Parametry a chování vozidel
Parametry a chování vozidel
Jelikož mě neuvěřitelně štvalo, že defaultní lokomotiva BR 143 DBAG Red je trvale přibržděna a nejde s ní rozumně jezdit, pustil jsem se do zkoumání vlastností chování vozidel v RW. Dá se říct, že mně tak trochu naočkoval i Zbyněk , když psal, že by rád viděl, jak lze v RW nastavit třeba brzdič BS2. Bohužel jsem zjistil, že určité parametry brzdiče u stupňovitě odbrzditelné brzdy nefungují tak jak mají ( třeba je chyba také u mně ), ale nakonec se povedlo nastavit chování brzdiče celkem rozumně. Je plně funkční stupňovité odbžďování a rychlobrzda. Zatím se nepovedlo nastavit tlak 5,4 bar při použití režimu MaxQuickRelease ( u class 86 je toto funkční ). Další věc, která zatím nefunguje , je indikace tlaku v brzdovém válci při použití lokomotivní brzdy. Vyhradil jsem za účelem testování pro indikaci tohoto parametru žlutou ručičku na manometru tlaku v brzdovém válci, ale bez úspěchu. A nefunguje EDB.
No a když už jsem se vrtal v simulačních souborech , přepočítal jsem parametr prokluzu, rozchodil kompresor, změnil brzdící váhu vozidla a ještě nějaké další drobnosti. Pokud budete mít zájem, můžete si testovací soubory stáhnout zde : http://www.edisk.cz/stahni/93078/RailWo ... .94KB.html. Vše pečlivě zálohujte i když jsem přidal i původní soubory
Upozorňuji, že jsem vše ladil podle citu a vlastních zkušeností s chováním vozidel a ne dle tabulek . Také nejsou sladěné zvuky s chováním lokomotivy .
Konstruktivní podněty jsou vítány .
Tato upravená lokomotiva vám nebude fungovat v kariérním scénáři Mají to kluci vychytané, aby se nepodvádělo .
Jinak mám ale z možností nastavení chování vozidel velmi dobrý pocit a pokud bude vše, co je popsáno v manuálech funkční, tak to bude paráda. Moc se mi líbí možnosti nastavit různé charakteristiky ( trakční , EDB.. ) pomocí excelovské tabulky.
Nevím , zda to půjde , ale pokusím se naladit ( napsat nový blueprint ) tuto lokomotivu jako 163/162 včetně nových trakčních charakteristik a brzdiče BSE . Zatím ale určitě ne s ARR
No a když už jsem se vrtal v simulačních souborech , přepočítal jsem parametr prokluzu, rozchodil kompresor, změnil brzdící váhu vozidla a ještě nějaké další drobnosti. Pokud budete mít zájem, můžete si testovací soubory stáhnout zde : http://www.edisk.cz/stahni/93078/RailWo ... .94KB.html. Vše pečlivě zálohujte i když jsem přidal i původní soubory
Upozorňuji, že jsem vše ladil podle citu a vlastních zkušeností s chováním vozidel a ne dle tabulek . Také nejsou sladěné zvuky s chováním lokomotivy .
Konstruktivní podněty jsou vítány .
Tato upravená lokomotiva vám nebude fungovat v kariérním scénáři Mají to kluci vychytané, aby se nepodvádělo .
Jinak mám ale z možností nastavení chování vozidel velmi dobrý pocit a pokud bude vše, co je popsáno v manuálech funkční, tak to bude paráda. Moc se mi líbí možnosti nastavit různé charakteristiky ( trakční , EDB.. ) pomocí excelovské tabulky.
