Stránka 1 z 2
FS E645-646
Napsal: pon 19. kvě 2014 23:45:46
od Vlastik
No a k tomu u té lokomotivy 40 -ti stránkový manuál ,fakt vtipné

Re: Nekomerční addony_vozový park
Napsal: úte 20. kvě 2014 11:24:15
od Robo
Parádna práca. Po hodine koumania sa mi s tým podarilo rozbehnúť. Pritom je to tak triviálne a netreba stláčať všetko, čo tam je.

Re: Nekomerční addony_vozový park
Napsal: stř 21. kvě 2014 19:25:12
od Robo
Inak, to sa len mne stáva, že RW je pri týchto dvojičkách občas padá ? Pri iných addonoch sa mi to nestávalo.
Re: Nekomerční addony_vozový park
Napsal: čtv 22. kvě 2014 23:08:37
od Roman
Padá to. Skoro pořád. Prakticky jsem si zajezdil jen se sólo mašinou ve volné jízdě....
Re: Nekomerční addony_vozový park
Napsal: pát 23. kvě 2014 9:49:55
od Michal Kučera
No já to rozjel asi po 15 minutách koumání a zatím se žádný pád nekonal

Jezdím na Romanově trati, ale jen volné jízdy.
Re: Nekomerční addony_vozový park
Napsal: pát 23. kvě 2014 10:37:28
od Robo
Ja tiež jazdím voľné jazdy aj vyše hodiny. Akurát, že po uložení a nasledovnom načítaní sa mi po kliknutí na hociktorú dvojičku RW porúča do winu, ostatné addony to nerobia.
Re: Nekomerční addony_vozový park
Napsal: pát 23. kvě 2014 10:56:36
od Michal Kučera
áha, tak já to zkusím také. Mám uloženou pozici a uvidím jestli to padne
Teď sem to zkusil a následoval pád.
Re: Nekomerční addony_vozový park
Napsal: pát 23. kvě 2014 13:52:23
od Roman
Nejvíc mě štve, že mi to padá , jakmile připojím jakékoliv vozy. Ježdění bez nich mě nebere. Je to škoda.

Ještě je na můj vkus použit nevhodný shader. Asi použily TrainBumpSpecEnv.fx ale lepší by byl TrainBumpSpecEnvMask.fx a nebo by stačil, jelikož to jsou starý šunky, TrainBumpSpec.fx. Ale to je jen můj soukromý názor

.
Pro naše účely je tam jedna zajímavá věc, kterou jsme zatím nedokázaly zprovoznit. Začíná se s prázdnými vzduchojemy a kompresor je funkční až po zapnutí HV. Vím, že je to funkční u parních lokomotiv, kde jsem na to narazil, když jsem pro Honzu zprovozňoval jednu čoudu, ale u elektriky nebo motoru jsem to ještě nikde neviděl.
Re: Nekomerční addony_vozový park
Napsal: pát 23. kvě 2014 15:28:24
od Roman
Vypadá to, že to je ale podvod

. Vše je ve skriptu. Pokud dám F5, tak je jímka nafoukaná. Ale samozřejmě nic nechodí, rozhodující jsou animace v kabině. Taky řešení

.
Jinak, co se vlastní simulace týká, je to jednoznačně zatím to nejlepší. Absolutní špička. Jediné vozy, které se mi nakonec povedlo připojit bez pádu hry, byly defaultní od Kuju. Pak s tím nákladem to byla jízda

. Než jsem si to ošahal, tak byl každou chvilku venku vypínač

. Šuntovat lze na každém hospodáru. Paráda. Ale nakonec jsem ten náklad rozjel tak, že tam bylo možné naházet i poslední šunt

. Opravdu je to ale jen pro fajnšmekry. Kdo má třeba trochu problémy s naší 151 tak to pro něj nemá vůbec význam. To nemluvím o oživení, ale i vlastní jízda s nákladním vlakem je síla. Nedokážu si to představit ve scénáři, kde bych musel hlídat i návěstidla

. Tady jsem měl pořád plné ruce práce a ještě to moje očumování okolo....

