Stránka 2 z 3
Re: Obecná diskuze
Napsal: ned 08. led 2012 14:55:20
od Vlastik
To si měl dát do "Obecné diskuze" a s otazníkem, jelikož v "Horseshoe Curve" se tento shader zobrazuje dobře. Vypadá to, že je chyba u tebe.
Tak pak nechápu proč bylo založeno to vlákno,ale to je jedno.
Jinak v HC jsem nikde elektrifikaci neviděl a v NEC používají na trolej klasiku a to i v WCML,takže co se tam zobrazuje korektně?
Telegrafní sloupy které jsou ale dělány jako samostatný loft objekt a nejsou přímo vázány pravidlem tak jako trolej?
Nebudu se hádat,ale nastínil jsem problém který by mohl mít někdo další,pokud ten problém je u mě tak se to stejně nezjistí dokud to taky někdo nevyzkouší.
Re: Obecná diskuze
Napsal: ned 08. led 2012 14:57:00
od Roman
A zkoušel jsi koukat i z jiné ( např. defaultní ) kabiny. Ona určitá kombiace různých shaderů se nesnese. Za určitých podmínek filtrují pozadí.
Problém bych hledal tam, když při externím pohledu je vše vykresleno ( alespoň dle screenu ) korektně.
A Josef má pravdu. V nových addonech tento shader šlape jak má
Re: Obecná diskuze
Napsal: ned 08. led 2012 15:17:51
od Vlastik
A zkoušel jsi koukat i z jiné ( např. defaultní ) kabiny. Ona určitá kombiace různých shaderů se nesnese.
No je to divné ale lokomotivy pro RW2 tam se to nezobrazuje,ale u nových addonů DB143,120 a pod,kde je nastavené osvětlení tak se zobrazuje korektně.
Takže svá tvrzení beru zpět,zbytečně jsem zapatlal téma,příště budu myslet dopředu
Re: Obecná diskuze
Napsal: ned 08. led 2012 15:45:17
od Roman
Re: Obecná diskuze
Napsal: stř 11. led 2012 19:14:58
od Josef72
Sice to sem moc nepatří, ale vhodnější téma jsem nenašel. Neví někdo, jak si v maxu nastavit, aby se vám textura na objektu zobrazovala ostře, jako při renderu ? Myslím tím náhled objektu v okně ( Perspective, Left apod.) ? Potřebuju udělat profil objektu z křivek podle vzoru ( právě té textury ) , ale při deformaci textury na pozadí se mi to jaksi nedaří. Prošel jsem všechny knížky, co mám, ale zbytečně.
Re: Obecná diskuze
Napsal: stř 11. led 2012 19:50:26
od Vlastik
aby se vám textura na objektu zobrazovala ostře, jako při renderu ?
Customize/Preferces/Viewports/Display Drivers/Configure driver/Backround texture size (dle výkonu GK si nastavit rozlišení) a zaškrtnout match bitmap size.....
Re: Obecná diskuze
Napsal: pon 05. bře 2012 4:38:47
od Roman
Tak se mi povedlo po delším bádání nadefinovat kapky na skle. Ještě doladit texturu do slotu určujícího stíraní vody.....
Re: Obecná diskuze
Napsal: pon 05. bře 2012 8:44:53
od Josef72
Tak to seš dobrej.
Re: Obecná diskuze
Napsal: pon 05. bře 2012 9:33:52
od ilidianos
Toš pekne ,to je na te heklove 151?
Re: Obecná diskuze
Napsal: pon 05. bře 2012 11:16:17
od Roman
To je jen opravdu pracovní kabina
. Jsou to jen tři stěny s příslušným materiálem.
Jde především o test shaderu. Důležitý poznatek je, že to není až tak těžké.
Re: Obecná diskuze
Napsal: pon 05. bře 2012 11:36:55
od ilidianos
Ah, no dulezite je ze si na to prisel, prenyst to uz na skutecnej model by nebylo tak tezky ne ?
Re: Obecná diskuze
Napsal: pon 05. bře 2012 23:20:00
od Hekl338
Tak ma napada, kde zozeniem do maxka material TrainGlassWeatherEffects.fx? Ja ho tam totiz nemam
Viem ze tu kdesi bol link, ze treba dolnit nove shadery, ale nemozem to najst.
Re: Obecná diskuze
Napsal: pon 05. bře 2012 23:24:19
od ilidianos
Zkus se zeptat romana ten ted stema kapkama ted pracoval tak to nekde sehnat musel
Re: Obecná diskuze
Napsal: pon 05. bře 2012 23:31:13
od Josef72
Hekl338 píše:Tak ma napada, kde zozeniem do maxka material TrainGlassWeatherEffects.fx? Ja ho tam totiz nemam
Viem ze tu kdesi bol link, ze treba dolnit nove shadery, ale nemozem to najst.
Všechny nové shadery máš ve složce "DEV/Shaders" Ve složce je i soubor "!! Compile me object" , když na něj klikneš, měli by se ti shadery automaticky nainstalovat ( pakliže máš maxe nainstalovaný standartně ).
Nebo tady ještě jinej způsob :
http://forums.uktrainsim.com/viewtopic. ... a&start=15
Asi pátý příspěvek od konce (DerekRS).
Re: Obecná diskuze
Napsal: úte 06. bře 2012 0:02:03
od Hekl338
Vdaka, uz to funguje:)
Re: Obecná diskuze
Napsal: úte 03. dub 2012 22:27:27
od Hekl338
Mozno je to vseobecne zname a zase novinka len pre mna, ale podelim sa o skusenosti s TrainBumpSpecEnvmask. Vsetko prebiehalo vcelku normalne po vyrezani okien, az do chvile, nez si v hre vsimnem, ze model nevrha tien, len cez skla. Neslo mi do hlavy preco. Chyba bola v tom, ze Z buffer musi byt nastaveny na TEST ONLY a transparency na NONE. Asi dalsia znama vec, ale ak by niekto nevedel, prvy slot textury ma byt 32bit textura , so sedou alfou, kde cierna ma odrazivoat nula, biela maximum, cize mozte nastavit na akejkolvek casti modelu lesk aky chcete. V prvom UV parametry zapisat 32, udajne sa da v intervale 32-64, ale neskusal som. V druhom slote ma byt textura normal map, ktora vytvori napriklad NVIDIA plugin pre PS, uz tu je myslim popisany a 3 slot je dummy textura. Hlavne pozor, u vsetkych tychto viacslotovych textur, musi byt vzdy UV chanel nastaveny na 1! S tym som bojoval asi dve hdoiny, nez som prisiel na to ako to funguje
Re: Obecná diskuze
Napsal: čtv 12. dub 2012 12:03:38
od Josef72
Jeden manuál v angličtině. Shader určený pro scenery objekty.
http://the-art-of-rws.blogspot.co.uk/
Re: Obecná diskuze
Napsal: čtv 12. dub 2012 16:08:16
od Roman
Re: Obecná diskuze
Napsal: stř 02. kvě 2012 20:07:54
od Hekl338
Ide niekomu ten web? Po mne to chce nejake prihlasenie do blogu ci co.
Re: Obecná diskuze
Napsal: stř 02. kvě 2012 20:18:13
od Martens
Hekl338 píše:
Ide niekomu ten web? Po mne to chce nejake prihlasenie do blogu ci co.
Jo, jednak to chce přihlášení pod účtem google (gmail) a jednak je ten blok uzavřenou společností a musíš nejdříve požádat autora blogu, aby Tě tam pustil....