Nevím , zda to půjde , ale pokusím se naladit ( napsat nový blueprint ) tuto lokomotivu jako 163/162 včetně nových trakčních charakteristik a brzdiče BSE . Zatím ale určitě ne s ARR
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: úte 02. bře 2010 4:51:40
- Bydliště: Praha
Re: Parametry a chování vozidel
Roman koukám že nejsem sám kdo se v takovejhle věcech vrtá. Bohužel problémem je že u originálního blueprintu je použito dost nesmyslný odstupňování brzdiče:
0-19 release
20-24 neutral handle off to by mělo být pouze u diesel hydralickýho přenosu
25-94 graduated selflap
95-1 emergency
Pokud to hodláš měnit vážneji je nutno to řešit dodáním "VirtualBrake" blueprintu a upřesněním brzdících stupňů v engine scriptu. Sladění zvuků se dá nastavit pomocí engine.proxyxml. Pokud má brzda odstupňované a aretované polohy je třeba v řádku RestInNotchedPosition d:type="cDeltaString">eFalse</RestInNotchedPosition> změnit hodnotu na eTrue. Ad nízkotlaké přebití se rěší opět pomocí lua scriptu (podívej se na Class 86 engine script).
Pokud bys potřeboval testera nebo jinou pomoc jsem kdispozici. Jack
0-19 release
20-24 neutral handle off to by mělo být pouze u diesel hydralickýho přenosu
25-94 graduated selflap
95-1 emergency
Pokud to hodláš měnit vážneji je nutno to řešit dodáním "VirtualBrake" blueprintu a upřesněním brzdících stupňů v engine scriptu. Sladění zvuků se dá nastavit pomocí engine.proxyxml. Pokud má brzda odstupňované a aretované polohy je třeba v řádku RestInNotchedPosition d:type="cDeltaString">eFalse</RestInNotchedPosition> změnit hodnotu na eTrue. Ad nízkotlaké přebití se rěší opět pomocí lua scriptu (podívej se na Class 86 engine script).
Pokud bys potřeboval testera nebo jinou pomoc jsem kdispozici. Jack
"Grau, teurer Freund, ist alle Theorie" J.W Goethe
Re: Parametry a chování vozidel
To víš, že jsem koukal také do scriptu class 86 a na ty virtuální ovladače jsem tam narazil. Zatím však plně nechápu jejich význam.
Jinak , co se týká parametrů brzdiče mám použit "GraduatedSelfLap" protože u parametru "GraduatedSelfLapLimitedHolding" , který by byl asi nejvhodnější pro simulaci brzdiče BS2 protože pracuje s hodnotami "FullServicePressureDrop" a "MinimumReductionPressure" , nefunguje ( u mého nastavení ) stupňovité odbrždění. Vyřešil jsem problém s tím aby systém pracoval při provozním brždění v rozmezí 3,5 - 5 bar nastavením parametru "MinSystemPressure" na 50.7 ( 3.5 bar ). Hodnotu "RestInNotchedPosition" mám "False" , což je v vpořádku. Tady vidím mínus oproti MSTS, kde bylo možné nastavit volbu u každého parametru zvlášť a ne jako zde pro komplet ovladač .
U nastavení brzdiče class 86 jsem koukal , že je použita 2x. pozice "Release" místo "MaxQuickRelease" , což asi bude mít souvislost s tím virtulaním brzdičem. Pokud se povede nastavit nízkotlaké přebití, tak to bude dobré. Jelikož naše brzdové systémy rychlé odbždění neznají , tak jsem u parametru "MaxQuickReleaseRate" použil stejnou hodnotu jako u "MaxReleaseRate"
Osobně mě těší, že je použit velmi podobný ( hodně rozšířený ) systém jako u MSTS tak, že člověk nemusí začínat úplně od nuly .
Spíš mě mrzí to nefunkční EDB, tam kdyby Jsi věděl kudy kam.... Hodnody jsou zadané i s odkazem na trakční charakteristiku, v diagnosticce ( F5 ) se EDB zobrazí, ale neseje . Možná bude třeba provest definici ještě v jiném souboru. Já upravoval "EngineSimBlueprint" a "EngineBlueprint"-
Beru to spíš jako takovou zkušenost a nácvik , pokud budem někdy ladit nějaké naše vozidlo....
