Michal píše: ↑sob 19. zář 2020 13:43:36
Ale zjevně to dopadlo tradičním DTG způsobem.
Tak jako TSW2

.
Nemyslím tím tratě a modely, ale grafickou stránku související s novým engine. Tratě a modely jsou tradičně v pohodě, dokonce díky posunu vydají lépe, hlavně vzdálená scenerie,
Evidentně si s novou verzí UE moc nepotykali. Je tam strašně špatné světlo ve scéně. Shadery se chovají divně (mimo jiné je nasvítí i světlo z rubové strany), mixování zvuků je špatné (pouze u zachovalé sbírky), dochází vyloženě k rozmazání objektu v určité chvíli a vypnutí motion blur nepomáhá. A tak by se dalo pokračovat. Fps se sice zvýšilo, ale zase tam jsou propady, které dříve nebyly. Úplně stejné, jako když před mnoha lety "optimalizovaly" RW
Jen tak pro zajímavost, všiml jsem si, že Matt začal používat ve streamech FXAA místo TAA. Jsem skálopevně přesvědčen, že je to kvůli tomu rozmazávaní objektů

. Při FXAA se sice všechno klepe, ale objeky se nerozmáznou

.
Myslím, že dobře věděli, proč původní addony z TSW nechtěli přenést na vyšší verzi.. Asi je těch rozdílů mezi UE 4.16 a 4.23 daleké více, než je na první pohled myslitelné
Omlouvám se, že píšu do špatného tématu
