Malard-Train

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
malard
Příspěvky: 65
Registrován: úte 10. lis 2009 19:40:26

Malard-Train

Příspěvek od malard »

Ahoj, rozhodl sem se přejít z TRS sem do RW. Co jsem zač? Například do TRS jsem naskinoval tyto vozy: http://malard.webz.cz/images/bnajbrt.jpg http://malard.webz.cz/images/bpografi.jpg http://malard.webz.cz/images/bnajbrtmodra.jpg http://malard.webz.cz/images/bnajbrtgraffiti.jpg . No a rozhodl jsem se něco zkusit v 3DS Maxu.
Můj první model. Ještě to bude chtít poladit texturu.
Můj první model. Ještě to bude chtít poladit texturu.
Děkuji za pomoc smekaci tak uvidíme jak se mi bude dařit... :D :D :D Ze začatku plánuji jednoduché objekty které patří, no zatím nebudu říkat na jakou trať.
KaMat
Příspěvky: 1366
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Malard-Train

Příspěvek od KaMat »

Parada Modelaru neni nikdy dost. At se ti dari :)
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Malard-Train

Příspěvek od smekac »

malard píše:... :D Ze začatku plánuji jednoduché objekty které patří, no zatím nebudu říkat na jakou trať.
Tak jasně že na trať PBO :lol: :lol:
malard
Příspěvky: 65
Registrován: úte 10. lis 2009 19:40:26

Re: Malard-Train

Příspěvek od malard »

V mém případě TPK :D ale momentálně plánuji něco jiného. :D
Vlastik

Re: Malard-Train

Příspěvek od Vlastik »

Ze začatku plánuji jednoduché objekty které patří, no zatím nebudu říkat na jakou trať.
Ahoj,nechci ti kazit radost,ale měl by jsi se seznámit trochu s tvorbou do RW,static rychlostníky tady asi moc neuživíš,v RW se čísla (rychlosti) zadávají pomocí systému tak aby byly viditelné i na tratovém monitoru.
Seznam se s manuálem 4.04 pojednávající o vytváření doplnků,ke stažení u Michala.
malard
Příspěvky: 65
Registrován: úte 10. lis 2009 19:40:26

Re: Malard-Train

Příspěvek od malard »

Vlastik píše:
Ze začatku plánuji jednoduché objekty které patří, no zatím nebudu říkat na jakou trať.
Ahoj,nechci ti kazit radost,ale měl by jsi se seznámit trochu s tvorbou do RW,static rychlostníky tady asi moc neuživíš,v RW se čísla (rychlosti) zadávají pomocí systému tak aby byly viditelné i na tratovém monitoru.
Seznam se s manuálem 4.04 pojednávající o vytváření doplnků,ke stažení u Michala.
Ano manuály čtu, pro mne byl zatím úspěch to dát dohromady v 3DS maxu export bude na řadě až dodělám pár věcí jinde...
malard
Příspěvky: 65
Registrován: úte 10. lis 2009 19:40:26

Re: Malard-Train

Příspěvek od malard »

Tak po hodně dlouhé době, jsem se rozhodl opět něco vytvořit... Ještě domapovat, poupravit texturu a snad se export povede. :)
Screen.jpg
Uživatelský avatar
M@ster
Příspěvky: 164
Registrován: pát 18. lis 2011 16:36:21
Bydliště: Berlin
Kontaktovat uživatele:

Re: Malard-Train

Příspěvek od M@ster »

Jo pekna prace jen tak dal ;)
Vlastik

Re: Malard-Train

Příspěvek od Vlastik »

Tak po hodně dlouhé době, jsem se rozhodl opět něco vytvořit...
To je dobrá zpráva,akorát bych řekl že to máš rozměrově trochu mimo,soudě podle mřížky kterou máš asi po 10cm udělanou né?
Pokud se mýlím tak moje chyba.
AirVolk

Re: Malard-Train

Příspěvek od AirVolk »

V maxe je jedno ako to vyzerá byť veľké. Záleží od toho aké jednotky má nastavené. Kolega keď mi posiela jeho zdroják napríklad, tak ho mám hrozne maličký oproti mojej mierke 1:1, pretože používa zmenšenú mierku. Ale finál je rovnaký....
malard
Příspěvky: 65
Registrován: úte 10. lis 2009 19:40:26

Re: Malard-Train

Příspěvek od malard »

Grid=0,254m. Jestli myslíš toto. Jako rozměry nemám, tak jsem odhadoval a odhadnul tak na 1,5m délky...
malard
Příspěvky: 65
Registrován: úte 10. lis 2009 19:40:26

Re: Malard-Train

Příspěvek od malard »

