Obecná diskuze

Shadery a materiály pro RW3
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Hekl338 »

Vdaka, tak to nech si nechaju :D
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Josef72 »

Hekl338 píše:Vdaka, tak to nech si nechaju :D
Už je to zase funkční.
http://the-art-of-rws.blogspot.co.uk/
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Hekl338 »

Ked uz to pozeram, skusal niekto aplikovat TrainEmissiveGlow.fx? Zbezne som pozrel, v maxe, prvy slot je jasny, ale co druhy? Bude tam nejaka alfa? Nasiel som akurat toto k teme na gugli http://forums.uktrainsim.com/viewtopic. ... &sk=t&sd=a len tam prave nevidim, ci je to vobec to, co hladam. Ja som do druheho hodil, to co je v prvom, ale vysledok nic moc nebol :D
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Josef72 »

Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Josef72 »

http://the-art-of-rws.blogspot.co.uk/

Derek přidal na svůj web nové návody.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Josef72 »

Jak se jmenuje shader určený pro tenké předměty, LoftTexDiffSpec ?
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Roman »

LoftPostDPPTexDiffSpec.fx
TrainPostDPPObjectDiffuse.fx
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Hekl338 »

Nema niekto skusenosti, k comu je toto dobre, pripadne pri ktorych shaderoch to vobec funguje?
Obrázek
LightGlow a LightPulse.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Josef72 »

Podle mě to nemá s RW žádnou spojitost. Efekt "Light Glow" se dělá v RW speciálním shaderem. Ale nezkoušel jsem.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Hekl338 »

Ta spojitost asi je, ta ponuka je len v Kuju materialoch. Lenze ako vzdy, dopatrat sa niekde na gugli k vysledku, k comu to tam je je nemozne :D Vsak ja len, ak by nahodu, lebo skusal som to a nerobi to nic.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Josef72 »

Možná, ale nemyslím si, že pro každý shader dělali speciální záložku. V minuloti jsem podobné věci zkoušel a ve hře se neprojevilo nic kromě možnosti vyjmutí objektu ze stínování ve hře. "LightGlow" v 3ds max je na internetu požehnaně, prostě efekt neonové záře u světelného zdroje. Na něco podobného má RW speciální shader, tak si nemyslím, že by tahle zaškrtávací pole hráli nějakou roli při renderování hry. Ale jen logická úvaha, možná to s něčím opravdu souvisí.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Hekl338 »

Jeden shader, kde to zrejme ma vpliv, existuje http://forums.uktrainsim.com/viewtopic. ... 6&t=134254 Uz davnejsie som sa pytal ohladne tohto shaderu Romana, ci nieco nevie, ale nevie, tak som to pustil z hlavy. Sice je to tam popisane, ale moc mi to do palice nenaliezlo:D
Odpovědět