Adresáře RW

Informace o zaváděných standardech v RW, značeních a dalších pravidlách
Odpovědět
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Adresáře RW

Příspěvek od Roman »

Tak to začnu já :mrgreen:
S Heklem a Michalem jsme zase řešily optimalizaci RW a dnes konkrétně načítání tratí. Taková 320 se načítá neskutečně dlouho a na 99% je to způsobeno ohromným množstvím použitých addonů od různých autorů a tím i procházením adresářů při načítání tratí. RSC změnilo strukturu adresářů a start jejich addonů je kolikrát přímo raketový.
Je tedy takový návrh. Se současnými addony už asi nic moc nenaděláme, ale u nově tvořených by jsme měli dodržovat alespoň nějakou "kázeň" . Já osobně bych viděl strukturu asi takto : Source (po exportu Assetes)/CS addon/Autor (Hekl,Michal...) . Samozdřejmě by do toho spadaly i všechny návrhy tratí. To by se dalo změnit i dodatečně.
Tak co vy na to ?
Naposledy upravil(a) Roman dne čtv 03. led 2013 14:07:35, celkem upraveno 1 x.
Vlastik

Re: Adresáře RW

Příspěvek od Vlastik »

No měli jste uvést nějáké hodnoty tak já začnu:
Trat320_42s,PBO_35s,Hagen-Siegen_27s,Trat(Roman)_24s,Northen Europe_34s,Koln-Deu_25s,Praha(moje objekty jen)_39s.(Všechno volné scénáře s vozidly).
No bude záležet i na databázi ,Trat320_7,3Mb,PBO_5,5Mb,Moje_6,1Mb,Roman 660Kb atd.
No nepříjde mi to až tak dramatické,každopádně se to bude určitě od vyjet i od výkonu Pc,ale furt je to pohoda oproti načítání některých tratí v msts.
KaMat
Příspěvky: 1366
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Adresáře RW

Příspěvek od KaMat »

Vlastik píše:No měli jste uvést nějáké hodnoty tak já začnu:
Trat320_42s,PBO_35s,Hagen-Siegen_27s,Trat(Roman)_24s,Northen Europe_34s,Koln-Deu_25s,Praha(moje objekty jen)_39s.(Všechno volné scénáře s vozidly).
No bude záležet i na databázi ,Trat320_7,3Mb,PBO_5,5Mb,Moje_6,1Mb,Roman 660Kb atd.
No nepříjde mi to až tak dramatické,každopádně se to bude určitě od vyjet i od výkonu Pc,ale furt je to pohoda oproti načítání některých tratí v msts.
My otevirame hru v okne tak proto nam to trva mensi dobu :)
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Adresáře RW

Příspěvek od Roman »

Vlastik píše:No měli jste uvést nějáké hodnoty tak já začnu:
Trat320_42s,PBO_35s,Hagen-Siegen_27s,Trat(Roman)_24s,Northen Europe_34s,Koln-Deu_25s,Praha(moje objekty jen)_39s.(Všechno volné scénáře s vozidly).
No bude záležet i na databázi ,Trat320_7,3Mb,PBO_5,5Mb,Moje_6,1Mb,Roman 660Kb atd.
No nepříjde mi to až tak dramatické,každopádně se to bude určitě od vyjet i od výkonu Pc,ale furt je to pohoda oproti načítání některých tratí v msts.
Nebude. Munich to Augsburg, Track.bin 6,4 MB a naběhne bez problémů kolikrát do minuty. Trat 320 trvá (a nejen mně) klidně 5. minut
Výkon PC to také ovlivní ale já budu asi těžko zaostávat nějak dramaticky s Core i7 , 8GB RAM, HDD 7200 ot. ;) .
KaMat
Příspěvky: 1366
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Adresáře RW

Příspěvek od KaMat »

Kdyz jsem si 320 chtel projet na full HD tak mi to taky nacitalo kolem 5 minut.... Co teda s tim ?
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Adresáře RW

Příspěvek od Hekl338 »

Ked pustim PBO, ci 320, mozem si v klude ist na cigaro, lebo viem, ze skor ako 4 minuty to nebude. A to plecku PC nemam. RSC addony do 30s s prehladom a to su rozsiahlejsie trate. Taky Mnichov Augsburg, ma napriklad povolene ine objekty, nez tie ich? Ak nie, problem mozno bude prave v tom, ze nase trate zdielaju objekty z roznych addonov. Ohladne zjednotenia zloziek ako napad asi dobre, ale nemyslim, ze to bude mozne dodrzat, otazka taktiez je, ci je to skutocne tym. Toto su len dohady. Mozno najlepsie, kto ovlada english , by bo bolo napisat Kujonom, nech sa vyjadria, nech je v tom jasno.
Vlastik

Re: Adresáře RW

Příspěvek od Vlastik »

Kdyz jsem si 320 chtel projet na full HD tak mi to taky nacitalo kolem 5 minut.... Co teda s tim ?
No nevím co stím všichni máte,ale ve full HD 1920x1080 se trat se složitou aktivitou (moje+Heklovi loko) stanice Třinec načítá 48s,snažím se udělat video ale hypercam mi prostě full okno s ts neveme,vždy se nahraje jen pozadí.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Adresáře RW

Příspěvek od Josef72 »

