HW nároky

Vše o HW a OS v souvislostí s TSW
Icik
Příspěvky: 23
Registrován: stř 26. pro 2012 11:08:10

Re: Train Sim World

Příspěvek od Icik »

kuboss píše: ned 06. led 2019 20:47:42 ušetrím Ti čas. Nikdy to nebude také, ako by to malo byť. Stále to bude žrať neúmerne veľa výkonu v porovnaní s tým ako to vyzerá. Respektíve pomer vizuálneho zážitku a potrebného HW je zaseknutý v čase kedy TS vznikalo, čo poukazuje na katastrofálnu optimalizáciu.
A aj tak je TS/TSW to najlepšie čo je k dispozícii.. :mrgreen:
Engin nemůže za to, že ho někdo ždíme x-let. Není prostě na to stavěný. Škáluje s výkonem jádra CPU a to bylo tenkrát takto v pořádku. Dneska máme 8 a 16 jádra normálně dostupné, ale ty ten engin prostě nevidí.
Dnešní analogie ve vývoji výkonu CPU je asi takováto: Pokud by byl nejlepší procesor pro TS v době vzniku Pentium 1 100 MHz (1 jádro Core i7 z první generace), tak dneska jsme výkonem tak na Pentium 120-133 MHz (Core i9 na stejné frekvenci jako ta Core i7).
A to je kurva málo za ty léta chrápání Intelu. Vůbec se výkon na 1C/T hrozně zpomalil spíš zastavil.
Icik
Příspěvky: 23
Registrován: stř 26. pro 2012 11:08:10

Re: Train Sim World

Příspěvek od Icik »

Echineo píše: ned 06. led 2019 14:31:25 Icik? Mohol by si sem napísať zopár článkov ako si to správne nastaviť a vyladiť? Myslím si, že by to veľa ľuďom pomohlo.
Úplně stačí to, co jsem dal do vlákna. Simulátor ti pak půjde bez skákání, plynule a bude vypadat dobře.
Uživatelský avatar
kuboss
Příspěvky: 587
Registrován: čtv 24. led 2013 18:55:08

Re: Train Sim World

Příspěvek od kuboss »

1. neobviňujem engine, ale DovetailGames
2. ten engine sa dá prispôsobiť na aktuálne požiadavky.

a ten preslov .. ani vlastne neviem čo má spoločné neutešený stav hier od DTG a chrápanie Intelu :lol:

Každopádne - späť k TSW - skôr ma udivuje, že DTG opakuje chyby, ktoré boli x-krát kritizované (v grafike, ovládaní, podpore, fyzike...)
Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 555
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Michal »

kuboss píše: pon 07. led 2019 21:11:44 skôr ma udivuje, že DTG opakuje chyby, ktoré boli x-krát kritizované (v grafike, ovládaní, podpore, fyzike...)
To je jejich know-how. :lol:
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Roman »

Icik píše: pon 07. led 2019 20:01:23
Echineo píše: ned 06. led 2019 14:31:25 Icik? Mohol by si sem napísať zopár článkov ako si to správne nastaviť a vyladiť? Myslím si, že by to veľa ľuďom pomohlo.
Úplně stačí to, co jsem dal do vlákna. Simulátor ti pak půjde bez skákání, plynule a bude vypadat dobře.
Můžu poprosit o nějaké srovnávací video? Zajímalo by mně, o kolik lépe bude vypadat RW s výše uvedeným nastavením než na třeba na těchto videích..
https://youtu.be/U5x_e0fztDA
https://youtu.be/bGe3e5I2PcA

Mohl někdo přesunout tuto diskusi z novinek, kam určitě nepatří, do vlákna, kde toto bude relevantní? Děkuji :)
Icik
Příspěvky: 23
Registrován: stř 26. pro 2012 11:08:10

Re: HW nároky

Příspěvek od Icik »

Video je zde, právě natočené: https://www.youtube.com/watch?v=MACq2Fo ... e=youtu.be

Všimni si plynulejšího pohybu i když je jen ve 30fps oproti tvému v 60fps. Žádné skákání. Jen při načítání občas škubáneček.
Textury jsou ostřejší a kontrastnější díky 4k a RW Enhanceru. Blikání trolejového vedení je zde minimální.
A to musím zdůraznit, že mám jebku pomalou 1080Ti a proto mám Antialiasing ve hře jen na 2x2 vzorky.

