Když jsem dnes přidával v Asset editoru světlo k objektu, uvědomil jsem si, že levnější světlo ( menší nároky nároky na výkon ), které nevykresluje stín, působí u těchto objektů dost hloupě, protože tam, kde by měla být největší tma ( pod postranní rampou ), je naopak největší světlo. Tak jsem vyzkoušel ve hře přidat světlo i s vykreslováním stínu a k mému překvapení se to nijak neprojevilo na výkon, resp. na fps. V předchozí verzi stačilo přidat do prázdné mapy podobné světlo a hned šlo "fps" dolů.
Nechám tedy tyto objekty bez osvětlení a každý si to v editoru upraví podle sebe. Bylo by zbytečné tam dávat toto "dražší" osvětlení natvrdo. Ne každý má silný stroj, navíc bude stačit takto osvětlit jen tu stranu, která je natočena ke kolejím. Ilustrační snímek :
A starší verze skladu ( celkově druhá )
