Dílna Hekl

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
Odpovědět
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

Ja som nezabudol, je to v readme, dokonca uz aj English :D A co bude dalej je predcasne sa zatial pytat...Je to beta verzia a skor myslim, ze u toho zostane, vzhladom k tomu, ze uz v tejto podobe nejazdi. Pockam, ake budu pripomienky, co sa podari vsetko odladit a pribudne aj cosi dalsie. Kazdopadne, netreba pocitat s tym, ze v kratkej dobe.
haldo11
Příspěvky: 78
Registrován: úte 16. srp 2011 12:04:48
Bydliště: Hlohovec

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od haldo11 »

Trošku odvážna otázka, ale ... je niekde k dispozícii aspoň aký-taký manuál na tvorbu sounds? Keď aj v anglickom jazyku.

Ďakujem
ilidianos
Příspěvky: 170
Registrován: čtv 02. pro 2010 14:24:07

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od ilidianos »

No manual na zvuky je i v cestine ale bohuzel opravdu jenom takovy jednoduchy a je spis zamerenej na vytvoreni zvuky na umysteni do trati nez k loko. Ja vlastika pozadal jestli by mi neposlal nejake zvuky a zkusim si snimi pohrat podle jiz hotovych BP co jsou pro jine loko. Je to asi jedina moznost jak je sestavit.
Uživatelský avatar
Jacek
Příspěvky: 22
Registrován: stř 24. srp 2011 10:25:50

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Jacek »

Pánové, nějaké zvuky jsem se pokoušel vyrobit už v létě, ale pohořel jsem na jedné drobné vadě, zvuky asi fungovaly, ale nebyly slyšet :lol:
Zkusil jsem to dnes oprášit, dát do jiných složek, atd. Výsledek je ale stejný. Asi dělám chybu v zápisu směrování, nevím. Tady jsou na vyzkoušení zvuky houkaček a píšťal:
http://msts.jacek-modely.cz/150_houkacky.rwp
Zvuky jsou ve složce Jacek/Audio/E-lok/15x/
ilidianos
Příspěvky: 170
Registrován: čtv 02. pro 2010 14:24:07

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od ilidianos »

Pokud si to zkousel na vlastikovych modelech tak tam nebude ani tak problem u tebe, ja na ne zkousel dat i default zvuky a tez nebyly sliset spis bych to ted zkousel na te 151 od hekla.
Uživatelský avatar
Jacek
Příspěvky: 22
Registrován: stř 24. srp 2011 10:25:50

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Jacek »

ilidianos píše:Pokud si to zkousel na vlastikovych modelech tak tam nebude ani tak problem u tebe, ja na ne zkousel dat i default zvuky a tez nebyly sliset spis bych to ted zkousel na te 151 od hekla.
Ano, Vlastíkovy nešly. Nepodařilo se mi ale ani změnit defaultní zvuky u defaultních mašin. Vždy ticho.Tyto houkačky pro 151 jsem vyrobil dnes, někdo to vyzkoušejte a dejte vědět.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Roman »

Problém je, že nemáš vytvořený Sound Blueprint ale pouze ovladače ( Audio Control ) . Do Sound Blueprintu dáš odkaz na ovladač xxx.proxibin
Pokud mi pošleš zdrojáky, udělám sound a zkusím exportovat komplet s modelem 151023...
ilidianos
Příspěvky: 170
Registrován: čtv 02. pro 2010 14:24:07

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od ilidianos »

Ale kdzy jsem na to ted koukal, nemohl by to byt taky problem v tom ze tam neni uplne dodrzena cesta pro soubory? Tzn "Jacek" jako developer, pak nazev zvuku napriklad "zvuky cz loko" potom teprve slozka "Audio" pak jakej zvuk to bude tnz "RailVehicles", typ lokomotivy tj "Electric" nazev loko tj ta slozka "15x" a ted teprve samotne zvuky ?
ilidianos
Příspěvky: 170
Registrován: čtv 02. pro 2010 14:24:07

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od ilidianos »

Ok v poho, ja jen ze by to mohla byt dalsi z moznosti proc to nefunguje.
Vlastik

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Vlastik »

Jinak v případě skínů to bude stejné jako v msts,nebude třeba více modelů,zbytek nahradí skíny jako v tomto případě:
Obrázek Obrázek


skín převzat z msts 151027 a je to pouze jako ukázkový vzor,přeskínováno asi za 5.minut.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

:mrgreen: Az na to, ze sucasny model ma monobloky, coz ostatne nie. V MSTS su 4 verzie, monobloky, klasika a povodna rada 150, konkretne 026, ktora je jedina a zrejme to tak ostane. A ta stvrta je prave 151 001, ktora ma lekov zberace. V pripade 36x je verzii 7 a 16x asi 4, alebo 5, teraz uz nepamatam presne. A posledna vec, vsetky textury z MSTS potrebuje expozicne dost upravit, kedze RW vie dynamicke nasvietenie, MSTS nie, coz znacne vidiet u tej 027 ide do prepalu na nasvietenej strane.
Bosko
Příspěvky: 4
Registrován: pon 05. bře 2012 14:45:36

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Bosko »

ahoj hoši stáhl sem si tu 151ku a dal do hry přes ten world editor dal za ni český vagony pak nan ni dvakrat klik a bych ji mohl řídit ale hra se zasekne a spadne. muže mi někdo poradit?
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Roman »

