Stránka 2 z 2

Re: Modely 110 a 120 (Sergej)

Napsal: ned 08. úno 2015 15:46:53
od Robo
Mně by zajímalo, kde soudruzi z NDR udělali chybu ... :lol:
Ťažná sila je na internete udávaná na nemeckých, poľských, ruských a našich weboch inak, no zhodujú sa vo výkone. Aj keby má s vlakom pri rozjazde lepší odpich, neexistuje, aby mal pri cca 20 km/h tendenciu s takto ťažkým vlakom pri uvedenom sklone zrýchľovať. To je fake ako hrom. Otázka je, či zase v tom nemá prsty celkovo zbabraná fyzika RW. Ak medzičasom nastali v tejto oblasti pokroky, beriem späť.
Každopádne, podľa predpisu ŽSR SR1013 je pri 781 so záťažou 800t na sklone 18 promile pri type jazdného odporu T podľa trakčnej charakteristiky udávaná rýchlosť 21 km/h. Česká obdoba určite udáva rovnaký údaj.

Re: Modely 110 a 120 (Sergej)

Napsal: ned 08. úno 2015 18:21:59
od Vlastik
Robo píše:Mně by zajímalo, kde soudruzi z NDR udělali chybu ... :lol:
Ťažná sila je na internete udávaná na nemeckých, poľských, ruských a našich weboch inak, no zhodujú sa vo výkone. Aj keby má s vlakom pri rozjazde lepší odpich, neexistuje, aby mal pri cca 20 km/h tendenciu s takto ťažkým vlakom pri uvedenom sklone zrýchľovať. To je fake ako hrom. Otázka je, či zase v tom nemá prsty celkovo zbabraná fyzika RW. Ak medzičasom nastali v tejto oblasti pokroky, beriem späť.
Každopádne, podľa predpisu ŽSR SR1013 je pri 781 so záťažou 800t na sklone 18 promile pri type jazdného odporu T podľa trakčnej charakteristiky udávaná rýchlosť 21 km/h. Česká obdoba určite udáva rovnaký údaj.
Je to beta verze nelze očekávat plnou spokojenost ale všechno se doladí ,spíš mě překvapují tyto reakce na téma ohledně RW modelů na charekteristiku vozidel ,včera jsem měl u kamaráda po několika letech projet se v msts s novými vozidly a musím říci co jsem vyzkoušel za vozidla tak ladění jeden velký hnus docela se divím že po 10.letech nejsou schopni naladit vozidla dle skutečnosti tolik můj názor.Mají Bin a je to stejný humus jako byl předtím co se týče ladění.

Re: Modely 110 a 120 (Sergej)

Napsal: ned 08. úno 2015 18:47:01
od Pito_42
Ja som si tú charakteristiku trochu poupravil.
Jedná sa o graf ťažnej sily na obvode kolies
Obrázek

Re: Modely 110 a 120 (Sergej)

Napsal: ned 08. úno 2015 19:43:24
od Robo
Obrázek

A pokiaľ ide o msts. Ja si všetko ladím sám v rámci možností. To, že v msts treba klamať a dávať iné hodnoty, než reál, ma po toľkých rokoch ani netrápi. Pre každé vozidlo pri dolaďovaní sa opieram o tabuľku vyššie a mám pokoj.

Re: Modely 110 a 120 (Sergej)

Napsal: úte 10. úno 2015 0:09:10
od 750225lentilka
V lednovém časopisu Dráha je v článku o Trendech v oblastech nákladní dopravy mimo jiné zmíňka o Sergejích a je tam napsáno toto: "Základní výhodou šestinápravových dieselelektrických lokomotiv byly jejich vysoké tažné síly. Ty však byly schopny vyvinout jen v oblasti nejnižších rychlostí, trvalou tažnou silou 200kN disponovaly při rychlosti 20km/h. Při rychlosti 33km/h již jejich tažná síla klesala na úroveň tažné síly jednodušších a k tratím vlídnějších lokomotiv čyřnápravových."
Čiliže čím pomalejc Sergej jel, tim víc táhnul. A jinak, co se týče našich a zahraničních verzí skutečných lokomotiv, tak v tomhle tam rozdíly stoprocentně nebudou. Ať náš, nebo Polskej, či Německej, všechny budou táhnout stejně.

Re: Modely 110 a 120 (Sergej)

Napsal: ned 03. kvě 2015 13:43:42
od tsarnak

Re: Modely 110 a 120 (Sergej)

Napsal: pát 30. říj 2015 23:05:28
od Bastard372
Reskin (aspoň na nejaké traffic vlaky :mrgreen: )pre tohoto sergeja. Popis nie je kompletný na ráme ale ten ani nebude pretože sú tam dosť blbo rozmiestnené textúry, a tabuľky ČSD tú také aké sú preto že je tam krivo položená textúra takže o týchto veciach viem ale neviem ich úplne odstrániť, ale aj tak pre oživenie scenáru to bude lepšie ako nemecký sergej .. dúfam :oops:
http://uloz.to/xQzh26tV/t679-1218-rar
Za pomoc ďakujem kamarátovi Matejovi Košíkovi.