Zdravím, zkoušel jsem postavit reálnou mapu a mám tu problém s Google Earth. Při spuštění Google Earth se mi nevykreslí mapy. Na poprvé to šlo, ale teď už to nejde. Reinstal nepomohl, zkoušel jsem spouštět jako správce i odinstalovat RWdecals... Děkuji za pomoc.
Přílohy
Screen.jpg
malard
Příspěvky: 65
Registrován: úte 10. lis 2009 19:40:26

Re: Malard-Train

Příspěvek od malard »

Ikdyž si teď říkám, že jsem to měl dát asi do jiného tématu. Omlouvám se, jsem zvyklí z TRS, kdy jsme měli všechno v jednom. :)
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Malard-Train

Příspěvek od Josef72 »

malard píše:Ikdyž si teď říkám, že jsem to měl dát asi do jiného tématu. Omlouvám se, jsem zvyklí z TRS, kdy jsme měli všechno v jednom. :)
Ve svém vlákně si piš co chceš ( nebrat doslovně ).
malard
Příspěvky: 65
Registrován: úte 10. lis 2009 19:40:26

Re: Malard-Train

Příspěvek od malard »

Zdravím, tak Google Earth jsem rozchodil. Ale teď tu mám další problém. Hledat jsem zkoušel a nic, co by mne pomohlo jsem nenašel. Zkoušel jsem všechno možné, jako kopírovat .ace ze Source do Assets, kontrolovat cestu k texturám v .xml, před vyexportování do .bin a pořád to nefunguje. Díky předem za pomoc. :) Obrázek
horor4
Příspěvky: 144
Registrován: pát 11. úno 2011 21:22:11
Bydliště: Starý Plzenec

Re: Malard-Train

Příspěvek od horor4 »

Jakou verzi Google earth máš.
malard
Příspěvky: 65
Registrován: úte 10. lis 2009 19:40:26

Re: Malard-Train

Příspěvek od malard »

6.1.0.5001 - ta, co tam byla psaná...
malard
Příspěvky: 65
Registrován: úte 10. lis 2009 19:40:26

Re: Malard-Train

Příspěvek od malard »

Zdravím,
jelikož se mi stále nepodařilo rozchodit RWDecal a docela mne to mrzí, protože jsem se těšil na stavění (5 let praxe, sice v TRS, ale ano, se stavěním tratě Tábor-Kolín) a modelování mi pořád moc nejde rozhodl jsem se přejít k následujícímu kroku: začnu skládat textury, jakožto skinař s podobnou dobou praxe jako u map. Ano, vím, že je málo modelářů a zbytek nemá moc času a mají svůj projekt, ale i tak jsem to chtěl poskládat a buď to někdo použije, nebo to zůstane ležet... Mám taky rozsáhlou foto-banku a jsem schopen poskládat textury, ať už budov, různých návěstidel, vozů, lokomotiv. Dále bych se chtěl naučit skinovat do RW, tak uvidíme jak to dopadne... :roll:
Rozhodl jsem se k projektu 460:
Zde můžete vidět náhled skládaného rozdělaného stanoviště 460.009 (Velká velikost 12000x11000, velikost 450MB)
460_cab_náhled
460_cab_náhled
Zde je ukázka dvou zvuků (Zvuky je možno donahrát): http://malard.hys.cz/Projekt_460/460_st ... %C5%AF.mp3 http://malard.hys.cz/Projekt_460/460_b% ... %C5%AF.mp3
Mám také nafocen i exteriér 460 a ten chybí poskládat. V případě jakéhokoliv zájmu se neváhejte ozvat.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Malard-Train

Příspěvek od Roman »

Ahoj.
Snaha se hodnotí kladně a nechci Tě nějak odradit od tvorby pro RW, ale i kdyby někdo náhodou 460 dělal, takto poskládáná textura kabiny je absolutně nepoužitelná :( . Při tvorbě kabiny se tvoří 1-2 velké textury vlastní kabiny a pak samostatně textury přístrojů a měřáků. Animované prvky (ovladače), tam je pro každý ovladač samostatná textura s vyjjímkou těch, které mají stejnou, sdílenou texturu (přepínače světel) , Pak ještě extra textury čelních a bočních oken...
malard
Příspěvky: 65
Registrován: úte 10. lis 2009 19:40:26

Re: Malard-Train

Příspěvek od malard »

Ahoj,
nevím jak to při tvorbě kabiny vypadá a ty s tím budeš mít větši zkušenosti, ale zamýšlel jsem to takle: modelář bude mít po případném vyretušování texturu "panelů", podle původní poskládané může modelovat spínače, brzdiče atd. - měřítkově by to mělo vše sedět. A pak ještě samostatné textury štítků s názvem funkce přepínače může použít na druhou (tedy tu větší - myslim, že panel, zas tak velkou texturu potřebovat nebude) texturu a nemusí nic ladit a měl by o tom mít lepší přehled. Takže vlastně modelář může z tohoto poskládaného prvku brát materiál pro svou stavbu. Pokud je to tedy ještě jinak, tak už mlčím. :)
Odpovědět