Chlapi, s tím skinováním zatím počkejte. Mám spousta nápadů a přišel jsem na dost možností co vše se dá rozchodit. Ovšem budu po Heklovi potřebovat přejmenovat nějaké části modelů a exportovat nové animace. Vše je spojeno s vlastní definicí klávesnice a můžete se opravdu těšit. Manuální ovládání ventilátorů, individuální přepínání světel a doufám, že i ruční ovládání kompresoru..... V hlavě mám i šuntování ( shift+A ). Jen aby nakonec stačily klávesy na klávesnici :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Ale bude ještě chvíli trvat ;) .
Jak mi psal Jacek, z důvodu větších možností práce se zvuky bude shánět nové nahrávky....
KaMat
Příspěvky: 1366
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od KaMat »

tak to se moc tesim na vysledek :)
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

Roman píše:Chlapi, s tím skinováním zatím počkejte. Mám spousta nápadů a přišel jsem na dost možností co vše se dá rozchodit. Ovšem budu po Heklovi potřebovat přejmenovat nějaké části modelů a exportovat nové animace. Vše je spojeno s vlastní definicí klávesnice a můžete se opravdu těšit. Manuální ovládání ventilátorů, individuální přepínání světel a doufám, že i ruční ovládání kompresoru..... V hlavě mám i šuntování ( shift+A ). Jen aby nakonec stačily klávesy na klávesnici :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Ale bude ještě chvíli trvat ;) .
Jak mi psal Jacek, z důvodu větších možností práce se zvuky bude shánět nové nahrávky....
Vsak presne kvoli tomu zatial ani v nicom nepokracujem :mrgreen: Jednak na tvorbu zatial nemam cas a ked mam, prejdem si model a znacim, co a ako este upravit, vylepsit, taktiez premysliet LODy. Uz ma napadlo davnejsie, ked uz rozne animacie, osobne som za, aby bol animovany HV. Ovsem, vymyslet to tak, aby masina bez neho nesla. Takze taketo veci sa budu riesit a to potrva nejaky cas. Co sa tyka skinov, tie budu potom vsetky, co su u nas, od Andreja suhlas mam, skratka trpezliovost a nie za kazdu cenu prehadzat textury, uz prave preto, co som pisal vcera.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Josef72 »

Bosko píše:ahoj hoši stáhl sem si tu 151ku a dal do hry přes ten world editor dal za ni český vagony pak nan ni dvakrat klik a bych ji mohl řídit ale hra se zasekne a spadne. muže mi někdo poradit?
To je moc všeobecný. Musíš být konkrétnější . Hru máš originál, aktuální verzi ? V jaké mapě se ti to stalo ? V jakékoliv nebo jen v jedné ? Nějaké chybové hlášeni ?
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Roman »

Michal píše:
Hekl338 píše:Uz ma napadlo davnejsie, ked uz rozne animacie, osobne som za, aby bol animovany HV. Ovsem, vymyslet to tak, aby masina bez neho nesla.
Zrovna tohle by mělo být bez problémů. Vypneš HV, spadnou sběrače a mašina nejede.
Michale, zrovna HV ( vyp - zap eng ) mě trápí nejvíc... Už jsem to psal Jackovi. U sousta věcí se dá ošidt, ale to co je řízeno kódem hry neeeeee.
Jako příklad uvedu houkačku/píšťalu. Zkoušel jsem pojmenování ovladačev češtině. Zvuk se přehrál bez problému ,je n nešlo ovládat houkačku a píšťalu přes tu "klávesnici F4". Tak prostě určité ovladače budou muset být synchronní s kódem... A na šunty stejně budeš muset napsat p řesměrování trakční charakteristiky ve skriptech. Jinak se rozjedeš i na šunty , protože engine hry bez toho nepřinutím k přechodu na jinou charakteristiku. Bude to jen nějaký podíl z výkonu :roll:
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

Ako je to vlastne s tymi odpojovacmi na streche? Rozpojuje ich HV, je to nezavisle, alebo to ide automaticky so zberacmi?
Vlastik

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Vlastik »

Uz ma napadlo davnejsie, ked uz rozne animacie, osobne som za, aby bol animovany HV. Ovsem, vymyslet to tak, aby masina bez neho nesla.
Toto jsem měl už tenkrát 2009 nastavené a animované na střeše u 371 kdy bylo nejdříve potřeba "spustit motor" a animace přehodila na střeše pozici a v kabině jistič(vše bylo napojeno na jedno) pokud byl v kabině viděl nahozený jistič,pokud byl venku viděl sepnutí systému.
Pokud byla 0 v poloze startu,mohl jsem mačkat na začátku aktivity vše možné a mašina mi nejela,nehledal bych v tom vědu.
Ako je to vlastne s tymi odpojovacmi na streche? Rozpojuje ich HV, je to nezavisle, alebo to ide automaticky so zberacmi?
Tento vypínač je nezávislý ,nemá nic společného s jakým koliv prvkem za předpokladu že scriptem není napojen třeba na řídící jednotku.
Zvuk se přehrál bez problému ,je n nešlo ovládat houkačku a píšťalu přes tu "klávesnici F4".
no ono jde o to že právě to co chceš aby se ovládalo přes panel F4 tak musí mít shodné pojmenování s kodem,nicméně si já osobně myslím že pro jízdu bohatě stačí monitor F3 nebo info F5,a tak bych toto neřešil ,tak jako to neřešej v nových addonech a nebo vytvořil ještě schéma pro zjednodušené ovládání.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Roman »

Vlastík :arrow: Proto taky u toho pojmenování zachovávám původní terminologii. Je úplně jedno, zda se ovladač v blueprintu jmenuje Bell nebo Pistala. Jde spíš o to, že ne každý bere simulaci tak jako Ty nebo já. A je zbytečné řešit dotazy typu " mně to nehouká když.... " Ale například manuální ovládání ventilátoru chodí na ovladač "VentilatorManual" bez problému.
Odpovědět