Modely Kiski
Re: Modely Kiski
Nejde nějak nastavit zvuk (houkačka) aby byl slyšet do větší vzdálenosti bez toho aby se přidávalo na hlasitosti ?
Na konci nákladního vlaku už třeba nejde slyšet. Myslím to teď u všech mašin.
Na konci nákladního vlaku už třeba nejde slyšet. Myslím to teď u všech mašin.
Re: Modely Kiski
slowly píše:
Ještě ke zvukům. Při externím pohledu je hodně slyšet to přepínání stupňů, tam bych to asi potlumil, nebo vypnul (jen názor). Nevím jak je to tedy dělané a provázané .
Buď nemá definován utlum a nebo použil stereo nahrávku kde se musí definovat útlum extra pomocí křivky a příslušného parametru . Defaultní nastavení útlumu na stereo wav nefunguje.
A ohledně zvuků , po změně stanoviště se mi při zpáteční jízdě nepřehrávalo audio ventilátorů trakčního motoru....
Re: Modely Kiski
Tak testovanim zistujem, ak masine nasadzam z miesta co to da, pri asi 800A padne smetak, masina taha dalej. To iste, ak necham masinu v sklze dlhsie, kludne aj pri 500A, smetak padne, masina taha dalej. Tiez len u mna?
Re: Modely Kiski
Roman, predbehol si ma. Práve som nato došiel, akurát že už si to medzitým napísal na fórum. Ale hlavne, že som si nato došiel sám, to vždy poteší. Nabudúce budem vedieť, kde hľadať... Už ma to aj napadlo predtým, ale myslel som, že je tam správna hodnota, tak som tomu nevenoval pozornosť.
Zvuky stykačov sú mono, takže útlm na ne platí.
Hekl: ano, len u teba. U mňa funguje aj ochrana sklzu aj nadprúd. Netuším, čo môžeš mať blbo.
Vydám novú verziu, ale neviem či ešte dnes.
Zvuky stykačov sú mono, takže útlm na ne platí.
Hekl: ano, len u teba. U mňa funguje aj ochrana sklzu aj nadprúd. Netuším, čo môžeš mať blbo.
Vydám novú verziu, ale neviem či ešte dnes.
Braňo
Re: Modely Kiski
Možná by bylo lepší udělat to podobně jako já u hektora. Jak kluci psali připomínky, hodit do placu jen opravu konkrétní chyby a pak to po testech vydat komplet jako balík.kiski píše:Roman, predbehol si ma. Práve som nato došiel, akurát že už si to medzitým napísal na fórum. Ale hlavne, že som si nato došiel sám, to vždy poteší. Nabudúce budem vedieť, kde hľadať... Už ma to aj napadlo predtým, ale myslel som, že je tam správna hodnota, tak som tomu nevenoval pozornosť.
Zvuky stykačov sú mono, takže útlm na ne platí.
Hekl: ano, len u teba. U mňa funguje aj ochrana sklzu aj nadprúd. Netuším, čo môžeš mať blbo.
Vydám novú verziu, ale neviem či ešte dnes.
Mně osobně překvapil aktivní přístup některých lidí a můžu říci, že to hodně pomohlo.
Ty chyby tam budou vždy, toho se nezbavíme . Tedy já s Pikkem určitě ne
Re: Modely Kiski
Zahada vyriesena, chybalo mi tratove pravidlo v TT. Skusil som model totiz v inych tratiach a tam sa to chovalo ok. Aspon som mudrejsi do buducna, co vsetko dokaze sposobit nestandartne stavy
Re: Modely Kiski
Omlouvám se za odbočení, ale když se to tu nakouslo, mohl by prosím někdo zkusit pro test udělat jeden nákladní vůz rovnou ložený? Tak jak o tom psal Hekl, že by nefungovala nakládka. Potom by ta fyzika mohla být reálnější s loženým vozem. Tak jsem to alespoň pochopil, že tudy by cesta mohla vést.
Re: Modely Kiski
Ahojte, verzia 1.02 je vonku, link v prvom príspevku. Všetky ostatné verzie okrem opráv zmazané.
Braňo
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: úte 19. kvě 2015 20:13:11
Re: Modely Kiski
Kde je prosím tě ten link ?
Re: Modely Kiski
Všechno se po update zdá OK.
Jen nevím ty světla. Nesvítí to až moc?
Jen nevím ty světla. Nesvítí to až moc?
Re: Modely Kiski
V "novej" novej verzii je to už trochu ubrané. Myslím, že to nikto ani nezbadal, že v1.02 je už iná ako tá, čo som uploadol doobeda. Stále sa jedná o 1.02, len som upravil svetlá.
Braňo
Re: Modely Kiski
Jeden problém tam stále pretrváva.......Tiež kozmetický....Ak mám zapnuté stireače a pohnem vnútri na stanovišti kamerov trochu inam ako rovno pred seba, tak sa v polke okna stierače stratia.
Re: Modely Kiski
Zdravím, teď nevím co z toho je chyba na modelu a nebo problém RW samotného....
Občas se mi stane že při přechodu na druhé stanoviště nejsou slyšet TR motory.
Po uložení a znovu načtení hry se mi stalo že s bobinou se dalo normálně rozjet i když byl stažený sběrač a vypnuté HV.
Podle mě se po znovu načtení hodila do základního nastavení, ale byla prostě provozu schopná
Občas se mi stane že při přechodu na druhé stanoviště nejsou slyšet TR motory.
Po uložení a znovu načtení hry se mi stalo že s bobinou se dalo normálně rozjet i když byl stažený sběrač a vypnuté HV.