PS: Youtube to hrozně zkresluje - věř mi, že ve hře to je o dost plynulejší a ostřejší. Nahrál jsem to přes Nvidia drivery ve výchozí kvalitě.
Subterra
Příspěvky: 287
Registrován: pon 08. led 2018 22:44:12

Re: HW nároky

Příspěvek od Subterra »

Icik píše: úte 08. led 2019 21:01:36 Video je zde, právě natočené: https://www.youtube.com/watch?v=MACq2Fo ... e=youtu.be

Všimni si plynulejšího pohybu i když je jen ve 30fps oproti tvému v 60fps. Žádné skákání. Jen při načítání občas škubáneček.
Textury jsou ostřejší a kontrastnější díky 4k a RW Enhanceru. Blikání trolejového vedení je zde minimální.
A to musím zdůraznit, že mám jebku pomalou 1080Ti a proto mám Antialiasing ve hře jen na 2x2 vzorky.

PS: Youtube to hrozně zkresluje - věř mi, že ve hře to je o dost plynulejší a ostřejší. Nahrál jsem to přes Nvidia drivery ve výchozí kvalitě.
Nevím, jak u ostatních, ale mě teda těch 30fps úplně bije do očí, obzvlášť, když díváš na objekty, které se rychle míhají. Čím rychlejc pojedeš, tím víc bude vidět, že to je 30fps. To že to má Roman na 60fps nahrané,ještě neznamená, že těch 60fps dosahuje i ve hře. Je to podobné, jako hrát na 144Hz monitoru se 70fps. "jebku 1080ti", ten je taky dobrej :D Kolik dostupnejch karet je momentálně lepších? 1? 2? Další věc je, že ta karta nejede většinu času ani na 100%, jelikož s tou úžasnou TS optimalizací, jí žádné CPU nedokáže zásobovat. Tady na ukázku video ode mě, nahráno přes shadowplay ve 4K 60fps : https://youtu.be/hw2Kd6f-e2c . Nastavení hry 4K (DSR), vše na max a 2x2SSAA + menší úpravy v NV panelu. Jediná věc, co je možná u tebe lepší, že nemáš to video takové zašedlé a máš živější barvy, což ale taky každý nemusí ocenit, to je spíše o preferencích, jinak ho v ničem jiném lepším neshledávám.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: HW nároky

Příspěvek od Roman »

No, tak jako TSW to nevypadá ani na jednom videu :mrgreen: . Pořád leporelo.
Fps lock na 30 jsem samozřejmě zkoušel a je tam opravdu znát, jestli mám fps 40-60 nebo jen 30 (mám ho ale nastaven v TSW). Tady souhlas se Subterrou.
Jinak pokud je 1080Ti jebka pomalá, tak já to mám točené v době, kdy jsem měl MSI GTX1060 3GB Aero. Takže "jebka na třetí" ;) . Jinak vše na max, 3x3 SSAA. 1080p. 4K monitor nemám, bo investice do nové GK GTX1070Ti (samozřejmě ne kvůli RW). Já jsem jinak omezen procesorem, mám jen Intel Core i5 7400 Kaby Lake.
Po výměně GK u RW žádný znatelný posun ve výkonu, jen lepší vykreslení textur ale u TSW znatelný nárůst výkonu a kvality vykreslování. Pokud sleduji výkon , tak u RW se grafika dosti fláká a u TSW jede vše na plno (vyjma vyjma využití paměti GK).
A o stabilitě ani nemluvím. RW padá i na 64bit...
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: HW nároky

Příspěvek od kiski »

@Subterra: Díky za pekné video s Plecháčom :) Ja takú grafiku nemám, takže pre mňa vizuálny zážitok. Som na seba sám hrdý :lol: :lol: :mrgreen:
Braňo
Subterra
Příspěvky: 287
Registrován: pon 08. led 2018 22:44:12

Re: HW nároky

Příspěvek od Subterra »

@Roman
Na hraní ve 4K nepotřebuješ 4K monitor, taky ho nemám. Je to celkem dost rozdíl 4K DSR a 1080p i na fhd monitoru. TSW bych ti mohl nahrát taky, ale nemám ho ani nainstalovaný 😂 nahrál jsem tam asi 30h a šlo z PC.

@Kiski
Ne že bych ti chtěl lézt do zadku, ale přijde mi, že plech má asi nej kabinu z toho, co je dostupné (po grafické stránce). Jinak nemáš zač :D
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: HW nároky

Příspěvek od Roman »

