pořád se v tom nějak nevyznám ... Jo a ještě jsem se chtěl zeptat. Když mám texturu s alfou a aplikuji ji na model, měla by se alfa zobrazit hned nebo až po vyexportování v Asset Editoru ???
Shader ti poradime, to je to najmenej. ?Mne osobne alfu v maxku nikdy nezobrazuje, az po exporte. Mozno sa to da ale nejako nastavit, aby ju zobrazovalo aj v maxku....
No, právě mi to příde hrozně divné když se nezobrazuje. Napadá mě že to bude tím formátem ACE... normální alfu to zobrazuje. Ale ted radši pořešém ten podvozek Mám takovýho tucha že jsem udělal měnší kola, protože jsem našel několik rozměrů ale ani jeden mi neseděl. Ale jak psal Vlastik, možná mám taky nízko skříň vozu.. ale stejně je to divný dělal jsem to podle typáku, sice na WRmz ale vozy jsou rozměrově stejný.
ale stejně je to divný dělal jsem to podle typáku, sice na WRmz ale vozy jsou rozměrově stejný.
No tak to bych netvrdil vůz WRmz je celkově delší o 50cm,ale v tomto případě to nehraje roli,tady bych se zaměřil na skutečné rozměry.
Jinak se vrátím k tomu jak jsem ještě tenkrát zkoušeli export toho WRmz a ten byl po výsledných úpravách co jsem dělal optimální,nechápu jak je možné že se ti ten Ampz tak rozjel,zkus to ještě všechno přeměřit,at máš právně pivot kastle a hlavně jednotky v maxku.
Tak jsem to přeměřil, kastle je rozměry OK. Výška byla o 10cm níž než měla, a kola na nápravě měla o 20cm menší pruměr takže asi tak. Ted zase odjíždím tak nebude možnost uprav ...
EDIT: Po upravě to vypadá fakt líp
Takže tak nějak... img upload
Ještě bych upravil proudnicové kryty na spodku vozu. V reále je "břicho" hlubší. Je tam schovaná celá klimatizační jednotka, brzdový box včetně jímek , baterie a další. Takhle by se tam toho moc nevešlo.. Porovnej to s tímto obrázkem:
A ještě upravit trochu okolky, zdají se být moc vysoké. Dle normy je maximální výška okolku nad styčnou kružnicí 36mm´.
Vidiš na tu krabici dole bych zapomněl ..., ty okolky se možná zdají protože mají stejnou texturu jako styčná plocha kola. Ale pro jistotu přeměřím. Ale jinak dík.
EDIT: Přeměřil jsem okolky a mají 37mm takže myslím že nemá cenu to předělávat
Jen potřebuju poradit jak na export, musí být všechny části nalinkované k 1_0200_coach ? protože po exportu se mi v Asset editoru zobrazí jen část pojmenovaná 1_0200_coach.