Stránka 1 z 1

Začínáme

Napsal: čtv 18. lis 2010 9:03:29
od donsaliery
Zdravím,
1. chci se zeptat jestli tu není náhodou někdo kdo umí přidat zvuk k lokomotivě tak aby fungoval ve hře?
2. protože asi tu nikdo takovej nebude tak bych se rád dohodnul s někým kdo umí dobře anglicky jestli by byl ochotnej zjistit z anglickýho fóra nějaké věci okolo této problematiky nebo nejlépe sehnal kompletní blueprint zvuku tak jak ma vypadat pro lokomotivu :) tak jestli tu někdo takovej bude tak se ozvěte ;)
děkuju Don

Re: Začínáme

Napsal: čtv 18. lis 2010 19:38:15
od Jack.Grave
:arrow: donsaliery jaký informace kolem zvuků bys potřeboval? Můžu se si podívat po fórech. J

Re: Začínáme

Napsal: pát 19. lis 2010 8:47:21
od donsaliery
ahoj bylo by to super no poreboval bych vlastne vsechno od zacatku kde se co vyplnuje ale asi nejsnazsi by bylo sehnat od nejakeho modelare kompletni blueprint pro lokomotivu poprosit ho jestli by nejaky neposlal ale svuj pro RW2 nejlepe ty pro railsimulator uz sou zastarale ale jinak kazda informace ohledne zvuku co sezenes budu rad, kdyby se ti podarilo sehnat nejaky hotovy blueprint zvuku byl bych velice rad a Dekuju Don

Re: Začínáme

Napsal: sob 08. led 2011 15:52:46
od Jack.Grave
@ donsaliery tady je jeden screenshot co jsem našel na UKTS foru, který se týká aliasingu zvuků Obrázek
Tady sem pověsil jeden *.xml soubor jednoho freeware addonu (je to sice parní mašina snad to není na škodu a něco z toho vyčteš,
example

Kód: Vybrat vše

			</Element>
								</cHcRMatrix4x4>
							</Matrix>
						</cEntityContainerBlueprint-sChild>
						<cEntityContainerBlueprint-sChild d:id="71310616">
							<ChildName d:type="cDeltaString">Whistle</ChildName>
							<BlueprintID>
								<iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID>
									<BlueprintSetID>
										<iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
											<Provider d:type="cDeltaString">Kuju</Provider>
											<Product d:type="cDeltaString">RailSimulator</Product>
										</iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
									</BlueprintSetID>
									<BlueprintID d:type="cDeltaString">Audio\RailVehicles\Steam\Black5\Cab\Black5 Whistle Sound.xml</BlueprintID>
								</iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID>
							</BlueprintID>
							<Matrix>
								<cHcRMatrix4x4>
									<Element>
										<e d:type="sFloat32">1.000000</e>
										<e d:type="sFloat32">0.000000</e>
										<e d:type="sFloat32">0.000000</e>
										<e d:type="sFloat32">0.000000</e>
										<e d:type="sFloat32">0.000000</e>
										<e d:type="sFloat32">1.000000</e>
										<e d:type="sFloat32">0.000000</e>
										<e d:type="sFloat32">0.000000</e>
										<e d:type="sFloat32">0.000000</e>
										<e d:type="sFloat32">0.000000</e>
										<e d:type="sFloat32">1.000000</e>
										<e d:type="sFloat32">0.000000</e>
										<e d:type="sFloat32">0.000000</e>
										<e d:type="sFloat32">0.000000</e>
										<e d:type="sFloat32">0.000000</e>
										<e d:type="sFloat32">1.000000</e>
Jinak další možnost je na tvrdo zkopírovat žádaný *.dav; *.xml; *.bin *.PROXYbin a *.PROXYxml soubory do patřičných složek addonu
i.e. developer/product/audio/railwehicles/traction/class/cab/.... soubory pro cab
developer/product/audio/railwehicles/traction/class/..... soubory pro ostatní pohledy
mimo jiné je třeba v PROXYxml souborech apecifikovat absolutní cesty a pomocí serz.exe převést na PROXYbin
Snad to asopoň trohu helpne Jack

Re: Začínáme

Napsal: sob 08. led 2011 17:01:49
od Vlastik
No problém u mě je spíše v tom že pořádně nevím co který význam anglický znamená,jinak já jsem také zkoušel propůjčil jsem si z msts jeden soubor,nicméně bez úspěchu,viz scren:
Zvuk350.jpg
Pokud by mi někdo dokázal přeložit všechny ty pasáže co jsou u + a následně co se po nich ukáže třeba by z toho něco i bylo,zatím je to ale velká neznámá bohužel se mi nepodařilo ani jeden ten zvuk v RW rozchodit i když vyexportován je.
Jedno je jisté chce to pak člověka který se bude jenom věnovat zvukům něco jako v msts Jacek.

