Stránka 4 z 93

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: čtv 08. pro 2011 19:14:53
od M@ster
Jo peka stara ceska lampa :mrgreen:

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: pát 09. pro 2011 18:37:34
od Hekl338
Myslim ze to tu pred casom riesil Josef72, ale nezda sa mi, ze LODy funguju ako maju. Nerobil som sice pokusy nejakym meranim, ale povedal by som, ze miesto 50m to funguje 100m a viac, takze takmer dvojnasobok. Pokrocilo nieco v tejto oblasti? Chcel som tie lampy vydat, ale nerad by som nastavil LOdy by oko a spravi sa zase nejaka aktuallizacia a vsechno bude miznut pred ocami.
Zrovna toto mi ako 50m nepride.
Obrázek

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: pát 09. pro 2011 21:42:45
od Hekl338
Takze skutocne LODy nefunguji ako maju. Miesto 50m funguju cca 85m. Takze pockam, az to sudruhovia opravia, snad raz bude nieco fungovat. :mrgreen:

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: ned 19. úno 2012 1:50:02
od Hekl338
Budu dve verzie, jedna samostatna a po troch, kde su od seba lampy po 25m. LODy funguju ako chcu, ale nastavil som ich tak, ako som bol zvyknuty, cize ked fungovali spravne. Mozno to casom bude fungovat. Najhorsie co moze byt, je stelovat ten kuzel, aby to svietilo kde ma, u tej po troch som stracal nervy :mrgreen:
Obrázek
Zverjenenie bude v priebehu dna.

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: ned 19. úno 2012 12:05:23
od Hekl338
Lampy mozte tahat http://modely-msts.cz/railworks.html . Pripadne chyby hlaste. Ak to bude ok, uvolnim aj dalsie.

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: ned 19. úno 2012 22:34:03
od Hekl338
Za vydatnej pomoci Romana sa podarilo konecne sprevadzkovat banana v RW.
Obrázek
Zatial to treba brat s rezervou, su tam nejake chyby, musia sa doladit animacie atd. A hlavne, vymysliet nejaky material s leskom, ktory bude vypadat aspon trosku realne.

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: ned 19. úno 2012 23:19:04
od Roman
Už jsem podal návrh, aby Jsi byl Michale taky přizván do týmu :lol: :lol: :lol:

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: pon 20. úno 2012 19:12:34
od Josef72
Moc dobře to vypadá. Ani jsem netušil, že je to banán.

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: pon 20. úno 2012 19:44:25
od Hekl338
Vidis Josef, ty si v tom zbehlejsi. Ake sa davaju do slotov textury pri TrainBumpSpecEnvMask.fx? Pokusam sa totiz tomu dat normalny lesk, ale nedari sa mi to. Davam do prveho slotu klasicku texturu, do druheo normal texturu a do tretieho zase kalsicku. Vysledok je ale ten, ze sa vsetko leskne plosne (leskne sa to ako tie nemecke loko, ktore nemaju prelisy), coz sa moc nehodi. Neviem, mozno cosi robim zle, ale pred rokom som cosi podobne skusal a vytvaralo to skutocne efekt nerovnomerneho lesku prave s tymto shaderom. No teraz neviem, ci ten shader uz nefunguje ako kedysi, alebo je problem mezi zidli a klavesnici :mrgreen:

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: pon 20. úno 2012 19:57:30
od Josef72
Nikdy jsem s tím shaderem nedělal. Podle popisu to vypadá na klasickou texturu v prvním slotu, normálovou ve druhém a ve třetím dummy texturu. Třetí by měla být podle mne ve hře nahrazena jinou, takže do třetího slotu můžeš načíst cokoliv. Pak je důležité nastavení parametrů v UV Arguments. Do Romanova vlákna jsem dával nějaký odkaz, když se trápil s tunelama. Víc nevím.


EDIT : tak nedával, nějaké informace jsou tady http://www.railsimulator.simtrains.eu/v ... f=36&t=735

Nebo tady
http://the-art-of-rws.blogspot.com/2010 ... chive.html

Je to podobnej shader, jaký používáš, ale bez toho "enviromentálního" slotu pro třetí texturu. A ještě bych se zkusil podívat přes prográmek RW_tool na nějakou jejich "ostrou" lokomotivu , jakej použili shader a jeké textury tam jsou. Nejl=pe nějakou novější.

