Dílna Hekl
Re: Dílna Hekl
Množstvo vecí je tu iba ako dôsledok toho, že ľudia nepoužívajú funkciu Hľadať...
Trochu snahy a vypľuje ti toto:
http://railsimulator.simtrains.eu/viewt ... 874#p14874
Trochu snahy a vypľuje ti toto:
http://railsimulator.simtrains.eu/viewt ... 874#p14874
Braňo
-
- Příspěvky: 115
- Registrován: stř 26. srp 2015 14:42:59
- Bydliště: Podbořany
Re: Dílna Hekl
největší boom by způsobil update na možnost změnění frekvenceMichal píše:Kdo zvládl 150/350, ten by neměl mít problém ani s 363. Nezapomeňte, že spousta věcí, které tu ukazuju, při normální jízdě není potřeba. Jsou to spíš takové "vychytávky".
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: sob 01. úno 2014 18:14:56
Re: Dílna Hekl
Jsem rád, že nejsem jediný, kdo má z animací noční můryHekl338 píše:....Hoci je to primitivne, animacie su pre mna zakliate:D ...
Re: Dílna Hekl
Najväčší problém je, že niekedy nefungujú animácie korektne ani po použití ResetXForm. Treba často laborovať, či použiť otáčanie okolo lokálnych osí, alebo normálnych... Je to o skúšaní.
Braňo
Re: Dílna Hekl
Najvacsi problem je vzdy pre mna spravne dat pivot a nejak to rozumne zlinkovat, aby to nerozhdilo pri animacii, cosi nevybocovalo atd A to neznasam, furt prepinat pohlady, priblizovat, oddalovat a vzdy pritom klikani cosi ukliknem a posuniem a ide ma slak trafit. Ak sa to podari u jednych dveri, ostatne uz idu lahko.
Re: Dílna Hekl
Kiski resetXform ak dobre viem ruší animácie.....Ten sa smie použiť na dieli len pred začatím animovania..
Re: Dílna Hekl
Sformuloval by som to inak, aj keď podstata je rovnaká - ResetXForm ruší všetky transformácie ktoré boli na objekte vykonané a natočí boundary box a pivot samotného objektu do polohy world. To znamená, že animácie, ak niektoré boli pred aplikovaným Resetu na objekte vykonané, sa nerušia, ale sa rozhodia. Výsledok je ale ten istý. To len pre upresnenie.
Ja som to myslel tak, že aj po aplikovaní Resetu na objekt a jeho následnom rozanimovaní to niekedy nefunguje tak, ako si človek predstavuje...
A ohľadne toho pivotu - ja som si kúpil drobnú vychytávku do Maxu - volá sa to XFormer, a je to utilita, ktorá dokáže určiť, ako bude otočený a kde bude umiestnený pivot objektu na základe toho, ktoré polygóny označím ako tie, podľa ktorých to má byť orientované... Stojí to necelých 14€, čiže trochu moc, ale je to pre mňa už momentálne nepostrádateľná utilita pri modelingu, hlavne pri animáciách.
Ja som to myslel tak, že aj po aplikovaní Resetu na objekt a jeho následnom rozanimovaní to niekedy nefunguje tak, ako si človek predstavuje...
A ohľadne toho pivotu - ja som si kúpil drobnú vychytávku do Maxu - volá sa to XFormer, a je to utilita, ktorá dokáže určiť, ako bude otočený a kde bude umiestnený pivot objektu na základe toho, ktoré polygóny označím ako tie, podľa ktorých to má byť orientované... Stojí to necelých 14€, čiže trochu moc, ale je to pre mňa už momentálne nepostrádateľná utilita pri modelingu, hlavne pri animáciách.
Braňo
Re: Dílna Hekl
Mas na skype link uz tyzden...AirVolk píše:ako to , že ho ešte nemám na testy ?
Re: Dílna Hekl
Pěkná práce to esíčko, ted už tam zbývá jen ten ostřik
Re: Dílna Hekl
Já to samosebou myslel ze srandy ale aby ses michale nedivil a nějak to nevymyslel