Re: Začínáme

Napsal: ned 09. led 2011 12:25:01
od donsaliery
Jack.Grave píše:@ donsaliery tady je jeden screenshot co jsem našel na UKTS foru, který se týká aliasingu zvuků Obrázek
Tady sem pověsil jeden *.xml soubor jednoho freeware addonu (je to sice parní mašina snad to není na škodu a něco z toho vyčteš,
example
:arrow: diky moc urcite se to hodi jako kazdej kousek ale myslis ze by slo se jich zeptat na tom foru jestli by udelali kompletni sound blueprint? nejakej prikladovej pro tebe, treba z nejaky loko ale kompletni aby sme ho videli, pak jde stoho vyvodid pokusama co ma co za nasledek kdyz budes menit jednotliva pole, kazdopadne diky za snahu! ;)
Don

Re: Začínáme

Napsal: ned 09. led 2011 13:08:23
od Vlastik
yslis ze by slo se jich zeptat na tom foru jestli by udelali kompletni sound blueprint?
No kompletní blueprint si můžeš vytvořit sám,ve složce audio si pravým dej přidat audioblueprint a máš ho,hodnoty které by tam byly by ti byly stejně na nic když by jsi nevěděl co co znamená a kde se to váže.
Spíše tedy si pomocí programu RW_Tools si otevři nějáký už hotový zvuk a tady si ho třeba hod do textáku a podle manuálu o zvukách ho študuj,problém je že zvuky jsou na dva blueprinty (audio a proxy) což zrovna jednoduché není,nicméně držím palce.

Re: Začínáme

Napsal: ned 09. led 2011 15:22:47
od Jack.Grave
:arrow: Vlastik co se formátu zvuků týče RW používá formát .dav ( nekde nevim ale kde se dá stáhnout waw to dav konvertor)
Pokracuju v průzkumu další infa budou následovat, Jack

Re: Začínáme

Napsal: ned 09. led 2011 16:32:42
od Vlastik
Vlastik co se formátu zvuků týče RW používá formát .dav ( nekde nevim ale kde se dá stáhnout waw to dav konvertor)
Ano,jsem sběratel od vydání RS a všechno co se týká těchto simulátorů mám,i tuto utilitu ,
DavDecoder
© 2008 Ben Laws
-----------------------
Usage:
- Select a DAV file to convert for 'input'
- By default, a similar filename (with wav extension) will be
selected for output. You can change this
- Click convert.

Případně zájemcům pošlu.

Re: Začínáme

Napsal: čtv 08. lis 2018 7:08:06
od motorak28
Já bych byl velký zájemce.

Re: Začínáme

Napsal: čtv 08. lis 2018 13:17:15
od Jurajs_89
Řekl bych, že po 7 letech jdeš tak trochu s křížkem po funuse ;) .

Re: Začínáme

Napsal: čtv 08. lis 2018 16:46:56
od motorak28
Skoro po 8mi. Nevšiml jsem si. No, nevadí. Snad na něco přijdu sám.(spíš nepřijdu, ale co :) )

Re: Začínáme

Napsal: čtv 08. lis 2018 19:44:45
od Jack.Grave

Re: Začínáme

Napsal: čtv 08. lis 2018 21:15:12
od motorak28
Vy jste nejhodnější člověk, kterého znám. Děkuji moc! :D :) ;)

Re: Začínáme

Napsal: pát 09. lis 2018 6:41:08
od motorak28
Jo pozor! Buď jsem blbej já, nebo se stala chyba na cestě, ale já jsem chtěl konvertovat do .dav formátu. Ale na to asi program není, hledal jsem ho asi 3 dny.

Re: Začínáme

Napsal: pát 09. lis 2018 8:36:42
od Michal
Konverzi do dav provádí BlueprintEditor, který je standardní součástí instalace Train Simulatoru.

Re: Začínáme

Napsal: pát 09. lis 2018 9:17:24
od Jack.Grave
:arrow: motorak28 ono to funguje i obráceně, jenom je třeba dočasně přepsat koncovky konvertovaných souborů. Tedy v horním řádku místo *.dav napíšeš *.wav a ve spodním řádku obráceně (míněno cesty k souborům). Mně osobně pokusy se zvukařením pustili krátce po tom co bylo otevřeno tohle téma. A bohužel o veškeré moje pokusy jsem před nějakou dobou přišel po havarii druhého, záložního PC a dokonce v mezičase jsem měl od TS hodně velkou pauzu. Jack

Re: Začínáme

Napsal: pát 09. lis 2018 16:53:52
od motorak28
Děkuji vám mnohokrát a nechápu, jak s člověkem, jako jsem já, můžete mít takovou trpělivost. :) :lol: