

Ide mi o to, aku vysku teda nastavit, ci sa tato vyska bude pouzivat vo vsetkych tratiach , alebo nie. Zdvihnut evidentne potrebuje, lebo takto je nejako moc zhrbeny. Nerad by som, aby to dopadlo ako v MSTS, kde ma kazda trat inu vysku

Myslim ze jsi to pochopil spravneHekl338 píše:No ja som pochopil, ze uz je, tych 5,65. Posledna test verzia je nastavena podla mubeho trati, kde tak ta vyska asi tak je. Alebo som to pochopil zle?:D
Já používám dvě osové vzdálenosti a to pro trať 4.10m a pro stanice 5.00m podle norem,nicméně staré stanice (a to většina) používají osovou vzdálenost 4.75m kdy je možné umístit stožárová návěstidla,při menší vzdálenosti je nutné použít trpasličí návěstidla a nebo umístit návěstidla vedle kolejí ne vně.Nové koridorové stanice jsou už projektovány na osovou vzdálenost 5.00m což umožňuje hladký průběh a dostatek místa i pro vybočená návěstidla.Na více kolejných tratích platí platí osová vzdálenost 4.10m ( návěstidla se umístí na lávku), minimální osová vzdálenost může v některých úsecích klesnout i na 3.80m( úsek Bubny-Masarykovo,Světlá-Leštiná a pod.A ještě chci poprosit o osovou vzdálenost kolejí...
K tomu napíšu jen jedno,Tak tady zase musím rozvířit debatu o výšce trolejového drátu na tratích SŽDC.