Uvidíme, budem bádat dál
Roman
Jinak , co se týká parametrů brzdiče mám použit "GraduatedSelfLap" protože u parametru "GraduatedSelfLapLimitedHolding" , který by byl asi nejvhodnější pro simulaci brzdiče BS2 protože pracuje s hodnotami "FullServicePressureDrop" a "MinimumReductionPressure" , nefunguje ( u mého nastavení ) stupňovité odbrždění. Vyřešil jsem problém s tím aby systém pracoval při provozním brždění v rozmezí 3,5 - 5 bar nastavením parametru "MinSystemPressure" na 50.7 ( 3.5 bar ). Hodnotu "RestInNotchedPosition" mám "False" , což je v vpořádku. Tady vidím mínus oproti MSTS, kde bylo možné nastavit volbu u každého parametru zvlášť a ne jako zde pro komplet ovladač .
U nastavení brzdiče class 86 jsem koukal , že je použita 2x. pozice "Release" místo "MaxQuickRelease" , což asi bude mít souvislost s tím virtulaním brzdičem. Pokud se povede nastavit nízkotlaké přebití, tak to bude dobré. Jelikož naše brzdové systémy rychlé odbždění neznají , tak jsem u parametru "MaxQuickReleaseRate" použil stejnou hodnotu jako u "MaxReleaseRate"
Osobně mě těší, že je použit velmi podobný ( hodně rozšířený ) systém jako u MSTS tak, že člověk nemusí začínat úplně od nuly .
Spíš mě mrzí to nefunkční EDB, tam kdyby Jsi věděl kudy kam.... Hodnody jsou zadané i s odkazem na trakční charakteristiku, v diagnosticce ( F5 ) se EDB zobrazí, ale neseje . Možná bude třeba provest definici ještě v jiném souboru. Já upravoval "EngineSimBlueprint" a "EngineBlueprint"-
Beru to spíš jako takovou zkušenost a nácvik , pokud budem někdy ladit nějaké naše vozidlo....
Uvidíme, budem bádat dál
Roman
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: úte 02. bře 2010 4:51:40
- Bydliště: Praha
Re: Parametry a chování vozidel
Roman u EDB simulátor pracuje stím že regulátor je na 0 + s časovou prodlevou. Jasi tu BR 143 naklonuju udělám nejaký testy a dám vědět jetli jsem s EDB něco vymyslel. BTW. brzdič DAKO BS2 má všechny polohy jako aretovaný. Jack
"Grau, teurer Freund, ist alle Theorie" J.W Goethe
Re: Parametry a chování vozidel
Jo, to zpoždění by měl definovat parametr "DelayBeforeEngaging" a ten mám na 1 ( s ).
BS2 - nepleteš si to s BSE, tedy pokud nebereš jako aretaci každý zoubek .Jasně, je tam švih, jízda, závěr ( vše aretované ), pak máš polohy brždění , závěr se zámkem a rychlobrzdu . Ale můžem to zkusit, co to provede..... Jen aby to nepřeskočilo na další nadefinovanou polohu.
BS2 - nepleteš si to s BSE, tedy pokud nebereš jako aretaci každý zoubek .Jasně, je tam švih, jízda, závěr ( vše aretované ), pak máš polohy brždění , závěr se zámkem a rychlobrzdu . Ale můžem to zkusit, co to provede..... Jen aby to nepřeskočilo na další nadefinovanou polohu.
Re: Parametry a chování vozidel
Tak jsem mrknul do chytré knihy a máš pravdu, udávají všechny polohy jako aretované. Ale nevím, jak se to bude chovat v simulátoru pokud bude parametr "GraduatedSelfLap" aretovaný....
