Dílna Hekl
- Michal
- Administrátor
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dílna Hekl
Romane vidíš? Tak jsem ještě větší blb než ty, když jsem dopustil, aby to tak šlo ven a vůbec mi to nevadilo.
Děkuji oběma za názory. Znovu opakuji, že já se tím nezabývám a ani zabývat nebudu. Až mi přijde výsledek, tak ho otestujeme a uvidí se, co s tím.
Děkuji oběma za názory. Znovu opakuji, že já se tím nezabývám a ani zabývat nebudu. Až mi přijde výsledek, tak ho otestujeme a uvidí se, co s tím.
-
- Příspěvky: 389
- Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
- Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké
Re: Dílna Hekl
Jenom me napadla jedna vec,a to ze od urcite verze blueprintu se hodnoty zadavaji v jinych velicinach nez co bylo predtim,takze mozna bude chyba zde . Jelikoz plati veliciny dle anglickych norem. Proto treba ty vykony i hodnoty nesedi. Treba nato myslet. Zadas vykon v KW a ve finale je to polovina v HP a pod. Takze tady jsi osizeny.Michal píše:Romane vidíš? Tak jsem ještě větší blb než ty, když jsem dopustil, aby to tak šlo ven a vůbec mi to nevadilo.
Děkuji oběma za názory. Znovu opakuji, že já se tím nezabývám a ani zabývat nebudu. Až mi přijde výsledek, tak ho otestujeme a uvidí se, co s tím.
Re: Dílna Hekl
V kW to snáď ani nikdy nebolo, či hej?
Re: Dílna Hekl
Nebylo, oficiální vyjádření DTG, který sem klidně v případě zájmu nahodím, akorát bych musel pohledat v mailu, tvrdí, že hodnoty byly do nějaké verze v LbF v BP a kN v Effortech. Od určité verze, nevím teď jestli 13, nebo které, je to v kN, ale zůstaly tam popisky na LbF, Efforty stále v kN... Ale nechová se to korektně... Když jsem tam naprcal reálné hodnoty na 460, vycházející z grafů ještě z dob MEZu a mnou změřených věcí, tak se na klopených obloucích naklápí opačně a ze 14ti promilového kopce (HL - Valašská Polanka) brzdí.. A to tak, že když to nechám být, tak to na těch necelých deseti kilometrech skoro zastaví... Takže je to prostě o experimentování... Podařilo se mi konečně to dohnat do stavu, kdy to se 4 vozovou jednotkou +/- sedí, ale totálně to nesedí při 5 ti vozech a proudy jsou při rozjezdu hrozně obrovské a při rychlostech nad 40 km/h se blíží nule... (kolem 20A.. )kiski píše:V kW to snáď ani nikdy nebolo, či hej?
Re: Dílna Hekl
Ale však to píšu. Jakékoli ladění je zbytečné. Fyzika vozidel je v TS špatná... Prostě nabouchat reálné hodnoty a nechat to žít vlastním životem.JachyHm píše:Nebylo, oficiální vyjádření DTG, který sem klidně v případě zájmu nahodím, akorát bych musel pohledat v mailu, tvrdí, že hodnoty byly do nějaké verze v LbF v BP a kN v Effortech. Od určité verze, nevím teď jestli 13, nebo které, je to v kN, ale zůstaly tam popisky na LbF, Efforty stále v kN... Ale nechová se to korektně... Když jsem tam naprcal reálné hodnoty na 460, vycházející z grafů ještě z dob MEZu a mnou změřených věcí, tak se na klopených obloucích naklápí opačně a ze 14ti promilového kopce (HL - Valašská Polanka) brzdí.. A to tak, že když to nechám být, tak to na těch necelých deseti kilometrech skoro zastaví... Takže je to prostě o experimentování... Podařilo se mi konečně to dohnat do stavu, kdy to se 4 vozovou jednotkou +/- sedí, ale totálně to nesedí při 5 ti vozech a proudy jsou při rozjezdu hrozně obrovské a při rychlostech nad 40 km/h se blíží nule... (kolem 20A.. )kiski píše:V kW to snáď ani nikdy nebolo, či hej?
Hodnoty v tažné síly v bp jsou prakticky k ničemu. Ideální je zadat vyšší a pak to korigovat křivkami. Výkon je stále v Hp.
