Nerád to toho nejak kecám, dúfam, že môj postreh bude trošku nápomocný, ale finál verzia sa mi ešte stále nezdá v poriadku, podľa tých zrojových videí. Napriek tomu úmysel animovať to takto, je parádny. Zdá sa mi len, že to obrzdenie zberača, ak je v poriadku, býva niekde okolo stredu normálnej zdvihovej výšky. Skúsil som načrtnúť priebeh zdvihu v čase, neviem ako funguje animovanie v 3D softoch (3D max a pod), podľa videa sa mi zdá, že rovnaký priebeh animácie je smerom nahor, ale aj nadol, teda ak smerom hore je obrzdenie v 2/3 výšky (2/3 dĺžky animácie), smerom nadol je to 1/3 výšky (2/3 animácie). Podľa náčrtu začína zdvih parabolicky, teda po uvoľnení klieštin začnú pracovať aj zákony fyziky: tlak vzduchu vs. pružina. Okolo stredu zdvihovej výšky opäť brzdí parabolicky (prípadne na moment zastaví, alebo sa pohybuje veľmi pomaly lineárne) a nabieha takisto parabolicky. V závere parabolické ukončenie nie je - nárazom na TV sa zastavuje. Ak by takáto animácia mala byť aj reverzne zhora nadol v tomto poradí, tak to sedí, tiež sa začína odliepať od TV parabolicky. Samozrejme každý zberač dokáže tú dráhu opísať inak. Ešte čo som postrehol, trošku sa mi zdá, že ten zberač ide prirýchlo. Možno by výslednému efektu pomohlo o čosi málo ho spomaliť. Každopádne je to súper, prajem veľa šťastia
