Stránka 1 z 6

Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: čtv 03. kvě 2012 7:20:14
od smekac
Jakožto už mám nějaké objekty rozdělané tak zakládám nové vlákno fora. Budu zde postupem času uveřejnovat ruzné objekty a jestli se povede tak i vozy do Railworks.

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: čtv 03. kvě 2012 7:20:45
od smekac
Něco malého na začátek, ale potřeboval bych nějaké šablony a textury jak štěrku tak trávy popř. sněhu na loft náspy aby mosty seděly v náspu...
Obrázek

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: čtv 03. kvě 2012 7:33:50
od smekac
Tak přidáme ještě jeden přeexportovaný mostík...
Obrázek

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: čtv 03. kvě 2012 8:21:11
od Josef72
Pěkné, myslim ze mube je uvíta.

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: čtv 03. kvě 2012 8:21:25
od smekac
Tak dnes asi poslední ... :lol:
Obrázek

Teď potřebuju nějakou dobrou duši která poradí jak to vyexportovat do RW ;), ty PHS by byly asi jako loft, ještě uvidíme.

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: čtv 03. kvě 2012 8:25:48
od smekac
Josef72 píše:Pěkné, myslim ze mube je uvíta.
ty PHS a mosty výše se mu určitě nějaké budou hodit ...
1. je most na trati 270 v 290.3km
2. je mostek na trati 270 v 289.8km
---
PHS:
smyšlená / 270 Brodek u Přerova / 270 Hoštejn
330 Říkovice 1.verze / 196 Olmenice-Kaplice / 330 Říkovice 2.verze

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: čtv 03. kvě 2012 10:01:30
od mube
mostky vypadají dobře a využití určitě bude. Čím dřív budou ve hře, tím líp.

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: čtv 03. kvě 2012 22:08:25
od smekac
Potřeboval bych od dotyčného kdo dělá náspy pro tratě aby mi poslal nějaký vzorek 1,2,3 a 4 kolejného náspu abych to okolí mostu mohl podle toho domodelovat ... toho je děláno pro TRS a obávám se že by to asi nesedělo... :idea: :idea: Děkuji

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: pát 04. kvě 2012 0:19:23
od M@ster
Jo pekny jen tak dal ;)

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: pát 11. kvě 2012 20:00:32
od smekac
Tak něco nového tréningového :lol:
Obrázek
Fotky, export: Já
Textury, model: David Javůrek

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: pát 11. kvě 2012 21:50:34
od smekac
Tak poslušně hlásím první uspěchy :idea:
Poprvé se mi povedlo podle manuálu vyexportovat ten elmag zámek, a jsem spokojen ....... :)
Obrázek

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: pát 11. kvě 2012 23:30:32
od smekac
Tak za dnešek převedeno do 3Dsmaxu dalších doslova pár budov :)
Obrázek
Zítra se mrknu na LODy a zbytek .....
Mimochodem obě jsou ne náhodou z Hoštejna, a další mám připravené tak doufám že Mube bude mít inspiraci. :lol:

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: sob 12. kvě 2012 1:08:19
od Hekl338
U budov potom prestuduj shadery, aby si nedaval kalsicky texdiff, nezabudni na zimu verziu, pripadne nocnu:). Kludne potom napis keby cosi. LOdy su jednoduche.

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: sob 12. kvě 2012 8:51:20
od smekac
Hekl338: Tak zimní verzi mám hotovou. Noční asi tady nemá cenu dělat když skladistě se už nepoužívá a ten baráček je na spadnudí :lol: . Jinak si nevím rady s těmi LODy. mužu nějak v maxku ten jeden LOD zobrazit a druhý aby se mi nezobrazil ? páč se mě to docela tam solidně motá dohromady... a pak ten export. To stačí jen každý LOD správně pojmenovat a pak to celé vyexportovat , popř musí se ještě něco nastavovat v blueprintu ? Díky za radu

EDIT: mno tak to asi neklapne. LODy jsem si vytvořil, správně pojmenoval:
1_0200_host-bud
2_0400_host-bud
ale při exportu to hází toto:

http://www.q3.cz/images/34chybaexport_tn.jpg

EDIT2:Tak jsem metodou pokus-omyl přišel na jeden problém. Když použiju TrainLightMapWithDiffuse.fx tak mi to tu chybu hlásí. Jinak ne. Nevíš kde bych mohl mít chybu ?

