Stránka 1 z 1

RW2 UKTS Freeware Packs

Napsal: pon 22. srp 2011 23:16:21
od Jack.Grave
Před několika dny byly vydány UKTS Freeware Packs http://www.uktrainsim.com/FreewarePacks a to v kategoriích:
Assets: Block & Lofts #1, Commercial #1(obchoní centra atd), Housing #1(obytné domy), Railway Buildings #1(Hradla a jiná železniční infrastruktura)
Roling Stock (UK): UK Carriages #1, UK Classic Diesel and Electric #1, UK DMUs, EMUs, Railcars and Trams #1, UK Modern Diesel and Electric #1, UK Steam #1, UK Wagons #1
Vydal to Jim Nobbs (nobkins) autor RW Decal.
Je tady možnost připojit se i s CZ materialem, protože jsou v plánu EU balíčky. Pokud by byl zájem pošletemi SZ pošlu linky na vydaný balíčky, nebo se můžem domluvit na překladu manuálů do EN a jejich zveřejnění na UKTS FP. Jack

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Napsal: ned 28. srp 2011 17:40:34
od 750225
joo tak to vypadá zajímavě..ale to stahování...chcu jednotky ale sem až na 150 pozici :( holt čeking no...snad to o půlnoci bude volnější :D

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Napsal: pon 29. srp 2011 10:06:35
od horor4
Nejlepší je to dopoledne to jsi tak 17 až 30 :lol:

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Napsal: úte 18. říj 2011 11:01:12
od mube
Stahování je hrůza a děs. rychlost 5 kb/s je na dlouho(116MB celou noc). Po celonočním stahování jsem plný očekávání nainstaloval sadu textur a přidal do objektů skrz modrou kostku. Jenomže se mi nic neukázalo. Žádné nové textury se neobjevili. Nemáte někdo nějaký nápad, kde je chyba.Vím, že balík je úspěšně nainstalovaný.

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Napsal: úte 18. říj 2011 11:37:18
od Josef72
Jaký textury ?

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Napsal: úte 18. říj 2011 12:11:03
od mube
mají tam sadu textur povrchu.Mrkni na odkaz: http://www.uktrainsim.com/FreewarePacks ... nTextures1
V editoru jsem je nenašel ani v texturách a ni v objektech.

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Napsal: úte 18. říj 2011 12:33:21
od Josef72
Textury povrchu se ti neobjeví. Ty jsou napevno nastaveny v blueprintu a nelze je přidávat jako ostatní objekty. Musel bys použít program RW tool a upravit si blueprint s texturami. Je to trochu složitější na zorientování, ale jde to. Je otázkou, zda to za tu práci stojí.

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Napsal: úte 18. říj 2011 12:49:11
od Vlastik
Textury povrchu se ti neobjeví.
no měli by se objevit,neboť k samotným texturám jsou i blueprinty seznamu textur ,bohužel taky jsem toto stáhl a textury se ve hře nezobrazují,obětoval jsem tomu 7.hodin downloadu a k ničemu.jediné možné asi vysvětlení je že ta sada byla vydána ještě pro klasické RW2,a v RW3 díky změně engine terénu to nefunguje.Všelijaké experimenty byly neúspěšné,nebot u všeho je zadaná nějáká cesta.
Bohužel ale toto nemohu posoudit neb RW2 jsem hloupě smazal a jakékoliv zálohy mi stejně aktualizují na RW3.

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Napsal: úte 18. říj 2011 13:01:55
od Josef72
V návrhu trati si přeci definuješ, jaké textury budou použity. A jiné do své mapy nedostaneš bez uvedeného nástroje RW tool. Nmůžeš v jedné trati používat třeba tři sady textur, i když mají svůj blueprint, jelikož v návrhu tratě sis uvrdl pouze jeden blueprint textur povrchu. Víc jich tam prostě nedostaneš.

S RW2 nebo RW3 to nemá co dělat. To bylo vždy stejné.

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Napsal: úte 18. říj 2011 13:18:54
od mube
podle seznamu textur a jejich náhledů si myslím ,že to za to stojí. Je tam celkem dost použitelných textur.
Jak můžu ty textury přidat přes RW tools do stávající trati?

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Napsal: úte 18. říj 2011 13:41:56
od Josef72
Nikdy jsem to nedělal, ale logicky bych postupoval takto. Otevřel bych si v RW tool blueprint který používáš ( asi Kuju/RailSimulator ) a stejně tak bych otevřel blueprint s texturami, který sis stáhnul. A odtud bych je nakopíroval do blueprintu, který používáš ve hře.

Blueprint s texturami vlastně funguje tak, že do něj přidáváš textury, které sis vytvořil. Zadáváš cestu k texturám, zda obsahují Wang čtverce, sezónní textury, procedurální textury apod. Tady sem nakopíroval z RW tool ( Textur.bin) tu část, která podle mne definuje jednu texturu.




