Modely Kiski

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
Odpovědět
KaMat
Příspěvky: 1366
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Modely Kiski

Příspěvek od KaMat »

Nejde nějak nastavit zvuk (houkačka) aby byl slyšet do větší vzdálenosti bez toho aby se přidávalo na hlasitosti ?
Na konci nákladního vlaku už třeba nejde slyšet. Myslím to teď u všech mašin.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kiski

Příspěvek od Roman »

slowly píše:
Ještě ke zvukům. Při externím pohledu je hodně slyšet to přepínání stupňů, tam bych to asi potlumil, nebo vypnul (jen názor). Nevím jak je to tedy dělané a provázané ;) .

Buď nemá definován utlum a nebo použil stereo nahrávku kde se musí definovat útlum extra pomocí křivky a příslušného parametru :) . Defaultní nastavení útlumu na stereo wav nefunguje.
A ohledně zvuků , po změně stanoviště se mi při zpáteční jízdě nepřehrávalo audio ventilátorů trakčního motoru....
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kiski

Příspěvek od Hekl338 »

Tak testovanim zistujem, ak masine nasadzam z miesta co to da, pri asi 800A padne smetak, masina taha dalej. To iste, ak necham masinu v sklze dlhsie, kludne aj pri 500A, smetak padne, masina taha dalej. Tiez len u mna? :mrgreen:
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Modely Kiski

Příspěvek od kiski »

Roman, predbehol si ma. Práve som nato došiel, akurát že už si to medzitým napísal na fórum. Ale hlavne, že som si nato došiel sám, to vždy poteší. Nabudúce budem vedieť, kde hľadať... Už ma to aj napadlo predtým, ale myslel som, že je tam správna hodnota, tak som tomu nevenoval pozornosť.

Zvuky stykačov sú mono, takže útlm na ne platí.

Hekl: ano, len u teba. U mňa funguje aj ochrana sklzu aj nadprúd. Netuším, čo môžeš mať blbo.

Vydám novú verziu, ale neviem či ešte dnes.
Braňo
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kiski

Příspěvek od Roman »

kiski píše:Roman, predbehol si ma. Práve som nato došiel, akurát že už si to medzitým napísal na fórum. Ale hlavne, že som si nato došiel sám, to vždy poteší. Nabudúce budem vedieť, kde hľadať... Už ma to aj napadlo predtým, ale myslel som, že je tam správna hodnota, tak som tomu nevenoval pozornosť.

Zvuky stykačov sú mono, takže útlm na ne platí.

Hekl: ano, len u teba. U mňa funguje aj ochrana sklzu aj nadprúd. Netuším, čo môžeš mať blbo.

Vydám novú verziu, ale neviem či ešte dnes.
Možná by bylo lepší udělat to podobně jako já u hektora. Jak kluci psali připomínky, hodit do placu jen opravu konkrétní chyby a pak to po testech vydat komplet jako balík.
Mně osobně překvapil aktivní přístup některých lidí a můžu říci, že to hodně pomohlo.
Ty chyby tam budou vždy, toho se nezbavíme :) . Tedy já s Pikkem určitě ne :)
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kiski

Příspěvek od Hekl338 »

Zahada vyriesena, chybalo mi tratove pravidlo v TT. Skusil som model totiz v inych tratiach a tam sa to chovalo ok. Aspon som mudrejsi do buducna, co vsetko dokaze sposobit nestandartne stavy :mrgreen:
slowly
Příspěvky: 343
Registrován: čtv 01. bře 2012 12:01:00

Re: Modely Kiski

Příspěvek od slowly »

Omlouvám se za odbočení, ale když se to tu nakouslo, mohl by prosím někdo zkusit pro test udělat jeden nákladní vůz rovnou ložený? Tak jak o tom psal Hekl, že by nefungovala nakládka. Potom by ta fyzika mohla být reálnější s loženým vozem. Tak jsem to alespoň pochopil, že tudy by cesta mohla vést.
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Modely Kiski

Příspěvek od kiski »

Ahojte, verzia 1.02 je vonku, link v prvom príspevku. Všetky ostatné verzie okrem opráv zmazané.
Braňo
honzik.bures
Příspěvky: 44
Registrován: úte 19. kvě 2015 20:13:11

Re: Modely Kiski

Příspěvek od honzik.bures »

Kde je prosím tě ten link ?
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kiski

Příspěvek od Roman »

Všechno se po update zdá OK.
Jen nevím ty světla. Nesvítí to až moc? :roll: :roll: :roll:

Obrázek
Obrázek
AirVolk

Re: Modely Kiski

Příspěvek od AirVolk »

Chcelo by to trochu ubrať, ale to je len vada kozmetická.
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Modely Kiski

Příspěvek od kiski »

V "novej" novej verzii je to už trochu ubrané. Myslím, že to nikto ani nezbadal, že v1.02 je už iná ako tá, čo som uploadol doobeda. Stále sa jedná o 1.02, len som upravil svetlá.
Braňo
AirVolk

Re: Modely Kiski

Příspěvek od AirVolk »

Jeden problém tam stále pretrváva.......Tiež kozmetický....Ak mám zapnuté stireače a pohnem vnútri na stanovišti kamerov trochu inam ako rovno pred seba, tak sa v polke okna stierače stratia.
Majkl
Příspěvky: 172
Registrován: sob 02. kvě 2015 11:21:35

Re: Modely Kiski

Příspěvek od Majkl »