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: pon 20. úno 2012 22:22:14
od Roman
Taky už jsem se koukal jak na defaultní lokomotivy tak i na class 86 a moc moudrej z toho nejsem. Dokonce u class 55 je použit nějaký shader Lit3DirSingle a o tom jsem v životě neslyšel.... Ale je to jinak jak píše Josef : první difusní, druhá normal a třetí opět difusní ( je nahrazena hrou ).

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: pon 20. úno 2012 22:39:35
od Hekl338
Popravde, ten shader, ako som uz Romanovi pisal do SZ, nie je na mode vhodny:
Obrázek
Pri roznych nasvitoch je to podla mojho nazoru dost nerealne. Tie shadery sa uplne idelane hodia, ked je model clenity, takze ma modelovane prelisy (napr. taliasnke ´brejle). Tam to vypada vcelku rozumne, ale na nasom modely je zial vsetko fototextura, aj tie mreze atd. A prerabat cely model kvoli tomu, by bol nezmysel, lebo tym padom by sa stal neskinovatelny fotototexturou, coz vsetky nase skiny foto su. Takze volil by som ten isty shader, co pri Es, ako je aj na screene:)

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: pon 20. úno 2012 22:48:04
od Hekl338
Ostatne, skusal niekto tie lampy, ci su ok? :mrgreen: Ja len aby som vypustil aj ostatne, predosle verzie som z webu stiahol.

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: úte 21. úno 2012 11:20:14
od Josef72
Hekl338 píše:Ostatne, skusal niekto tie lampy, ci su ok? :mrgreen: Ja len aby som vypustil aj ostatne, predosle verzie som z webu stiahol.
Lampy jsem nainstaloval a ničeho rušivého jsem si nevšiml.

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: úte 21. úno 2012 16:13:34
od Hekl338
Dobe, v priebehu tyzdna tam doplnim aj ostatne. Pustil som von jednu starsiu zalezitost, modre silo, mozno sa niekomu hodi. Aplikoval som tam leskly shader. Ak to nebude dobre, dajte vediet, v najhorsom dam shader bez lesku.
http://modely-msts.cz/railworks.html

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: úte 21. úno 2012 21:11:52
od Hekl338
A v downloade je opat lampa_H. Chcel len upozornit, ze sa zmenila trochu struktura adresara (obsahuje uz zlozkuTextures), mozno pre istotu lepsie staru verziu zmazat. Je tam aj verzia po 3 lampy po 50m. Lody su nastavane ake boli, ked fungovali spravne.

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: úte 21. úno 2012 23:40:10
od KaMat
Hekl338 píše:Dobe, v priebehu tyzdna tam doplnim aj ostatne. Pustil som von jednu starsiu zalezitost, modre silo, mozno sa niekomu hodi. Aplikoval som tam leskly shader. Ak to nebude dobre, dajte vediet, v najhorsom dam shader bez lesku.
http://modely-msts.cz/railworks.html
me urcite bude hhh :)

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: úte 21. úno 2012 23:52:35
od Hekl338
Cely vecer som testoval chovanie shaderu, v roznych nasvitoch a zda sa, ze sa to sprava korektne. A myslim, ze tomu az tolko ten lesk nechyba:
Obrázek
Co ma vsak zaraza, ze po dlhsom jazdeni sa masina odmieta odpojit od voznov a pri zmene smeru jazdy nemeni zberac,zo zaciatku funguje vsetko ok. Ostatne veci funguje, pridava, ubera, brzdi. Neviem presne, cim to je, to mozno rozlusti Roman :mrgreen: A neviem, pride mi, ze vsetky tiene blikaju zase, tusim to uz Josef spominal, ale tak blikaju vsetky a vsade.
Prace je tam este dost, ale tak verim, ze najaka ta beta snad casom vyjde. Predpokladam, ze kab, ani zvuky netvori. ..

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: čtv 23. úno 2012 18:09:37
od Hekl338
Doladil som svetla, myslim, ze takto to vypada vcelku slusne:
Obrázek Obrázek
Podarilo sa mi aj animovat stierace, zial, zatial to funguje len v editore :mrgreen: Takze model ako taky je vcelku hotovy, opat toprenecham na cas Romanovi, ktory bude stroj "ladit", aby vsetko fungovalo ako ma:)

Re: Modely Hekl a Kulica

Napsal: čtv 23. úno 2012 18:28:26
od Baltazar
Parádna robota ;)