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: úte 02. bře 2010 4:51:40
- Bydliště: Praha
Re: Parametry a chování vozidel
Romane u DB BR 143 se bude muset EDB naklepat do lua scriptu stejně jako ten brake overcharge. Snad naněco přijdu. J
"Grau, teurer Freund, ist alle Theorie" J.W Goethe
Re: Parametry a chování vozidel
Tak moje doměnka se potvrdila. Pokud dám "RestInNotchedPosition" True, tak se ovladač brzdy přesune automaticky vždy do nejbližší definované pozice - pro BS2 nepoužitelné...
A pozor , našel jsem nesrovnalost která u mě nevadí a proto jsem ji přehlédl . To ale může někomu jinému způsobit problém . V EngineSimBlueprintu jsou odkazy na zvuky směrované na "GermanRailroads" a ne "GermanRailroadsRW" . Pravděpodobně nebudou funkční zvuky .
A pozor , našel jsem nesrovnalost která u mě nevadí a proto jsem ji přehlédl . To ale může někomu jinému způsobit problém . V EngineSimBlueprintu jsou odkazy na zvuky směrované na "GermanRailroads" a ne "GermanRailroadsRW" . Pravděpodobně nebudou funkční zvuky .
Re: Parametry a chování vozidel
Dnes jsem si pohrál s nastavením brzdiče DAKO BSE u lokomotivy DB 143 . Stále zůstavá nedořešeno nastavení švihu. Vypadá to, že nastavení tohoto parametru se provádí v simulačním skriptu ( lua ) , stejně jako součinnost tlakové brzdy a EDB ( blended dynamic brakes ), definice virtuálních ovladačů a nastavení parametrů ARR . No, z toho mám ohromnou radost . Tady bude třeba konzultace s někým, kdo se vyzná alespoň v základní struktuře script.
Nastavení v návrhu lokomotivy vypadá následovně :
MaxQuickRelease - odpovídá vysokotlakému švihu ( zatím pouze rychlé odbrždění )
Release - plnění
HoldLapped - závěr
ReleaseLapped - odbždění
SelfLapped - jízda
FullService - brzdící poloha
Emergency - rychlobrzda
Krátké video zde : http://www.youtube.com/watch?v=QjQHMmdcxM8
Nastavení v návrhu lokomotivy vypadá následovně :
MaxQuickRelease - odpovídá vysokotlakému švihu ( zatím pouze rychlé odbrždění )
Release - plnění
HoldLapped - závěr
ReleaseLapped - odbždění
SelfLapped - jízda
FullService - brzdící poloha
Emergency - rychlobrzda
Krátké video zde : http://www.youtube.com/watch?v=QjQHMmdcxM8
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: úte 02. bře 2010 4:51:40
- Bydliště: Praha
Re: Parametry a chování vozidel
Vypadá to moc pěkně, co jsem trochu koumal kolem blendování dynamický a tlakový brzdy u BR Class 86*, tak jsem stoho dost mimo. Je možný, že by se dalo něco nastavit v simulačním blueprintu v sekci distributor (MaxQuickRealease).Roman píše: ...
MaxQuickRelease - odpovídá vysokotlakému švihu ( zatím pouze rychlé odbrždění )
Release - plnění
HoldLapped - závěr
ReleaseLapped - odbždění
SelfLapped - jízda
FullService - brzdící poloha
Emergency - rychlobrzda
...
*Pokusím se podívat na engine.lua u BR Class 390 Pendolino tam autor nějak zadával možnost propočítávání poměru tlakové a dynamické brzdy.
BTW.
HoldLapped - závěr nebylo by lepší možná toto Hold - závěr
SelfLapped - jízda nebylo by lepší možná toto Running - jízda
FullService - brzdící poloha nebylo by lepší možná toto Apply - brzdící poloha
Jinak pěkná práce. Jack
"Grau, teurer Freund, ist alle Theorie" J.W Goethe
Re: Parametry a chování vozidel
Romane - je to moc pěkný, jen mi přijde, že na ty dva až tři bary v brzdových válcích co jsi měl před zastavením na zastávce to moc nebrzdilo - subjektivní dojem.