Podle mě se po znovu načtení hodila do základního nastavení, ale byla prostě provozu schopná
Re: Modely Kiski
Já si to myslel že problém bude u RW..
Jinak 363 po načtení okamžitě zastaví (je potřeba zase nafoukat vzduch pomocí PK )
Jinak 363 po načtení okamžitě zastaví (je potřeba zase nafoukat vzduch pomocí PK )
Re: Modely Kiski
To asi Kiski neovlivní. Je to asi problém hry když je pivot mimo kameru. Třeba některé Josefovi budovy mi taky občas zmizí při pohybu kamerou. U tučka v kabině mizí zase při pohybu směrová páka. I když jsem ji pak celou přemodeloval, změnil pivot, stejně se problém neodstranil´.AirVolk píše:Jeden problém tam stále pretrváva.......Tiež kozmetický....Ak mám zapnuté stireače a pohnem vnútri na stanovišti kamerov trochu inam ako rovno pred seba, tak sa v polke okna stierače stratia.
Re: Modely Kiski
Majkl píše:Zdravím, teď nevím co z toho je chyba na modelu a nebo problém RW samotného....
Občas se mi stane že při přechodu na druhé stanoviště nejsou slyšet TR motory.
Po uložení a znovu načtení hry se mi stalo že s bobinou se dalo normálně rozjet i když byl stažený sběrač a vypnuté HV.
Podle mě se po znovu načtení hodila do základního nastavení, ale byla prostě provozu schopná
To sa mi práve dnes stalo.....Nedokázal som ju nahodiť , pretože nahodená bola, len vizuálne tomu nezodpovedala....
Re: Modely Kiski
Takže keďže na niektoré otázky už odpovedali fundovanejší, ja k nim len krátko...
Problém týkajúci sa enginu hry ja odstrániť neviem, preto sa s ním ani zaoberať nebudem. A čo sa týka miznúcich stieračov - o tomto probléme viem už od testovania prvých verzii modelu. Ale ako píše Roman, je to umiestnením pivota a prerabal som to niekoľkokrát bez úspechu, tak som sa s tým zmieril. Ten pivot by musel byt umiestnený pred rušňom asi tak 10m, aby tie stierače nemizli, ale tam by hrozilo pokazené exportovanie modelu.
Svetlá som už trochu stiahol, takže hádam je to už lepšie. Možno niekedy v budúcnosti, keď Michal poradí fintu so skriptom aby sa mašina korektne resetla a neostala akože nahodená, zapracujem aj toto.
Zatiaľ užívajte v1.02
Problém týkajúci sa enginu hry ja odstrániť neviem, preto sa s ním ani zaoberať nebudem. A čo sa týka miznúcich stieračov - o tomto probléme viem už od testovania prvých verzii modelu. Ale ako píše Roman, je to umiestnením pivota a prerabal som to niekoľkokrát bez úspechu, tak som sa s tým zmieril. Ten pivot by musel byt umiestnený pred rušňom asi tak 10m, aby tie stierače nemizli, ale tam by hrozilo pokazené exportovanie modelu.
Svetlá som už trochu stiahol, takže hádam je to už lepšie. Možno niekedy v budúcnosti, keď Michal poradí fintu so skriptom aby sa mašina korektne resetla a neostala akože nahodená, zapracujem aj toto.
Zatiaľ užívajte v1.02
Braňo
Re: Modely Kiski
Zdravím, nevím, v čem je modelovaná bobina, ale totéž se mi dělo u stěračů na 854 (stavěno v Blenderu). (Tam toho rotuje ještě o cosi víc ) Problém působilo, když se šlo přes hodnotu 180stupňů. Případně, když nebyl správně pivot nebo scale objektu nebylo 1. Osobně bych tedy zkusil, aby stěrač šel od 0 do n stupňů. Třeba to pomůže - u 854 pomohlo.Roman píše:To asi Kiski neovlivní. Je to asi problém hry když je pivot mimo kameru. Třeba některé Josefovi budovy mi taky občas zmizí při pohybu kamerou. U tučka v kabině mizí zase při pohybu směrová páka. I když jsem ji pak celou přemodeloval, změnil pivot, stejně se problém neodstranil´.AirVolk píše:Jeden problém tam stále pretrváva.......Tiež kozmetický....Ak mám zapnuté stireače a pohnem vnútri na stanovišti kamerov trochu inam ako rovno pred seba, tak sa v polke okna stierače stratia.
Re: Modely Kiski
Blender neznám, ale v maxu musíš mít objekt po použití scale vždy resetovatý, jelikož ho exporter přepočítá v poslední resetované velikosti. Tedy ve hře se ti objekt načte v původní velikosti před zmenšením/zvětšením.sasule píše: Zdravím, nevím, v čem je modelovaná bobina, ale totéž se mi dělo u stěračů na 854 (stavěno v Blenderu). (Tam toho rotuje ještě o cosi víc ) Problém působilo, když se šlo přes hodnotu 180stupňů. Případně, když nebyl správně pivot nebo scale objektu nebylo 1. Osobně bych tedy zkusil, aby stěrač šel od 0 do n stupňů. Třeba to pomůže - u 854 pomohlo.
Rotace. Od začátku tvorby do RW používám normálně rotaci 360°, dokonce u nějakých cyklických ovladačů i více a nikdy žádný problém nebyl.
Například stěrače u všech modelů, kde jsem je dělal a animoval 151/350/Hektor/zamračená mají pivot resetovaný s nulovou rotací a následně upravuji úhel dle potřeby a animuji. Export je pak už bez dalšího resetu. Nikdy u těchto objektů problém s mizením nebyl.
Ale jak píšu, Blender neznám. Pokud vím, bobiny jsou dělané v 3ds.max