Dílna Hekl

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
Odpovědět
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

Skusil som kutit nejaky kab a kedze na 350 mam dostatok vcelku snlusnych foto, zvolil som prave ten
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Niektore textury su vylozene provizorne, sklo je taktiez zakladny shader s alfou. Ako je vidiet, nie je vhodne mat do kabu textury s DXT kompresiou, takze budem musiet skusit bez nej (nm). Zbezne som prezrel model zakladne kabu, ako co ma fungovat, tak snad sa nieco aj podari casom animovane :mrgreen:
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Roman »

Dobrý :o
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Josef72 »

Pěkný. Jinak na cab je jestli se nepletu i speciální shader s light mapou na stíny, jako je tomu u scenery objektů. Ale rozhodně pěkný.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

Ja ten kab viacmenej robim aj pre banana:D Predsa len, co je tam teraz je hruza. Ale prisposobvat ho nebudem, masinu nepoznam. Takze bud bude tento kab aj pri dalsich bannanoch, alebo sa najde dobrovolnik na upravu:D
Inak, narazil som na zaujimavy problem. Rychlomer mi ukazuje nezmysly. Jedine pri 60kh/h ukazuje spravne, do 60km/h ukazuje vzdy menej a nad 60km/h. Nevie niekto preco? :mrgreen:
Obrázek
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

Vidis a je ze je to porucha na 350, ako v reale:D Fajn, takze neriesim, ja rozhybem co sa da a blueprintom snad rozumiete lepsie ako ja :lol:
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Roman »

Michal píše:
Hekl338 píše:Inak, narazil som na zaujimavy problem. Rychlomer mi ukazuje nezmysly. Jedine pri 60kh/h ukazuje spravne, do 60km/h ukazuje vzdy menej a nad 60km/h. Nevie niekto preco? :mrgreen:
Protože to bude blbě nadefinovaný v blueprintu. :mrgreen: To doladíme. ;)
Nojo, tam se musí nastavit stejné rozmezí v jakém máš nadefinovanou animaci....

Ale něco jiného.... Díky nezměrné trpělivost Michala, když jsem mu ve scriptech posílal bláboly :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , jsem něco pochytil a nadefinoval komplet nově ovládání světel. Každé světlo je ovládano individuálně a to včetně vyvolání světelného kužele definovaného v sekci Children.

http://youtu.be/dRtnCoG2pdg
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

Vypada to dobre, takze dalsich 5 tlacitiek mozem animovat. Coz to nie je problem, len aby ti stacili klavesy:D Ale vsak to je len dobre, aspon uvidime moznosti.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Roman »

Ještě jsem poslal script Michalovi k revizi jelikož je tam od něho nová definice ovládání sběračů. Až to schválí, pošlu všem zainteresovaným další testovací verzi ladění.
ilidianos
Příspěvky: 170
Registrován: čtv 02. pro 2010 14:24:07

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od ilidianos »

Romane jaka je sance ze by se ti podarilo nascriptovat i manualni zavirani dveri treba k vlastikovym vagonum ? :D Tak jako je to u BR 143 od VR
Jurajs_89
Příspěvky: 646
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Jurajs_89 »

Já smekám. Je to úžasný pokrok dopředu.
A teď si dovolím odbočit. Klávesy rozhodně nedojdou :D . Je k dispozici 26 písmenek, pokud k tomu přidáme kombinaci ctrl, shift a ctrl + shift, jsme na 104 klávesách, což je pěkné :lol: . Tedy takový vlakový FS.
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

K tomu blueprintu, co teda zapisat do minimum value a do maximum value? V priklade od Kuju je tam 0 a 500, studujem manual, ale nenachadzam, co to je za cislo. :roll: Riesim tu rucicku rychlomera totiz.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Roman »

No, předpokládám, že Ti animace ručičky začíná na nule . A do max. napiš hodnotu, kdeTi končí animace ( např. 180) .
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

To ma napadlo ako prve, ale samozrejme to nefunguje :D Rychlomer ukazuje 100 a idem 150. No nic, necham to zatial tak.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

To by mohlo byt. Ide to nejako nastavit? Pripadne hodnotu prepocitat?
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

Vzdavam to, nikam to nevedie, budem sa radsej venovat modelovej casti:)
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

Trochu viac som skumal materialy a upravil silo:
Obrázek pride mi, ze toto je lepsie nez povodne, vie to bump efekt. Skusal som to aj na banane, no nakoniec som to dal radsej prec, vypadalo to ako model TT :D
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Josef72 »

A jakej je to matros ?
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

TrainBumpSpec.fx. Na loko to vytvara na prelisoch prilis plasticky vzhlad. Mozno bump mapu doladit, uvidim. Nemozem to teraz nikde najst, ale zda sa mi,ze som kdesi cital, ze normal map nema mat kompresiu, mozno je to aj tym. Celkom zaujimavy moze byt TrainBumpSpecEnvmask, udajne tam pomocou alfakanalu ide nastavit odrazivost jednotlivych casti.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

Mozte stahovat dalsi Es, tentokrat ZSSKC. Skin spachal Robo:
Obrázek
philipes1471
Příspěvky: 71
Registrován: stř 22. čer 2011 20:30:32
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od philipes1471 »

No pekná robota :D :) 8-)
Odpovědět