Při zkoumání problému s náhodnými pády hry jsem narazil na zajímavý článek, zabývající se právě touhle tématikou.
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =465303891
Je zcela jasné, že za to může kód programu a jeho práce s cache pamětí. S tím už nikdo nic neudělá a pokud budou vznikat krásné ale náročné tratě, je tu pro ně právě toto funkční řešení. Celé je to vlastně jen o tom, že si před spuštěním hry uvolníte veškerou cache, kterou hra používá.
Já jsem si připravil dávkový soubor Railworks.bat. V něm mám tento zápis:
ECHO Y | del D:\HRY\SteamApps\common\railworks\Temp\*.*
del /s D:\HRY\SteamApps\common\railworks\Assets\*.pak
del /s D:\HRY\SteamApps\common\railworks\Assets\*.bak?
start D:\Hry\steamapps\common\RailWorks\RailWorks.exe
Nastavení ve hře kvůli omezení přetečení paměti RAM pro 32-bit kód je zde na obrázku.
Jak vyřešit pády hry - konečně řešení!
Re: Jak vyřešit pády hry - konečně řešení!
Ovšem pokud přeplácáš aktivitu dvaceti soupravami, tak ti posunutí o jedno políčko nepomůže a hra stejně spadne. Dva políčka už jsou na kvalitě textur vidět.
Re: Jak vyřešit pády hry - konečně řešení!
Tak to je celkem extrém mít 20 souprav AI na jednom nádraží. Pokud jsou rozložený v celé trase hráče, musí se používat portály pro jejich rychlou eliminaci. Hold 32-bit už nezměníš. To je něco jako porovnávat MSTS s OpenRails 64-bit MonoGame, kde je už téměř jedno kolik tam toho máš a nepadne.
Ještě jedna věc, co jsem zjistil. Pokud na mé Geforce 1080Ti nastavím na 4k monitoru DSR na 4x, tak můžu vnutit Train Simulatoru 2018 rozlišení ve hře 7680x4320 a to bez použití dalších vyhlazovacích metod. Hra jede plynule kolem 40-50fps (i7 8700k na 5.1GHz) a obraz respektive textury jsou daleko ostřejší než 4k s vyhlazováním ze hry. Vypadá to fakt úžasně a nejsou tam zubaté hrany. V porovnání s FHD 1920x1080 s plným FXAA + 3 x 3 SSAA je to nebe a dudy. To FHD je rozmazaná blitka.
Ještě jedna věc, co jsem zjistil. Pokud na mé Geforce 1080Ti nastavím na 4k monitoru DSR na 4x, tak můžu vnutit Train Simulatoru 2018 rozlišení ve hře 7680x4320 a to bez použití dalších vyhlazovacích metod. Hra jede plynule kolem 40-50fps (i7 8700k na 5.1GHz) a obraz respektive textury jsou daleko ostřejší než 4k s vyhlazováním ze hry. Vypadá to fakt úžasně a nejsou tam zubaté hrany. V porovnání s FHD 1920x1080 s plným FXAA + 3 x 3 SSAA je to nebe a dudy. To FHD je rozmazaná blitka.
- Michal
- Administrátor
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vyřešit pády hry - konečně řešení!
FHD na 4K monitoru bude "blitka" vždycky. Už jen proto, že je to nižší než nativní rozlišení toho monitoru. Jinak Dan dokáže v MSTS/OR poslat do kolen jakýkoliv engine.
Re: Jak vyřešit pády hry - konečně řešení!
Zvyseni rozliseni je urcite lepsi jak AA,ale pouze pro objekty do urcite vzdalenosti. Hraju na fhd monitoru ve 4k pomoci DSR a kdyz stahnu vyhlazovani tak vzdalenejsi objekty (hlavne na trolejich je to videt) problikavaji,kdyz zvednu AA tak je to v poho i na vzdalenejsich (pouzivam 2x2 SSAA). A padani hry resim: 1.stazenim scenery quality o stupen
2.kdyz nepomuze, tak snizim stiny na polovinu a nebo uplne vypnu
3.kdyz nepomuze, tak vratim stiny na plno a stahnu scen.quality o dalsi stupen. Resim to az dle aktualnich scenaru,nektere odjedu na plne detailny bez problemu a jine mi vetsinou na prijezdu do vetsich stanic shodi hru (zalezi na cetnosti provozu ve stanici) a nektere scenare se bez snizeni detailu ani nenactou (pokud je velky provoz nebo hodne vozidel v zacatecni stanici)
2.kdyz nepomuze, tak snizim stiny na polovinu a nebo uplne vypnu
3.kdyz nepomuze, tak vratim stiny na plno a stahnu scen.quality o dalsi stupen. Resim to az dle aktualnich scenaru,nektere odjedu na plne detailny bez problemu a jine mi vetsinou na prijezdu do vetsich stanic shodi hru (zalezi na cetnosti provozu ve stanici) a nektere scenare se bez snizeni detailu ani nenactou (pokud je velky provoz nebo hodne vozidel v zacatecni stanici)
Re: Jak vyřešit pády hry - konečně řešení!
Jo, to blikání na 4k můžu taky potvrdit. Na to rozlišení 7680x4320 to dělá na horizontu o dost méně, ale rozdíl v té ostrosti je opravdu znát.
Zatím jsem projel spousty scénářů s jen o 1 stupínek menší komplexností scény bez jediného pádu.
Můžete mi doporučit nějaký scénář, kde to takto padá? Určitě bych to chtěl zkusit.
Zatím jsem projel spousty scénářů s jen o 1 stupínek menší komplexností scény bez jediného pádu.
Můžete mi doporučit nějaký scénář, kde to takto padá? Určitě bych to chtěl zkusit.