Modely Pikku
-
- Příspěvky: 115
- Registrován: stř 26. srp 2015 14:42:59
- Bydliště: Podbořany
Re: Modely Pikku
Bomba !!! Moc děkuji
- adamec475101
- Příspěvky: 57
- Registrován: úte 12. dub 2016 17:48:11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Pikku
Tak tohle je naprostá bomba. Vracejí se mi vzpomínky, stejně jako Mílovi. Je mi sice teprve 16, ale rád vzpomínám, když mi bylo 5, jak jsme s rodiči jezdívali z Břeclavi do Lednice právě s Hurvínkem. Tisíceré díky za tento nádherný model.
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: sob 17. čer 2017 17:18:01
Re: Modely Pikku
Jaj, aspoň že sú tu také šikovné ručičky. Dúfam, že dakedy výjde kabína do 810 a obnovia sa nedokončené modely. Ja by som si to urobil aj sám, iba ja som na toto úplne vypatlaný. Držím palce chalani.
Re: Modely Pikku
Vážení a milí přátelé a useři, vzhledem k nedávným událostem jsme se s Romanem (jako spoluautorem modelu) rozhodli zveřejnit alespoň žalostné zbytky naší práce. Dlouho očekávaný model 810 s přívěsnými vozy zůstal (a v dohledné době zůstane) v této podobě. V současnosti již neexistuje ani rozpracovaná kabina, ani skripty, ani připravované zvuky, a vlastně ani žádné zdrojové soubory stávajícího modelu. Vezměte tedy zavděk touto ořezanou pracovní verzí. Pokud vás zveřejnění rozpracované práce z nějakého důvodu pohorší, balíček nestahujte a neužívejte. Pokud vám stávající stav nevadí, přeji příjemnou zábavu.
Re: Modely Pikku
To, co se stalo je smutné, ale důležité je, že mašinky řady 810 a 809 jsou. A jsou, alespoň pro mne, krásné. I bez kabiny se dá řídit a to je podstatné. Jsou to další kousky do rodiny motorových vozů a lokomotiv, které jezdí na našich neelektrifikovaných tratích, které stavíme. Pro tyto tratě jsou mašinky nepostradatelné.
Díky za ně.
Díky za ně.
Re: Modely Pikku
Ahoj chlapi, moc díky za tento model. Jen se Vás chci zeptat, nechtěli byste alespoň zprovoznit stěrače v kabině, aby se dalo jezdit za deště a upravit to čelní sklo? Přijde mi, že je to hrozně tmavé oproti ostatním modelům a že moc není vidět na trať.
Je to ale jen návrh a samozřejmě je to Vaše věc.
Je to ale jen návrh a samozřejmě je to Vaše věc.
Re: Modely Pikku
Chápu, že je těžké porozumět mnou psanému textu. Proto ještě jednou - kromě zveřejněného neexistuje NIC, co by bylo alespoň vzdáleně spojeno s modelem 810 pro TS201x. Neexistují ŽÁDNÉ zdrojové soubory pro tento model. To znamená, že cokoliv bychom chtěli přidat, museli bychom vytvořit znova. A napasovat to na již existující model. A blueprinty. A zvuky. A ovládání. Prostě pokud se nezachrání data, případně pokud nebude nálada vše vybudovat odznovu, nevyjde z naší dílny NIC, co by alespoň vzdáleně souviselo s modelem 810.Petr1989 píše: ... nechtěli byste alespoň zprovoznit stěrače v kabině, aby se dalo jezdit za deště a upravit to čelní sklo ...
Re: Modely Pikku
Ahoj, však v pohodě. Já neumím modelovat, tak prostě nevím, co je potřebné mít k dispozici a co ne.
Pokud se tě můj příspěvek nějak hluboce dotkl, tak se Ti omlouvám.
Pokud se tě můj příspěvek nějak hluboce dotkl, tak se Ti omlouvám.
Re: Modely Pikku
Netřeba omluv, až bude nálada tak se tomu zase třeba věnovat budeme, ale teď fakt ne.Petr1989 píše:...
Pokud se tě můj příspěvek nějak hluboce dotkl, tak se Ti omlouvám.
Re: Modely Pikku
Dobrý večer,
mám problém s Pikkovými Falls. Když v režimu Quick drive tvořím soupravu a dám je za lokomotivu (např. řada 123, také od Pikka), píše mi to "Coupling issue" a nepustí mě to dál.
V RW jsem začátečník a nikde jsem nenašel, jak to vyřešit, tak prosím o radu tady.
PS: Jestli to nepatří do tohoto vlákna tak se omlouvám.
mám problém s Pikkovými Falls. Když v režimu Quick drive tvořím soupravu a dám je za lokomotivu (např. řada 123, také od Pikka), píše mi to "Coupling issue" a nepustí mě to dál.
V RW jsem začátečník a nikde jsem nenašel, jak to vyřešit, tak prosím o radu tady.
PS: Jestli to nepatří do tohoto vlákna tak se omlouvám.
