Stránka 7 z 93

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: ned 18. bře 2012 2:11:05
od Hekl338
Skusil som kutit nejaky kab a kedze na 350 mam dostatok vcelku snlusnych foto, zvolil som prave ten
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Niektore textury su vylozene provizorne, sklo je taktiez zakladny shader s alfou. Ako je vidiet, nie je vhodne mat do kabu textury s DXT kompresiou, takze budem musiet skusit bez nej (nm). Zbezne som prezrel model zakladne kabu, ako co ma fungovat, tak snad sa nieco aj podari casom animovane :mrgreen:

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: ned 18. bře 2012 6:42:41
od Roman
Dobrý :o

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: ned 18. bře 2012 9:08:25
od Josef72
Pěkný. Jinak na cab je jestli se nepletu i speciální shader s light mapou na stíny, jako je tomu u scenery objektů. Ale rozhodně pěkný.

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: ned 18. bře 2012 23:05:40
od Hekl338
Ja ten kab viacmenej robim aj pre banana:D Predsa len, co je tam teraz je hruza. Ale prisposobvat ho nebudem, masinu nepoznam. Takze bud bude tento kab aj pri dalsich bannanoch, alebo sa najde dobrovolnik na upravu:D
Inak, narazil som na zaujimavy problem. Rychlomer mi ukazuje nezmysly. Jedine pri 60kh/h ukazuje spravne, do 60km/h ukazuje vzdy menej a nad 60km/h. Nevie niekto preco? :mrgreen:
Obrázek

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: ned 18. bře 2012 23:28:57
od Hekl338
Vidis a je ze je to porucha na 350, ako v reale:D Fajn, takze neriesim, ja rozhybem co sa da a blueprintom snad rozumiete lepsie ako ja :lol:

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: pon 19. bře 2012 0:44:43
od Roman
Michal píše:
Hekl338 píše:Inak, narazil som na zaujimavy problem. Rychlomer mi ukazuje nezmysly. Jedine pri 60kh/h ukazuje spravne, do 60km/h ukazuje vzdy menej a nad 60km/h. Nevie niekto preco? :mrgreen:
Protože to bude blbě nadefinovaný v blueprintu. :mrgreen: To doladíme. ;)
Nojo, tam se musí nastavit stejné rozmezí v jakém máš nadefinovanou animaci....

Ale něco jiného.... Díky nezměrné trpělivost Michala, když jsem mu ve scriptech posílal bláboly :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , jsem něco pochytil a nadefinoval komplet nově ovládání světel. Každé světlo je ovládano individuálně a to včetně vyvolání světelného kužele definovaného v sekci Children.

http://youtu.be/dRtnCoG2pdg

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: pon 19. bře 2012 1:04:42
od Hekl338
Vypada to dobre, takze dalsich 5 tlacitiek mozem animovat. Coz to nie je problem, len aby ti stacili klavesy:D Ale vsak to je len dobre, aspon uvidime moznosti.

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: pon 19. bře 2012 1:26:18
od Roman
Ještě jsem poslal script Michalovi k revizi jelikož je tam od něho nová definice ovládání sběračů. Až to schválí, pošlu všem zainteresovaným další testovací verzi ladění.

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: pon 19. bře 2012 14:52:36
od ilidianos
Romane jaka je sance ze by se ti podarilo nascriptovat i manualni zavirani dveri treba k vlastikovym vagonum ? :D Tak jako je to u BR 143 od VR

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: pon 19. bře 2012 17:52:07
od Jurajs_89
Já smekám. Je to úžasný pokrok dopředu.
A teď si dovolím odbočit. Klávesy rozhodně nedojdou :D . Je k dispozici 26 písmenek, pokud k tomu přidáme kombinaci ctrl, shift a ctrl + shift, jsme na 104 klávesách, což je pěkné :lol: . Tedy takový vlakový FS.

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: pon 19. bře 2012 18:06:59
od Hekl338
K tomu blueprintu, co teda zapisat do minimum value a do maximum value? V priklade od Kuju je tam 0 a 500, studujem manual, ale nenachadzam, co to je za cislo. :roll: Riesim tu rucicku rychlomera totiz.

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: pon 19. bře 2012 20:15:13
od Roman
No, předpokládám, že Ti animace ručičky začíná na nule . A do max. napiš hodnotu, kdeTi končí animace ( např. 180) .

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: pon 19. bře 2012 23:02:36
od Hekl338
To ma napadlo ako prve, ale samozrejme to nefunguje :D Rychlomer ukazuje 100 a idem 150. No nic, necham to zatial tak.

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: pon 19. bře 2012 23:40:41
od Hekl338
To by mohlo byt. Ide to nejako nastavit? Pripadne hodnotu prepocitat?

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: úte 20. bře 2012 0:04:06
od Hekl338
Vzdavam to, nikam to nevedie, budem sa radsej venovat modelovej casti:)

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: čtv 29. bře 2012 1:21:35
od Hekl338
Trochu viac som skumal materialy a upravil silo:
Obrázek pride mi, ze toto je lepsie nez povodne, vie to bump efekt. Skusal som to aj na banane, no nakoniec som to dal radsej prec, vypadalo to ako model TT :D

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: čtv 29. bře 2012 13:16:17
od Josef72
A jakej je to matros ?

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: čtv 29. bře 2012 16:56:01
od Hekl338
TrainBumpSpec.fx. Na loko to vytvara na prelisoch prilis plasticky vzhlad. Mozno bump mapu doladit, uvidim. Nemozem to teraz nikde najst, ale zda sa mi,ze som kdesi cital, ze normal map nema mat kompresiu, mozno je to aj tym. Celkom zaujimavy moze byt TrainBumpSpecEnvmask, udajne tam pomocou alfakanalu ide nastavit odrazivost jednotlivych casti.

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: čtv 29. bře 2012 21:06:02
od Hekl338
Mozte stahovat dalsi Es, tentokrat ZSSKC. Skin spachal Robo:
Obrázek

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: čtv 29. bře 2012 21:58:51
od philipes1471
No pekná robota :D :) 8-)