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: sob 12. kvě 2012 10:34:16
od Josef72
smekac píše:Hekl338: Tak zimní verzi mám hotovou. Noční asi tady nemá cenu dělat když skladistě se už nepoužívá a ten baráček je na spadnudí :lol: . Jinak si nevím rady s těmi LODy. mužu nějak v maxku ten jeden LOD zobrazit a druhý aby se mi nezobrazil ? páč se mě to docela tam solidně motá dohromady... a pak ten export. To stačí jen každý LOD správně pojmenovat a pak to celé vyexportovat , popř musí se ještě něco nastavovat v blueprintu ? Díky za radu
Klikni na objekt, který chceš schovat, potom klikni pravým tlačítkem myši a vyber možnost "Hide Selection". Tím se schová.

smekac píše:EDIT2:Tak jsem metodou pokus-omyl přišel na jeden problém. Když použiju TrainLightMapWithDiffuse.fx tak mi to tu chybu hlásí. Jinak ne. Nevíš kde bych mohl mít chybu ?
Je ti jasné, že u tohoto shaderu máš dva sloty a tak k němu musíš přiřadit dvě textury ? Jednu klasickou a do druhého slotu tzv. "Ambient Occlusion". To znamená jakousi "světelnou mapu" , která má svoje vlastní mapování, díky kterému objekt reaguje na světlo hry. Jestli nevíš o co jde, mohu udělat jednoduchý návod.

Pěkné modely.

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: sob 12. kvě 2012 11:16:13
od smekac
Josef72 píše: Je ti jasné, že u tohoto shaderu máš dva sloty a tak k němu musíš přiřadit dvě textury ? Jednu klasickou a do druhého slotu tzv. "Ambient Occlusion". To znamená jakousi "světelnou mapu" , která má svoje vlastní mapování, díky kterému objekt reaguje na světlo hry. Jestli nevíš o co jde, mohu udělat jednoduchý návod.
Pěkné modely.
Zrovna se s tou druhou texturou pomocí Hekla peru ... :lol: výsledek teda se zatím nedostavil ale uvidíme.

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: sob 12. kvě 2012 13:54:02
od smekac
Tak jsem to nevydržel a za použití TrainBasicObjectDiffuse jsem vyexportoval do hry. Nevím jak by to vypadalo s vyrenderovanými stíny ale ted mi to nepříde tak špatné... co vy na to ? Ale budu se pokoušet ten stín prolomit.
Obrázek
free image hosting
Obrázek
hosting images

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: sob 12. kvě 2012 16:26:09
od Josef72
Jelikož používáš fototextury i s tím stínem ( třeba pod krajem střechy ), tak ten rozdíl nebude na první pohled tak markatní. Podobně jsem nakonec dělal karotkovo buštěhradku pro RW. Do zítřka udělám manuál pro ten zmiňovaný shader.

Kvalita těchto objektů závisí na textuře a tu máš pěknou. Mně se ty objekty líbí, dobrá práce.

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: sob 12. kvě 2012 16:36:02
od smekac
Už jsem to nějak prolomil (jedna textura se mě povedla vyrenderovat ale další už ne) :lol: Takže se rád ještě něco přiučím. Tu texturu dám i k těmto baráčkům tak uvdíme jak to dopadne ...

Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.

Napsal: ned 13. kvě 2012 13:00:14
od smekac
Under construction...
Obrázek
image host