Re: Parametry a chování vozidel
Apply je proporcionální , u BSE to nefunguje.Jack.Grave píše: Vypadá to moc pěkně, co jsem trochu koumal kolem blendování dynamický a tlakový brzdy u BR Class 86*, tak jsem stoho dost mimo. Je možný, že by se dalo něco nastavit v simulačním blueprintu v sekci distributor (MaxQuickRealease).
*Pokusím se podívat na engine.lua u BR Class 390 Pendolino tam autor nějak zadával možnost propočítávání poměru tlakové a dynamické brzdy.
BTW.
HoldLapped - závěr nebylo by lepší možná toto Hold - závěr
SelfLapped - jízda nebylo by lepší možná toto Running - jízda
FullService - brzdící poloha nebylo by lepší možná toto Apply - brzdící poloha
Jinak pěkná práce. Jack
Hold / Hold Lapped - dle manuálu stejný význam, v podstatě bude asi jedno, který parametr se použije.
Running - zdálo se mi vhodnější SelfLapped ( brzdové potrubí udržuje aktuální tlak )
Nemyslete, že jsem to vysypal z rukávu , vyzkoušel jsem dost paramentrů. Ale je dobré, že u BSE je možné nastavit parametr "MinSystemPressure" na nulu . U BS2 mi to nefungovalo.....
Oskar : Není funkční EDB a také záleží na nastavení vozů soupravy. Ale mně se zdá že i tak to brzdí až moc dobře.
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: úte 02. bře 2010 4:51:40
- Bydliště: Praha
Re: Parametry a chování vozidel
Roman asi nejpřesnejší by bylo ContinuousService - brzdící poloha
tady jsou nastavení brzdiče Matrosov ( všechny polohy aretovány):
MaxQuickRelease -odpovídá vysokotlakému švihu ( zatím pouze rychlé odbrždění ) (0%)
Release - plnění (32 %)
Hold - zádrž s doplňováním(45%)
HoldLapped - zádržb ez doplňování (50%)
ContinuousService - brzdný stupeň 1( pomalý) (60%)
ContinuousService - brzdný stupeň 2 (rychlý) (65%)
Emergency - rychlobrzda (100%)
Pravděpodobné nastavení DAKO BS2 všechny polohy aretovány
MaxQuickRelease -odpovídá vysokotlakému švihu ( zatím pouze rychlé odbrždění ) (0%)
Release - nízkotlaké přebití (15%)
Release - plnění (32 %)
Hold - zádrž s doplňováním(45%) jízdní poloha
HoldLapped - zádržb bez doplňování (50%) test poloha
GraduatedSelfLap - brzdný stupeň 1 (60%)
GraduatedSelfLap - brzdný stupeň 2 (65%)
GraduatedSelfLap - brzdný stupeň x (xx%)
Emergency - rychlobrzda (100%)
Off poloha není definována.
Jack
tady jsou nastavení brzdiče Matrosov ( všechny polohy aretovány):
MaxQuickRelease -odpovídá vysokotlakému švihu ( zatím pouze rychlé odbrždění ) (0%)
Release - plnění (32 %)
Hold - zádrž s doplňováním(45%)
HoldLapped - zádržb ez doplňování (50%)
ContinuousService - brzdný stupeň 1( pomalý) (60%)
ContinuousService - brzdný stupeň 2 (rychlý) (65%)
Emergency - rychlobrzda (100%)
Pravděpodobné nastavení DAKO BS2 všechny polohy aretovány
MaxQuickRelease -odpovídá vysokotlakému švihu ( zatím pouze rychlé odbrždění ) (0%)
Release - nízkotlaké přebití (15%)
Release - plnění (32 %)
Hold - zádrž s doplňováním(45%) jízdní poloha
HoldLapped - zádržb bez doplňování (50%) test poloha
GraduatedSelfLap - brzdný stupeň 1 (60%)
GraduatedSelfLap - brzdný stupeň 2 (65%)
GraduatedSelfLap - brzdný stupeň x (xx%)
Emergency - rychlobrzda (100%)
Off poloha není definována.
