Stránka 3 z 6

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: stř 06. čer 2012 21:11:40
od smekac
Mno sice nic moc ale dělal jsem co se dalo. Třeba přijdu ještě na nějakou vychytávku abych sloupek neměl uprostřed dílu PHS :lol: :lol: Obrázek

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: stř 06. čer 2012 21:59:34
od smekac
Právě že to je nějaký divoký. 1. sloupek sedí ale další jsou už o kousek posunutý že nakonec poslední je uplně mimo

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: stř 06. čer 2012 22:14:04
od Roman
U toho posledního sloupku je to jasný. Je to dáno tím, že zakončuje loft objekt. Pokud tedy nenatáhneš loft přesně tak, aby celková délka byla násobkem vzdálenosti opakující se populační geometrie bude vždy mimo. Ale ostatní, pokud se ti textura opakuje například po 4m a vzdálenost mezi středními sloupky ja definována také tak, musí sedět.

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: stř 06. čer 2012 22:22:30
od smekac
Délka základní stěny je 6.29m když nastavím frekvenci populační gerometrii 6.29 tak jak jsem psal, 1. sedí ale zbytek je rozhozený. Zítra dám screen.

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: stř 06. čer 2012 22:38:21
od Josef72
Tak si pohraj s umístěním sloupků v 3ds. Já už si to nepamatuju, ale taky mi tehdy něco nesedělo, tak jsem experimentoval s osami X a Y. Pivot u sloupků musí být ve všech osách na nule. Jestli to tak nemáš ( hlavně v ose Y ), tak ti to nebude sedět. Stejně tak "Loft" musí začínat na nule a končt jak píšeš na 6,29m.

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: čtv 07. čer 2012 7:00:15
od smekac
Nj, ještě se na to mrknu .. snad to vykoumam.

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: čtv 07. čer 2012 16:27:57
od Roman
Tak jsem za pár minutek v rychlosti spíchnul loft zeď včetně sloupků rozmístěných populační geometrií a vše sedí. A to i v oblouku.
Chybička bude asi v maxu :roll:


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: pát 29. čer 2012 10:33:10
od smekac
Po čase jsem začal přemodelovávat moje Ampz 003, zatím je rozpracovaná skřín ... ;)
Obrázek
photo upload

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: sob 14. črc 2012 12:15:42
od smekac
Začal jsem pracovat na podvozku :lol: :lol: :lol:
Obrázek
upload images

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: sob 14. črc 2012 15:30:08
od smekac
Po několika hodinách usilovné práce to dostává tvar ;)
Obrázek
upload photo

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: sob 14. črc 2012 16:00:38
od Josef72
Dobrý. Hezky narezlý textury.

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: sob 14. črc 2012 16:15:05
od smekac
No má to jeden detail, celý podvozek má cca 35tis. polygonů. Musim udělat nový pružiny.

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: sob 14. črc 2012 18:46:02
od smekac
Tak snad už finalovka 8-) Co vy na to ???
Obrázek
image upload

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: sob 14. črc 2012 19:01:49
od Josef72
Kolik poly ?

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: sob 14. črc 2012 19:03:59
od smekac
Radši ne neptej .. :lol: :lol: musim tomu dát LODy .. ale v celku kolem 37tis :oops:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: sob 14. črc 2012 19:28:04
od Vlastik
Radši ne neptej .. musim tomu dát LODy .. ale v celku kolem 37tis
No tak to je fakt síla,to tedy nevím jestli vyexportuješ 2x 37tis.+kastle +interier tak to jsme tak na 110000 poly. :D

Myslím si že by šlo hned zezačátku ubrat na zaoblenosti ,jednotlivých částí a snížit tak na max 15000poly.

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: sob 14. črc 2012 19:34:07
od smekac
Oni hodně udělaly pružiny, i když jsem si dělal svoje tak mají taky dost... něco s tim ještě udělám, uvidím, když jsem ted udělal LODy tak nejmenší má nějakých 1000poly. Kastle má zatím holá asi 500poly. Do TRS jsem se s kastlí vešel do 25tisíc. Tak uvidíme :lol:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: sob 14. črc 2012 19:45:51
od Vlastik
ni hodně udělaly pružiny, i když jsem si dělal svoje tak mají taky dost... něco s tim ještě udělám, uvidím, když jsem ted udělal LODy tak nejmenší má nějakých 1000poly. Kastle má zatím holá asi 500poly. Do TRS jsem se s kastlí vešel do 25tisíc. Tak uvidíme
Jenomže pokud se ti nepodaří model vyexportovat tak ti budou LODY k ničemu,je třeba nejdříve zkusit zkušební export a pak podle toho jednat.

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: sob 14. črc 2012 20:01:29
od smekac
Celý jsem to dohromady vyexportoval o nějakých 91tis. polygonech a proběhlo to v pohodě. Tak udivíme jak budou další poly přibývat. ;)

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: sob 14. črc 2012 21:35:54
od smekac
No, tak došlo k návrhu vozu ... :D sice jsem vše ponastavoval dle návodu ale ve hře s model nezobrazí. V nabídce je, a když ho chci vložit nakoleje tak se ostatní vozy chovají jako by tam něco bylo, ale nic tam neni :D takovy invisible vagon...