Ale pokud se s tím někdo chce prát a ztrácet čas ,budiž
-
- Příspěvky: 389
- Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
- Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké
Re: Dílna Hekl
Az nato ze to nema s charakteristikou nic spolecne,to mas spatne nastavene hodnoty pro adhezi mezi koleji a podvozkem a to za urciteho pocasi,tak jako vestsina modelu ,pak se divi ze z kopce musi tlacit.a ze 14ti promilového kopce (HL - Valašská Polanka) brzdí.. A to tak, že když to nechám být, tak to na těch necelých deseti kilometrech skoro zastaví
Prvni blueprinty mely vic nastaveni jeste nez to spsdlo do zvlastniho okna.
Uz nevim jake ale bylo tam od kazdeho snad 3 druhy velicin a mozna i vic. Uz si nepamatuji se co bylo pred x.lety kdy to nebylo jeste DTG.
Podivej se na stare video,jak to krasne funguje ale to byl rok 2010.
https://youtu.be/DzVpIo_xyYQ
Ted je to vsechno tak domrsene ze nic poradne nefunguje ani navestidla natoz vozidla ani scenare.
3.1.19 Drag Coefficient
Tento údaj se vztahuje k odporu vzduchu vozidla. Tato hodnota je vynásobena
druhou mocninou rychlosti, a tak má větší dopad při vyšších rychlostech. Tento údaj
kombinuje průřez a tradičně uváděný součinitel odporu, který je sám o sobě závislý
na profilu vozidla vystaveného větru.
3.1.20 Rolling Friction
Tento údaj je pro tření kol a ložiskových skříní. Tato položka vytváří konstantní
sílu, a tak má největší dopad při nižších rychlostech.
Dokument od michala rok 2007
Re: Dílna Hekl
Skin pripravil Dominik Daniska. Nie je to jediny skin, ktory sa chysta od tohto autora.
K tej vasej debate. Vlasto, to spadovisko funguje aj dnes. Jedine, co posrali, ze akonahle vozen podporuje naklad a nalozis ho, prestane fungovat fyzika ako ma. Pri prazdnom vozni to funguje podla mojho testovania ok. Jedine, ze by to s akt 2017 domrvili este viac, coz by neprekvapilo
K tej vasej debate. Vlasto, to spadovisko funguje aj dnes. Jedine, co posrali, ze akonahle vozen podporuje naklad a nalozis ho, prestane fungovat fyzika ako ma. Pri prazdnom vozni to funguje podla mojho testovania ok. Jedine, ze by to s akt 2017 domrvili este viac, coz by neprekvapilo
-
- Příspěvky: 115
- Registrován: stř 26. srp 2015 14:42:59
- Bydliště: Podbořany
Re: Dílna Hekl
super
-
- Příspěvky: 389
- Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
- Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké
Re: Dílna Hekl
Lozeny jsem nezkousel,nicmene to nema smysl jelikoz kdyz ho nalozim tak to vahu neripocte. Zrejmne pocitali ze vsechny vagony se daji nalozit a tak je vaha pro lozeny i kdyz je prazdny.K tej vasej debate. Vlasto, to spadovisko funguje aj dnes. Jedine, co posrali, ze akonahle vozen podporuje naklad a nalozis ho, prestane fungovat fyzika ako ma. Pri prazdnom vozni to funguje podla mojho testovania ok. Jedine, ze by to s akt 2017 domrvili este viac, coz by neprekvapilo
Nekdo to resi tim ze vydava lozeny,prazdny, ale tyto nemaji moznost nakladky tak to je na houby.
Ja ted resim proc kdyz dam restart scenare z nabidky tak se restartuje ale s puvodnim nastavenim,pritom kdyz vyjedu do nabidky tak tam je nove nastaveni,prijde mi ze tohle uz taky nefunguje korektne. Potom rozdil mezi druhem standard a jizdni rad,je to same.
Jo dominik mel pekne skiny co mi kdysy poslal,urcite to ozivi provoz. Hlavne to dobre pojmenovat aby v tom nebyl gulas.
Re: Dílna Hekl
K čemu je teda pak pole "FreightMass", když to nepřipočte k hmotnosti vozidla?
Re: Dílna Hekl
@JachymHM: Můžeš to nějako ověřit, zda to chodí? Myslím, že ve skriptu jsou funkce cca "GetTotalMass" nebo nějak podobně. Hodnota by se při nakládce/vykládce měla měnit, chápu-li to dobře...
