Stránka 3 z 93
Re: Modely Hekl a Kulica
Napsal: úte 19. dub 2011 18:37:27
od Josef72
Máš to pěkné. Není nad autora s citem pro textury.
Re: Modely Hekl a Kulica
Napsal: pon 18. črc 2011 9:01:01
od Hekl338
Narazil som na jednu zaujimavost, myslim ze Vlastik tu uz pred casom ukazoval podobny problem:
Podla pozicie slnka nasvieteny bok je nasvieteny logicky, ovsem nenasvieteny, vznika tam ta tmava cmuha, ktora nedava nejaku logiku preco. Cele to ma spolocnu smooth skupinu, vertexy su pozvarane, material je TrainBasicObjectDifuse.fx(konecne sa mi podarilo prist na to, ako tam funguje cierna alfa). V msts to nerobi, v trainze tiez nie. Neviem, ci na to existuje nejaky figel, alebo to mam brat tak, ze jednoducho lepsie to nebude
Vznika to len pri urcitych uhloch nasvietenia. Este doplnim, ze shaderom to nie je, to iste robi aj pri zakladnom texdiff. Takze bud sa musi specificky model pozvarat, alebo chyba RW.
Re: Modely Hekl a Kulica
Napsal: pon 18. črc 2011 9:34:46
od Josef72
Podle mě je to hrou. Podobných "srágorovin" jsem si užil i s obyčejnými baráky. Někdy mi docházelo k deformaci objektu ( vizuálnímu), když jsem v 3D programu použil funkci "Bevel" nebo "Extrude" na podobjektové úrovni ( polygon ). Musel jsem volit jiný postup a pak to bylo ok. Záhada.
Nepomůže modifikátor "Edit normals", nebo jak se jmenuje ?
Re: Modely Hekl a Kulica
Napsal: pon 18. črc 2011 9:39:55
od Hekl338
No poskusam este kadeco, lebo uz som vselijako tu cast clenil, zvaral, odzvaral, uz si pripadam ako v kocurkove
To je asi to jedine totiz, co ma brzdi. aby som sa venoval tvorbe blueprintu na engine, zatial je to scenery objekt pre jednoduche testovanie .
Re: Modely Hekl a Kulica
Napsal: pon 18. črc 2011 15:12:47
od Hekl338
Takze skusil som snad vsetko,no bez vysledku. Neviete niekto o nejako zahranicnom fore? Pamatam si raz davnejsie bolo nejake nemecke forum, kde bolo dost akt. modelarov, len akosi ho nemozem najst. Vdaka.
Re: Modely Hekl a Kulica
Napsal: pon 18. črc 2011 17:27:21
od Josef72
Re: Modely Hekl a Kulica
Napsal: pon 18. črc 2011 20:20:11
od Jack.Grave
hekl338, nekde jsem četl,že to má cosi společného se stencil shadow, který by se podle nepotvrzených zvěstí něměl v RW3 objevit. Jiná možnost je vypnout stíny, některý modely zase dělají neplechu za tmy.Mají takový podivný "kovový lesk" což je snad záležitost alfa kanálu (nerozumim oč se jedná skinovaní nerozumim ani zamák. Jack
PS Hlavně je to snad již reportovaný bug. J
Re: Modely Hekl a Kulica
Napsal: pon 18. črc 2011 21:12:48
od Josef72
Určitě to souvisí s tím, jak v současnosti funguje osvětlení ve hře. A to bude od nové verze zcela překopané plus nový engine. Počkal bych na září.
Re: Modely Hekl a Kulica
Napsal: úte 19. črc 2011 9:16:57
od Jurajs_89
Omlouvám se za OT, ale snad nikdy jsem se netěšil na září jako teď.
Re: Modely Hekl a Kulica
Napsal: úte 19. črc 2011 10:15:29
od Hekl338
Dobre, vdaka za reakcie. Je fakt, ze ktovie, co bude po update. Ja len dufam, ze tie shadery ako take budu stejne, nerad by som sa opat trapil skusanim, ktory sa ako sprava
Urobim si animacie stieracov a pockam.
Re: Dílna Roman
Napsal: ned 20. lis 2011 10:39:44
od Hekl338
Cim viac na to pozeram, asi je ozaj najvyssi cas exportnut nejaku 36x, kvoli jednoduchosti. K blueprintu ma hadam niekto dokope, lebo to je v mojom pripade to najhorsie.
Re: Dílna Roman
Napsal: ned 20. lis 2011 11:13:07
od Roman
Hekl338 píše:Cim viac na to pozeram, asi je ozaj najvyssi cas exportnut nejaku 36x, kvoli jednoduchosti. K blueprintu ma hadam niekto dokope, lebo to je v mojom pripade to najhorsie.
To by jsme do kupy daly..... Pokud zatím oželíme součinnost BSE-EDB a ARR ( musí se napsat v lua skriptu ) , tak můžeme vycházet z mého nastavení BR 143 . BSE umím nadefinovat a trakční charakteristiky naklepem v excelu, to je pohoda
. Jen jsem zatím nezkoušel nezávislé nastavení ovládání sběračů, tedy aby se sami nepřepínaly v závislosti na směru jízdy.
( možná by mohli moderátoři přesunout poslední příspěvky tam, kam patří... )
Re: Dílna Roman
Napsal: ned 20. lis 2011 11:35:29
od Vlastik
Jen jsem zatím nezkoušel nezávislé nastavení ovládání sběračů, tedy aby se sami nepřepínaly v závislosti na směru jízdy.
Něco jako je zde
:
http://www.youtube.com/watch?v=Swp-aS7X ... u_in_order
Re: Modely Hekl a Kulica
Napsal: čtv 08. pro 2011 0:24:38
od Hekl338
Tak vdaka Romanovej pomoci som pochopil ako funguje svetlo v RW. Skusil teda nasvietit model lampy:
Myslite, ze je ok?
Re: Modely Hekl a Kulica
Napsal: čtv 08. pro 2011 0:35:39
od Roman
Dobrý....
Re: Modely Hekl a Kulica
Napsal: čtv 08. pro 2011 2:14:05
od Hekl338
Tak este druha:
Akurat neviem, ci ma zmysel spravit aj verziu po troch lampach, ako bola predosla verzia. Trafit to svetlo v editore je o nervy
Re: Modely Hekl a Kulica
Napsal: čtv 08. pro 2011 11:59:11
od Josef72
Taky pěkný. Poslední dobou tady docela slušně svítíme
.
Re: Modely Hekl a Kulica
Napsal: čtv 08. pro 2011 12:36:38
od Roman
Josef72 píše:Taky pěkný. Poslední dobou tady docela slušně svítíme
.
To jo. Aby to nedpadlo tak, že do čs prostředí budeme mít jen lampy
Re: Modely Hekl a Kulica
Napsal: čtv 08. pro 2011 16:19:15
od Hekl338
Josef72 píše:Taky pěkný. Poslední dobou tady docela slušně svítíme
.
Niekde musim zacat
Mne robi stale najvacsi problem blueprint, takto ho aspon precvicim. Mam este jednu lampu, tak skusim ozivit aj tu.
Re: Modely Hekl a Kulica
Napsal: čtv 08. pro 2011 17:28:04
od Hekl338
A posledna lampa, co mam:
Asi bude treba trochu zladit texturu s farbou svetla.