Jsem pro, takhle je to dlouhodobě neudržitelné.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Adresáře RW

Příspěvek od Roman »

Josef72 píše:Jsem pro, takhle je to dlouhodobě neudržitelné.
Tak CS Addon ? Kdo bude chtít, ,může to respektovat a ostatní ať si dělají po svém ;) .
Další můj objekt bude tedy mít umístění Assets/CS Addon/Roman72.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Adresáře RW

Příspěvek od Hekl338 »

Ja mozem povedat len tolko, ze ked to spustim v okne, mam rychlost nacitania taktiez kolo 2 minut prve spustenie, ale po nahodeni full screen sa cas nenormalne natiahne. Takze sudim, ze v adresaroch chyba nebude. Mnichov Augsburg pri rezime v okne, prve spustenie 21 s, opatovne, 14 s. Full screen prve spustenie 36s, opatovne 19s.
Vlastik

Re: Adresáře RW

Příspěvek od Vlastik »

K tomu jen jedno,
nevím jak to je myšleno ale co se třeba zamyslet nad tím že stejně i kdyby se to dodržovalo tak by Roman a ostatní museli modelovat jak draci aby uspokojili stavitelé trati a hlavně modelovat co je potřeba do příslušné trati,v opačném případě stavitel trati vždy sáhne po objektu co by se mu hodil a nebude koukat od koho to je (jako se to děje ted),tím že se více modeluje v zahraničí je předpoklad že se tam najde i více objektů,podle mně je celá tato diskuze nesmysl.
Pokud si bude chtít někdo tu trat projet a nebo si něco zahrát tak si počká třeba i 5.minut,to se hold nedá nic dělat.
To bych přirovnal k tomu že se 10 let snaží v msts o jednotný trainset a taky se jim to nedaří.
Uživatelský avatar
drew
Příspěvky: 62
Registrován: pát 11. úno 2011 10:07:26
Bydliště: Praha 5 Košíře

Re: Adresáře RW

Příspěvek od drew »

Roman píše:Tak CS Addon ? Kdo bude chtít, ,může to respektovat a ostatní ať si dělají po svém ;) .
Další můj objekt bude tedy mít umístění Assets/CS Addon/Roman72.
Ahoj tvůrci, za IT jenom doporučuji několik zásad pro větší celosvětovou kompatidebilitu:
NEPOUŽÍVAT:
- diakritiku (kdo neví co to je ať nic nevydává :twisted: )
- mezery

tedy příklad jak vaši chvályhodnou snahu završit: jsem Ondřej a mám mračku:
../Source/CS_Addon/Ondrej/Mracka/Railvehicles/T478_001/..

hodně úspěchů
drew
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
---::| mapa MODRAVA - nejlepší na dlouhé jízdy |::---
MSTS->Trainz...TS2009->RW3...TS2013DeLuxe @ iPentium Dual E2220; nV GTX285; W7homeSP1
Vlastik

Re: Adresáře RW

Příspěvek od Vlastik »

Ahoj tvůrci, za IT jenom doporučuji několik zásad pro větší celosvětovou kompatidebilitu:
NEPOUŽÍVAT:
- diakritiku (kdo neví co to je ať nic nevydává )
- mezery
no stou diakritikou je to sporné,protože TS umožnuje pro různé tratě nastavit základní jazyk,takže si může uživatel použít svůj a bude mu to fungovat(je pravda že v překladech jsou některé názvy červeně což se nemá překládat ale je toho mizivé množství),ohledně mezer tak to nechápu když je sami programátoři TS používají a jak vidět tak to problémy nedělá ,a nikde se to zatím neřešilo.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Adresáře RW

Příspěvek od Roman »

Diakritiku v žádném případě nepoužívat v adresářové struktuře. U vlastního názvu zapsaného do blueprintu to až tak nevadí, jen se zobrazí nekorektně ve hře. Ale na funkci to vliv nemá. Mezery v názvu už vůbec nevadí.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Adresáře RW

Příspěvek od Josef72 »

Další můj objekt bude tedy mít umístění Assets/CS Addon/Roman72.
Chtěl jsem zapakovat objekty ke stažení a koukám, že máš nakonec kořenový adresář jinak. Místo "CS Addon" "cs_addon" a v něm nikde nevidím složku "Roman72". Tak jak teda ?
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Adresáře RW

Příspěvek od Roman »

Nakonec je to bez mezery jako to má RSC. Moje složka přibude až s novými modely a ty zatím žádné nejsou :) . Dělám vše okolo....
Ona stačila změna struktury u lokomotiv a byl v tom hroznej bordel, předělávat staré by byla hrozná pakárna.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Adresáře RW

Příspěvek od Josef72 »

Takže platí "CS_addon" ? I malá/veká písmena zůstanou ?

Umístím tedy "CS_addon/Josef72..,", jestli to budeš mít jinak, tak v tom bude větší zmatek než nyní.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Adresáře RW

Příspěvek od Roman »

Jak píšeš to tedy udělej. Nic měnit nebudu, počítám s tím.
Uživatelský avatar
PejaRW
Příspěvky: 105
Registrován: pát 15. kvě 2015 14:50:42
Bydliště: Otrokovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Adresáře RW

Příspěvek od PejaRW »

Je možné někde v adresáři RW, najít hudbu ze starého RW 2015?
Odpovědět