Re: Modely Pikku
Ahoj,závada bude asi na tvém přijímači,u mě souprava 123.014-15xFalls jede bez problému.
Teda jeden problém bych viděl ve Fallsech,jedou nějak téééžko.Vlak při jízdě z kopce výběhem nezrychluje,těžko se rozjíždí....
Teda jeden problém bych viděl ve Fallsech,jedou nějak téééžko.Vlak při jízdě z kopce výběhem nezrychluje,těžko se rozjíždí....
- Michal
- Administrátor
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Pikku
Chtělo by to někoho, kdo by dokázal vyladit odpory. Pokud to teda simulátor vůbec umí správně počítat. Když jsem připravoval scénáře pro DŽ, tak jsem měl nejdřív eso+3 bymáče. Při jízdě z ČT směrem na Parník mi souprava na spádu sama zrychlovala. Když jsem jeden bymáč přidal, tak už na stejném úseku zpomalovala.Brtnik píše:Teda jeden problém bych viděl ve Fallsech,jedou nějak téééžko.Vlak při jízdě z kopce výběhem nezrychluje,těžko se rozjíždí....
Re: Modely Pikku
Ad. Michal:
Na odpory a kompletní jízdní charakteristiku jsem našel někde u Britů tabulky a zdá se, že minimálně u 4 vozové 460 (s jinou jsem posledních půl roku nejel) to sedí velice přesně.
Tabulku snad najdu případně jí sem postnu.
Tady přesné hodnoty ze 460 verze z dnešního večera:
Třebas to k něčemu bude
PS: tření mám úmyslně snížené kvůli testům skluzové ochrany, jinak je tam 0.2200, 0.2041 a 0.1718
Na odpory a kompletní jízdní charakteristiku jsem našel někde u Britů tabulky a zdá se, že minimálně u 4 vozové 460 (s jinou jsem posledních půl roku nejel) to sedí velice přesně.
Tabulku snad najdu případně jí sem postnu.
Tady přesné hodnoty ze 460 verze z dnešního večera:
Třebas to k něčemu bude
PS: tření mám úmyslně snížené kvůli testům skluzové ochrany, jinak je tam 0.2200, 0.2041 a 0.1718
JH
Re: Modely Pikku
Takže pro výpočet koeficientu valivého tření jsem vycházel pravděpodobně z tohodle vzorečku:
http://iopscience.iop.org/article/10.10 ... 012004/pdf
a částečně téhle tabulky:
http://www.engineeringtoolbox.com/drag- ... d_627.html
měl jsem kdesi i přímo rozepsané koeficienty pro jednotlivé používané ložiska na osobních vozech, ale nemůžu to najít. Byla to nějaká publikace snad od Studénky, část toho je vidět na obrázku tady, kde je to i trochu rozepsané:
http://www.railian.com/teorie/jizdniodpory.html
Tady ještě zajímavý český dokument o charakteristice jednotlivých typů usazení nejen drážních vozidel:
https://is.muni.cz/th/199446/pedf_b/Fyzika_treni.pdf
A pro výpočet odporu vzduchu z téhle tabulky:
a částečně ze vzorečku Cd = D/(ρ * V^2 * A / 2), kde A je plocha, V rychlost a D je poloměr.
Toť asi vše co si k tomu tak z hlavy pamatuju.
http://iopscience.iop.org/article/10.10 ... 012004/pdf
a částečně téhle tabulky:
http://www.engineeringtoolbox.com/drag- ... d_627.html
měl jsem kdesi i přímo rozepsané koeficienty pro jednotlivé používané ložiska na osobních vozech, ale nemůžu to najít. Byla to nějaká publikace snad od Studénky, část toho je vidět na obrázku tady, kde je to i trochu rozepsané:
http://www.railian.com/teorie/jizdniodpory.html
Tady ještě zajímavý český dokument o charakteristice jednotlivých typů usazení nejen drážních vozidel:
https://is.muni.cz/th/199446/pedf_b/Fyzika_treni.pdf
A pro výpočet odporu vzduchu z téhle tabulky:
a částečně ze vzorečku Cd = D/(ρ * V^2 * A / 2), kde A je plocha, V rychlost a D je poloměr.
Toť asi vše co si k tomu tak z hlavy pamatuju.
JH
Re: Modely Pikku
Ahoj Pikku, stáhl jsem si reskiny 721. V oknu tvorby scénáře se mi normálně zobrazují, ale na kolejích jsou to neviditelné zdi. Nevíš co s tím, případně jestli je správně že jsem složku MotoroveLokomotivy hodil do assets?
P.S.: Víjde někdy ta vaše 814, aspoň ve stavu 810 nebo traffic?
P.S.: Víjde někdy ta vaše 814, aspoň ve stavu 810 nebo traffic?
Re: Modely Pikku
Ahoj. Chtěl bych si udělat skin na Bdtax a 810. Jsem ve skenování nováček, a četl jsem, že některým autorum to bez povolení vadí...předem děkuji za odpověď