Re: Dílna Hekl
Ano. Hmotnost nákladu se opravdu připočte k váze prázdného vozu, ale v tu chvíli se změní fyzikální vlastnosti dotyčného vozidla a jeho jízdní vlastnosti se stávají nereálnými. Dříve bylo na tuto problematiku upozorňováno a Hekl se věnoval testům za účelem potvrzení či vyvrácení této domněnky.sasule píše:@JachymHM: Můžeš to nějako ověřit, zda to chodí? Myslím, že ve skriptu jsou funkce cca "GetTotalMass" nebo nějak podobně. Hodnota by se při nakládce/vykládce měla měnit, chápu-li to dobře...
Shrnuto: TS neumí korektně pracovat s loženými vozy.
-
- Příspěvky: 62
- Registrován: ned 06. zář 2015 17:54:33
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
Re: Dílna Hekl
Zdravím, omlouvám se za moji neschopnost, ale jak mám nastavit tu automatickou indikaci proudu? V návodě jsem to moc nepochopil. Díky za vysvětlení.
Re: Dílna Hekl
Pekný večer prajem, chcel by som sa opýtať jednu vec k automatike Esa - vám ostatným funguje dobre obmedzenie pomerného ťahu? Lebo nikde som o tom nevidel žiadnu zmienku a neviem či niečo robím zle, alebo len nechápem, ako to má v skutočnosti fungovať Vidno to napr. aj hneď na začiatku tohto videa: https://youtu.be/zL2G9LzqrAk Obmedzenie je nastavené na 7/12, po podržaní v súhlase sa pomerný ťah zvýši na cca 75% a začne akoby oscilovať nejakých +/- 5%, lenže nenápadne sa o nejaké to percento stále zvyšuje a v čase 0:45 je už na 100% nezávisle na tom, ako bolo pôvodne nastavené obmedzenie. U seba som potom ešte skúsil za jazdy znížiť obmedzenie na 1/12, čo iba ubralo ťah na nejakých 80% a znovu sa pomaly zvyšoval až na 100.
- Michal
- Administrátor
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dílna Hekl
Když je to tak na mém videu, tak to bude nejspíš správně. A teď vážně. Takhle to opravdu funguje. Je to omezení tahu při rozjezdu na automatiku. Ve vyšších rychlostech už nemá vliv. Zkus si přepínat 1-12 při rozjezdu z nuly. Tam ten rozdíl bude nejmarkantnější. Jakmile potom začnou klesat proudy, tak si automatika přidá, až nakonec může jet na 100% poměrného tahu.
-
- Příspěvky: 62
- Registrován: ned 06. zář 2015 17:54:33
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
Re: Dílna Hekl
To je dáno tíhou vlaku. Aby vlak dosáhl požadované rychlosti tak se musí navolit vyšší poměrný tah. Já osobně nastavuji omezovač na číslo kolik mám vozů.peeto3 píše:Pekný večer prajem, chcel by som sa opýtať jednu vec k automatike Esa - vám ostatným funguje dobre obmedzenie pomerného ťahu? Lebo nikde som o tom nevidel žiadnu zmienku a neviem či niečo robím zle, alebo len nechápem, ako to má v skutočnosti fungovať Vidno to napr. aj hneď na začiatku tohto videa: https://youtu.be/zL2G9LzqrAk Obmedzenie je nastavené na 7/12, po podržaní v súhlase sa pomerný ťah zvýši na cca 75% a začne akoby oscilovať nejakých +/- 5%, lenže nenápadne sa o nejaké to percento stále zvyšuje a v čase 0:45 je už na 100% nezávisle na tom, ako bolo pôvodne nastavené obmedzenie. U seba som potom ešte skúsil za jazdy znížiť obmedzenie na 1/12, čo iba ubralo ťah na nejakých 80% a znovu sa pomaly zvyšoval až na 100.
- Michal
- Administrátor
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dílna Hekl
S prominutím, tohle je naprostý nesmysl.František Dvořák píše:To je dáno tíhou vlaku. Aby vlak dosáhl požadované rychlosti tak se musí navolit vyšší poměrný tah. Já osobně nastavuji omezovač na číslo kolik mám vozů.
Re: Dílna Hekl
Jak to děláš u nákladu, když máš třeba 40 vozů? To otáčíš tím pakeťákem pořád dokola jako když natahuješ plechovou žabičku na klíček?František Dvořák píše: To je dáno tíhou vlaku. Aby vlak dosáhl požadované rychlosti tak se musí navolit vyšší poměrný tah. Já osobně nastavuji omezovač na číslo kolik mám vozů.
Re: Dílna Hekl
Hmm, asi o jednu pozici zpět na 12Jurajs_89 píše:Me by spis zajimalo, na jaky stupen jede pri LV .
Pardon, prosím do odpadu