Zakladny rozdiel je v tom, ze oni to maju ako pracu a my ako konicek. A ked sa z toho stane praca, cit pre detail ide stranou. U nich je vsetko vyliate jednoliatou texturou, do toho vyrenderovane tiene z maxu a je to hotove. Tak je ten model v podstazte hotovyu raz dva, pretoze s mapovanim sa neseru. A kto mapoval z foto, dobre vie, aka je to zakernost mapovat tak, aby texturu nekrutilo a zaroven to kopirovalo tvar. Na prvy pohlad tie modely nijak neurazia, ale po lepsom preskumani clovek vidi, akym stylom to spravia. Plati samozrejme trh, ak to ludia kupia, tak to budu predavat. A ze je ich kvalita aka je? Za to moze vzdy zakaznik, pretoze do tej doby, nez to ludia budu kupovat, budu to tak robit aj nadalej, nie je dovod nieco menit. Z mojho pohladu to vsak nikdy nebude mat na fototexturu s tienmi a spravnym shaderom, to omalovanka nenahradi nikdy. Kludne budem robit jeden model pol roka.
Aby som nezabudol, model 15x a 350 nie je jeden model. Zasadny rozdiel je v tej vyzborji, co je na streche a s tym sa stravilo najviac casu. A to nehovorim o tom, ze toto nie je ako v MSTS, ale kazdy stroj potrebuje inu alfu, inu normal mapu, ktora len tak nevylezie z editora, ale vzdy sa to musi rucne doladit tak, aby to vypadalo v kazdom nasvite dobre. To je vsetko to, co si mnohi neuvedomuju. Opat, u tej omalovanky je to jednu, jeden mustr a to seru do kazdeho stroja. Zase je to prave ten rozdiel, medzi malovanou texturou a foto, kde su napriklad lupance na laku. Toto nepisem teraz na nikoho z vas, ale je to na margo neustalych dotazov, aky je problem zacat exportovat vsetky x6x, co mame na webe. Tak toto je jeden dovod, a ten dalsi je, ze vsetkych 16x, 263 a 36x je v uscasnoti 19 verzii modelu.

Aj ked sa niekomu zda, ze su vsetky rovnake.