Zdravím, teď nevím co z toho je chyba na modelu a nebo problém RW samotného....
Občas se mi stane že při přechodu na druhé stanoviště nejsou slyšet TR motory.
Po uložení a znovu načtení hry se mi stalo že s bobinou se dalo normálně rozjet i když byl stažený sběrač a vypnuté HV.
Podle mě se po znovu načtení hodila do základního nastavení, ale byla prostě provozu schopná
Majkl
Příspěvky: 172
Registrován: sob 02. kvě 2015 11:21:35

Re: Modely Kiski

Příspěvek od Majkl »

Já si to myslel že problém bude u RW..
Jinak 363 po načtení okamžitě zastaví (je potřeba zase nafoukat vzduch pomocí PK )
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kiski

Příspěvek od Roman »

AirVolk píše:Jeden problém tam stále pretrváva.......Tiež kozmetický....Ak mám zapnuté stireače a pohnem vnútri na stanovišti kamerov trochu inam ako rovno pred seba, tak sa v polke okna stierače stratia.
To asi Kiski neovlivní. Je to asi problém hry když je pivot mimo kameru. Třeba některé Josefovi budovy mi taky občas zmizí při pohybu kamerou. U tučka v kabině mizí zase při pohybu směrová páka. I když jsem ji pak celou přemodeloval, změnil pivot, stejně se problém neodstranil´.
AirVolk

Re: Modely Kiski

Příspěvek od AirVolk »

Majkl píše:Zdravím, teď nevím co z toho je chyba na modelu a nebo problém RW samotného....
Občas se mi stane že při přechodu na druhé stanoviště nejsou slyšet TR motory.
Po uložení a znovu načtení hry se mi stalo že s bobinou se dalo normálně rozjet i když byl stažený sběrač a vypnuté HV.
Podle mě se po znovu načtení hodila do základního nastavení, ale byla prostě provozu schopná

To sa mi práve dnes stalo.....Nedokázal som ju nahodiť , pretože nahodená bola, len vizuálne tomu nezodpovedala....
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Modely Kiski

Příspěvek od kiski »

Takže keďže na niektoré otázky už odpovedali fundovanejší, ja k nim len krátko...

Problém týkajúci sa enginu hry ja odstrániť neviem, preto sa s ním ani zaoberať nebudem. A čo sa týka miznúcich stieračov - o tomto probléme viem už od testovania prvých verzii modelu. Ale ako píše Roman, je to umiestnením pivota a prerabal som to niekoľkokrát bez úspechu, tak som sa s tým zmieril. Ten pivot by musel byt umiestnený pred rušňom asi tak 10m, aby tie stierače nemizli, ale tam by hrozilo pokazené exportovanie modelu.

Svetlá som už trochu stiahol, takže hádam je to už lepšie. Možno niekedy v budúcnosti, keď Michal poradí fintu so skriptom aby sa mašina korektne resetla a neostala akože nahodená, zapracujem aj toto.

Zatiaľ užívajte v1.02 ;)
Braňo
Uživatelský avatar
sasule
Příspěvky: 381
Registrován: pon 16. zář 2013 10:07:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kiski

Příspěvek od sasule »

Roman píše:
AirVolk píše:Jeden problém tam stále pretrváva.......Tiež kozmetický....Ak mám zapnuté stireače a pohnem vnútri na stanovišti kamerov trochu inam ako rovno pred seba, tak sa v polke okna stierače stratia.
To asi Kiski neovlivní. Je to asi problém hry když je pivot mimo kameru. Třeba některé Josefovi budovy mi taky občas zmizí při pohybu kamerou. U tučka v kabině mizí zase při pohybu směrová páka. I když jsem ji pak celou přemodeloval, změnil pivot, stejně se problém neodstranil´.
Zdravím, nevím, v čem je modelovaná bobina, ale totéž se mi dělo u stěračů na 854 (stavěno v Blenderu). (Tam toho rotuje ještě o cosi víc :-) ) Problém působilo, když se šlo přes hodnotu 180stupňů. Případně, když nebyl správně pivot nebo scale objektu nebylo 1. Osobně bych tedy zkusil, aby stěrač šel od 0 do n stupňů. Třeba to pomůže - u 854 pomohlo.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kiski

Příspěvek od Roman »

sasule píše: Zdravím, nevím, v čem je modelovaná bobina, ale totéž se mi dělo u stěračů na 854 (stavěno v Blenderu). (Tam toho rotuje ještě o cosi víc :-) ) Problém působilo, když se šlo přes hodnotu 180stupňů. Případně, když nebyl správně pivot nebo scale objektu nebylo 1. Osobně bych tedy zkusil, aby stěrač šel od 0 do n stupňů. Třeba to pomůže - u 854 pomohlo.
Blender neznám, ale v maxu musíš mít objekt po použití scale vždy resetovatý, jelikož ho exporter přepočítá v poslední resetované velikosti. Tedy ve hře se ti objekt načte v původní velikosti před zmenšením/zvětšením.
Rotace. Od začátku tvorby do RW používám normálně rotaci 360°, dokonce u nějakých cyklických ovladačů i více a nikdy žádný problém nebyl.
Například stěrače u všech modelů, kde jsem je dělal a animoval 151/350/Hektor/zamračená mají pivot resetovaný s nulovou rotací a následně upravuji úhel dle potřeby a animuji. Export je pak už bez dalšího resetu. Nikdy u těchto objektů problém s mizením nebyl.
Ale jak píšu, Blender neznám. Pokud vím, bobiny jsou dělané v 3ds.max
Odpovědět