<cMixTexDescriptor d:id="20872904">
<BaseTextureName d:type="cDeltaString">Kuju\RailSimulator\Environment\Terrain\Grass\Meadow000</BaseTextureName>
<BaseSpringTextureName d:type="cDeltaString">Kuju\RailSimulator\Environment\Terrain\Grass\Grass002</BaseSpringTextureName>
<BaseSummerTextureName d:type="cDeltaString"></BaseSummerTextureName>
<BaseAutumnTextureName d:type="cDeltaString">Kuju\RailSimulator\Environment\Terrain\Grass\Grass002</BaseAutumnTextureName>
<BaseWinterTextureName d:type="cDeltaString">Kuju\RailSimulator\Environment\Terrain\Grass\Meadow000_Wi</BaseWinterTextureName>
<DisplayName d:type="cDeltaString">Meadow</DisplayName>
<LocalisedDisplayName>
<Localisation-cUserLocalisedString>
<English d:type="cDeltaString">Meadow</English>
<French d:type="cDeltaString">Prairies</French>
<Italian d:type="cDeltaString">Prato</Italian>
<German d:type="cDeltaString">Wiese</German>
<Spanish d:type="cDeltaString">Pradera</Spanish>
<Dutch d:type="cDeltaString"></Dutch>
<Polish d:type="cDeltaString"></Polish>
<Russian d:type="cDeltaString">Луг</Russian>
<Other/>
<Key d:type="cDeltaString"></Key>
</Localisation-cUserLocalisedString>
</LocalisedDisplayName>
<Wang d:type="cDeltaString">eTrue</Wang>
<FloraIndex d:type="sUInt32">5</FloraIndex>
<FloraDensity d:type="sFloat32" d:alt_encoding="000000403333D33F" d:precision="string">0.3</FloraDensity>
<Category d:type="cDeltaString">eFields</Category>
</cMixTexDescriptor>

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Napsal: úte 18. říj 2011 14:48:03
od Vlastik
Nikdy jsem to nedělal, ale logicky bych postupoval takto.
No tak Josef měl jsi pravdu,na toto jsem zapomněl a tak jsem se dotoho ještě jednou začal vrtat,a zjistil jsem že to jde daleko jednoduší cestou ,nebot takto kopírovat asi 150 textur by bylo na dlouho.
Postup je takový:
Ve složce content/routes si najdu svoji trat (nebo jakou koliv jinou) a u každé trati je soubor Routeproperties.xml,ten si otevřu a najdu pasáž o texturách zpravidla budou mít všichni toto:
<TerrainBlueprint>
<iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID>
<BlueprintSetID>
<iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
<Provider d:type="cDeltaString">Kuju</Provider>
<Product d:type="cDeltaString">RailSimulator</Product>
</iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
</BlueprintSetID>
<BlueprintID d:type="cDeltaString">Environment\Terrain\Texturing.xml</BlueprintID>
</iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID>
Pokud chci aby se mi zobrazili nové textury terénu tak provider,product a cestu.xml upravím na toto:
<TerrainBlueprint>
<iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID>
<BlueprintSetID>
<iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
<Provider d:type="cDeltaString">UKTS_FP</Provider>
<Product d:type="cDeltaString">Terrain_Textures</Product>
</iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
</BlueprintSetID>
<BlueprintID d:type="cDeltaString">TextureSets\Complete_v1.xml</BlueprintID>
</iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID>
Po tomto kroku dám uložit a spustím Rw v editoru,nelekejte se zmizí terén a vzniknou jen bíle čtverece !
Ve filtrech si nastavím UKTS_FP a v malování se mi objeví nové textury terénu,avšak bílé čtverce nezmizí ,a anni se nedá po nich kreslit novými texturami,proto je důležité dát uložit a Rw zavřít,po znovu načtení trati se už objeví nový terén a je možné pracovat s novými texturami terénu,viz scren:
Obrázek

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Napsal: úte 18. říj 2011 14:54:00
od Josef72
Ano, ale takto zase přideš o původní textury, které jsi měl dříve. Leda že by ty původní byly zahrnuty v tomhle balíku, což asi nejsou.

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Napsal: úte 18. říj 2011 15:16:02
od Vlastik
Ano, ale takto zase přideš o původní textury, které jsi měl dříve. Leda že by ty původní byly zahrnuty v tomhle balíku, což asi nejsou.
No asi te zklamu,ale autoři i na toto mysleli a je tam složka s texturami od KUJU,takže bych to tak dramaticky neviděl. :D

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Napsal: úte 18. říj 2011 16:59:24
od Josef72
Tak to jsi mě zklamal.

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Napsal: čtv 20. říj 2011 19:16:52
od Oskar
Tak jsem si to taky zprovoznil dle Vlastova návodu a protože i když mají ve svém balíku UKTS i původní textury od Kuju, nemají je nadefinovány v tom pořadí co Kuju a teď mám v trati místo původních textur nějaký naprosto jiný, původním neodpovídající :x :x :x

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Napsal: čtv 20. říj 2011 19:23:59
od Josef72
Ano, to je dáno Vlastovo návodem. Jestli chceš zachovat pozici textur ( suchá tráva za suchou trávu apod.), musíš použít postup, který jsem popsal. Nakopírovat všechny textury z jednoho a nakopírovat do druhého, ale až za všechny původní textury. Rozhodně není nutné kopírovat každou texturu zvlášť. A pak vše zazálohovat, protože po aktualizaci se vše vrátí do původního stavu.

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Napsal: pát 13. pro 2013 9:47:54
od Buffin
Ahoj, na fracouzkých stránkách jsou některé ty balíčky ke stažení, otázka je jestli to instalovat má cenu pokud mám TS 2014? Nevím neinstaloval jsem to ... vypaltí se to nebo ne tyto balíčky nainstalovat do TS 2014? děkuji za odpověď :)

http://www.railsim-fr.com/forum/index.p ... showcat=24

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Napsal: pát 13. pro 2013 15:57:19
od Josef72
Pakliže sám trasy nestavíš, tak patrně ne. Dalším důvodem pro stažení může být addon, který tyto položky používá.

Re: RW2 UKTS Freeware Packs

Napsal: pát 13. pro 2013 16:04:49
od Buffin
Asi je používají v těch Francouzkých tratích nevím , pak se na to kuknu :)