Jack
"Grau, teurer Freund, ist alle Theorie" J.W Goethe
Re: Parametry a chování vozidel
Něco podobného jsem už zkoušel a nefungovalo to. Nakaždém stupni při použití paramemetru "GraduatedSelfLap" se vrátil tlak na hodnotu "MinimumJack.Grave píše:
Pravděpodobné nastavení DAKO BS2 všechny polohy aretovány
MaxQuickRelease -odpovídá vysokotlakému švihu ( zatím pouze rychlé odbrždění ) (0%)
Release - nízkotlaké přebití (15%)
Release - plnění (32 %)
Hold - zádrž s doplňováním(45%) jízdní poloha
HoldLapped - zádržb bez doplňování (50%) test poloha
GraduatedSelfLap - brzdný stupeň 1 (60%)
GraduatedSelfLap - brzdný stupeň 2 (65%)
GraduatedSelfLap - brzdný stupeň x (xx%)
Emergency - rychlobrzda (100%)
Off poloha není definována.
Jack
Reduction Pressure" . Ale zkusím nastavení dle Tvého doporučení , nic to nestojí........
Ještě ke scriptům ( lua ) : mám pocit , že tam se dá obejít to nastavení aretace všech poloh brzdiče a nastavit pro každou polohu brzdiče požadovaný stav , tedy aretaci nebo ne.
Myslím , že právě definicí různých parametrů ve skriptech se supluje defaultní nastavení přímo v engine hry. To znamená, že pokud budeme umět napsat skript s požadovanými parametry pro naše vozidla , kód hry dle něj bude řídit simulaci a reálné chování našich vozidel. Má doměnka pramení z toho, že káždá lokomotiva , u které je simulována nějaká specifická funkce ( chování ARR, blended dynamic brakes , digitální rychloměr atd.. ) , má toto zapsáno buď v simulačním a nebo v engine sriptu..
Pokud mně někdo vyvedete z omylu, bude to jen dobře .
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: úte 02. bře 2010 4:51:40
- Bydliště: Praha
Re: Parametry a chování vozidel
Roman
Edit Pravděpodobné nastavení DAKO BS2 všechny polohy aretovány
MaxQuickRelease -odpovídá vysokotlakému švihu ( zatím pouze rychlé odbrždění ) (0%)
Release - nízkotlaké přebití (15%)
Release - plnění (32 %)
Hold - zádrž s doplňováním(45%) jízdní poloha
HoldLapped - zádržb bez doplňování (50%) test poloha
GraduatedSelfLap - brzdný stupeň 1 (60%)
ContinuousService - brzdný stupeň 2/3 (65%/70%)
Suppresion - brzdný stupeň x (xx%)
Emergency - rychlobrzda (100%)
Off poloha není definována.
Ad lua script ono je celkem jedno zda použijeme zvlášt script pro engine a simulaci či je sloučíme do jednoho jenom je potrřeba v blueprintech správně definovat cestu respektive jaké a které hodnoty a proměné má script hledat. Dalším dost velkým problémem je mix jednotek ktré KUJU/RSDL/RSC použili při tvorbě programu. Další pitomikou která ovlivnujě sestavení brzd jsou příliž vysoká brzdná procenta u čelisťových brzd je optimum kolem 62.5% u kotoučů kolem 80%. Další co ovňuje ochotu brzdit je GraduatedRelease eTrue/eFalse a ProportionalBrake eTrue/eFalse.