. Samozřejmě jsem chtěl aby to jelo co nejrychleji a ne tam něco naházet a zevlovat

Re: Nekomerční addony_vozový park
Napsal: pát 23. kvě 2014 15:32:10
od kuboss
vyzera to fajne, snad sa do toho pustim. Mimochodom, tu vec s kompresorom ma podobne aj nemecka BR 103 od vR ak sa nemylim.. skuste pozret ako to maju spravene oni

Re: Nekomerční addony_vozový park
Napsal: pát 23. kvě 2014 15:39:23
od Robo
Paradoxne prázdne vzduchojemy ako medzikrok pri oživovaní, sú takto dané zbytočne. Nech mám v brzdovom potrubí akékoľvek straty, tie sa doplnia doslova z ničoho a hlavný vzduchojem si stále drží hodnotu okolo 9,5 Baru bez rozdielu, či pracujem s vlakovým brzdičom alebo prídavným.
Inak súhlasím, jazda je parádna, akurát, šuntovanie akosi neviem ovládať. Skúšal som vekslovať tým malým ovládačom a nevšimol som si žiadne zmeny, zrejme som niečo robil zle.
Re: Nekomerční addony_vozový park
Napsal: pát 23. kvě 2014 15:53:57
od Roman
Jo, to je správně, ale musíš být na hospodáru, ta kontrolka (zelená, bílá...) co bliká pak svítí trvale. A dole za kontrolerem jsou schované male zelené číslíčka, indikace šuntu. Bez šuntů to potom při přechodu škubne. Se šunty je to krásně plynulé.
Re: Nekomerční addony_vozový park
Napsal: pát 23. kvě 2014 17:27:43
od Roman
Re: Nekomerční addony_vozový park
Napsal: pát 23. kvě 2014 19:35:22
od Michal Kučera
Já tedy s připojením vozů nemám problém.

Dnes ji zkusím taky trošku naložit, ráno sem tahnul jen pár nových vozu od Pikka.
Re: Nekomerční addony_vozový park
Napsal: pát 23. kvě 2014 19:56:27
od Roman
Hmmm, tak mě ne

.
Mohl by to celé nějaký moderátor přesunout do samostatného vlákna? Dík.
Re: Nekomerční addony_vozový park
Napsal: pát 23. kvě 2014 20:03:49
od Michal Kučera
Nesmíte ty vozy připojit v editoru ale najet na ně

Re: FS E645-646
Napsal: sob 24. kvě 2014 15:26:46
od erikmir
Keď na to tak pozerám, nie je to náhodou ten rušeň čo ho CRW dotiahlo zo Slovinska na Slovensko ?
http://www.railtrains.sk/modules/AMS/ar ... oryid=1129
Re: FS E645-646
Napsal: sob 24. kvě 2014 17:12:33
od Robo
Nie
Re: FS E645-646
Napsal: ned 25. kvě 2014 10:11:56
od Roman
Komu se ježdění s těmito mašinkami líbí, může zkusit tento scénář, který jsem vytvořil

. Pro objektivitu je tam přiložen i soubor Falls AWT s opravenou váhou vozu (myslím, že to Pikku ještě neaktualizoval). Tak se nelekněte. Předem upozorňuju, že je to hodně těžký scénář. Já to zajel s odřenýma ušima

. Berte to jako beta verzi, protože to nikdo netestoval.
http://modely-msts.cz/RW/FS_E645_Pn46003.rwp

Re: FS E645-646
Napsal: ned 25. kvě 2014 12:45:02
od Robo
Z iného súdka. Tentokrát pri načítaní uloženého free screnára vlak s dvojičkou RW nepadne. Akurát, že mnoho prvkov je neovládateľných, všetky kontrolky vysvietené a vozidlo sa napriek tomu nedá oživiť. Takže smola pre autora a aj pre mňa, celý pack ide do koša.