Digitální rychloměr se čídí lua scriptem stejně jako ARR, u ARR je částečně napsaný script od GermanRailRoads a pokud je mi známo tak jeden člověk na UKTS pracuje na upgradu. Je možné že po pátečním updatu budou nějaké novinky. Jack
Edit: Nějak nejsem schopen jak do scriptu napsat aby pracoval v intervalu proměnlivých hodnot. J
Edit Pravděpodobné nastavení DAKO BS2 všechny polohy aretovány
MaxQuickRelease -odpovídá vysokotlakému švihu ( zatím pouze rychlé odbrždění ) (0%)
Release - nízkotlaké přebití (15%)
Release - plnění (32 %)
Hold - zádrž s doplňováním(45%) jízdní poloha
HoldLapped - zádržb bez doplňování (50%) test poloha
GraduatedSelfLap - brzdný stupeň 1 (60%)
ContinuousService - brzdný stupeň 2/3 (65%/70%)
Suppresion - brzdný stupeň x (xx%)
Emergency - rychlobrzda (100%)
Off poloha není definována.
Ad lua script ono je celkem jedno zda použijeme zvlášt script pro engine a simulaci či je sloučíme do jednoho jenom je potrřeba v blueprintech správně definovat cestu respektive jaké a které hodnoty a proměné má script hledat. Dalším dost velkým problémem je mix jednotek ktré KUJU/RSDL/RSC použili při tvorbě programu. Další pitomikou která ovlivnujě sestavení brzd jsou příliž vysoká brzdná procenta u čelisťových brzd je optimum kolem 62.5% u kotoučů kolem 80%. Další co ovňuje ochotu brzdit je GraduatedRelease eTrue/eFalse a ProportionalBrake eTrue/eFalse.
Digitální rychloměr se čídí lua scriptem stejně jako ARR, u ARR je částečně napsaný script od GermanRailRoads a pokud je mi známo tak jeden člověk na UKTS pracuje na upgradu. Je možné že po pátečním updatu budou nějaké novinky. Jack
Edit: Nějak nejsem schopen jak do scriptu napsat aby pracoval v intervalu proměnlivých hodnot. J
"Grau, teurer Freund, ist alle Theorie" J.W Goethe
Re: Parametry a chování vozidel
Jack : DAKO BS2 zkusím jak píšeš výše.
Scripta ( lua ) budu muset prostudovat alespoň manuály ke scriptům návěstidel abych pochopil, jak vlastně fungují . Zatím je to pro mně spíš španělská vesnice . Nejde o to co tam napsat, ale spíš jakým způsobem aby to bylo funkční.
Scripta ( lua ) budu muset prostudovat alespoň manuály ke scriptům návěstidel abych pochopil, jak vlastně fungují . Zatím je to pro mně spíš španělská vesnice . Nejde o to co tam napsat, ale spíš jakým způsobem aby to bylo funkční.
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: úte 02. bře 2010 4:51:40
- Bydliště: Praha
Re: Parametry a chování vozidel
Tak to by se mělo tesat do kamene. Největší problém je nedostatek jakékoliv smyslupné dokumentace k lua v nějakém srozumitelném jazyce (CZ/ENG). JackRoman píše:J
....
Nejde o to co tam napsat, ale spíš jakým způsobem aby to bylo funkční.
...
"Grau, teurer Freund, ist alle Theorie" J.W Goethe
Re: Parametry a chování vozidel
Oskar a ostatní co mají zájem Tady http://www.edisk.cz/stahni/01812/RailWo ... .07KB.html je aktuální úprava brzdy ( trvale přibržděná loko ) na DB 143. Polohy brzdiče ponechány, funkční kompresor, nastaveno stupňovité odbrždění a přenastaveny parametry rozvaděče ( distributor ) tak, aby loko nebyla přibržděná. Ostatní zůstává..... Pokud dáte ověřit integritu mezpaměti hry , tak se vše přepíše. Tímto způsobem jsem přišel o všechny upravené soubory .
Soubor obsahuje též úpravu reflektoru - složka Lights, soubor BR143_Main_Headlight.bin .
Soubor obsahuje též úpravu reflektoru - složka Lights, soubor BR143_Main_Headlight.bin .
Re: Parametry a chování vozidel
Díky moc !