Subterra píše: stř 09. led 2019 12:14:11 @Roman
Na hraní ve 4K nepotřebuješ 4K monitor, taky ho nemám. Je to celkem dost rozdíl 4K DSR a 1080p i na fhd monitoru. TSW bych ti mohl nahrát taky, ale nemám ho ani nainstalovaný 😂 nahrál jsem tam asi 30h a šlo z PC.
Stejně je to diskuse o ničem, protože jeden o koze a druhý o voze :lol: .
Je mně úplně šumák, jestli to je malinko ostřejší nebo ne. Jestli jsou barvy takové či makové. Pořád to je jen omalovánka s minimální věrností vůči reálu. TSW je tomu daleko blíže. Scéna barevně ladí, to nemá žádný addon do RW. Stromy vypadají jako stromy (i když ten přechod do 2D je na můj vkus moc brzy) a nejsou naplácané společně 2D a 3D. Když prší tak je mokro. Pokud sněží, na čelních oknech je sníh. Jedu - li proti slunci, mám pocit oslnění tak jako v reále, ted ne jen od slunce, ale i z odrazu světla a nevidím jen texturu sluníčka na obloze. Všude je animovaná 3D tráva a ne otáčející se 2D textura . Koleje mají 3D pražce (ne jako v RW ojeb s duplicitní vrstvou loftu a texturou s alfou). A další...
Třeba ani ten trafic nebyl kdysi v základu RS a RW nějaký extra. Dokonce bych řekl, že i TSW ho překonává, a to je co říct :lol:
Prostě každý má jiný vkus a nároky. Vyloženě se mi evokují diskuse před nějakými deseti lety, kdy jsem obhajoval RS a RW před zarytými zastánci MSTS :lol: . Třeba se Zbyňkem Šemorou jsme toho probrali dost :)
Highlander
Příspěvky: 96
Registrován: pát 13. bře 2015 17:22:10

Re: HW nároky

Příspěvek od Highlander »

Ne že bych cítil extra potřebu vměšovat se do debaty... ale ...
TSW mám už téměř 2 roky a za posledních 7 měsíců jsem ho dal "k ledu", a raději investoval v rámci slev do addonů TS2019. Proč?
U simulátoru TSW, jenž hodlá aspirovat na maximální realističnost mi vadí dost věcí - problémy s funkčností i realitou.
Např. leckdy nejdou rozpojit soupravy či odpojit loko od vagonů - a pokud se to už náhodou povede, celá odpojená souprava se děsivě rozvibruje...
Ale těch nejrůznějších bugů je samozřejmě více.
Co se týče reality, tak např. ani jedna z nabízených elektrifikovaných tratí nemá realistické zatrolejování. To jako v DTG ještě nezjistili, že troleje nejsou nekonečné dráty, co se větví nad výhybkami??? :lol:
Že se prakticky (a hlavně graficky) v TSW nedá vykolejit, by se ještě dalo snést - vlaky mají jezdit především po kolejích - ale ta samotná jízda je všude v kvalitě Maglevu, včetně pojíždění po vlečkových a manipulačních kolejí... další NErealita.
Hlavně, že DTG rozmísťuje do krajiny osly, která má hráč hledat... :roll:
+Nehledě na neustále odkládaný editor světa.
Čili závěr pro mě je asi ten, že kvalita prodávaného produktu rozhodně neodpovídá ceně 30€ za hru i za každý její další addon. Pokud se kvalita TSW zásadně nezlepší a předchozí nedodělky DTG neodstraní (což u DTG po zkušenostech z minulých let asi nelze očekávat), tak nezbývá než čekat, až se cena přiblíží kvalitě - tj. čekat na zásadní slevy. Od loňského června ale DTG žádnou větší slevu nenabídla. Snížení o 25%-35% je u produktů této "kvality" směšné, -50% bylo naposledy u Rapid Transit...
TSW má nepochybně velký potenciál do budoucna, ale to by asi museli u DTG rapidně změnit přístup a místo soustředění se na "odlaďování" hry pro všelijaké konzole se raději zaměřit na odlaďování chyb a nedodělků. Jenomže o prachy jde samozřejmě až na prvním místě...
Každopádně nějakou konkurenci by DTG potřebovalo jako sůl. Osobně jsem zvědav, co přinese nový TRZ 2019.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: HW nároky

Příspěvek od Roman »

Highlander píše: stř 09. led 2019 15:42:25 Co se týče reality, tak např. ani jedna z nabízených elektrifikovaných tratí nemá realistické zatrolejování. To jako v DTG ještě nezjistili, že troleje nejsou nekonečné dráty, co se větví nad výhybkami??? :lol:
Nevšiml jsem si, že by komerční addony DTG měli reálné trolejové vedení. Nemám jich moc, ale reálné vypnutí troleje nemám ani v jednom ...

Highlander píše: stř 09. led 2019 15:42:25 ..ale ta samotná jízda je všude v kvalitě Maglevu, včetně pojíždění po vlečkových a manipulačních kolejí... další NErealita.
V RW je "Maglev" zase při externím pohledu. V TSW nikoli. Tak je to 1:1 :lol: . Jinak ano, toto mi opravdu vadí :(.
Highlander píše: stř 09. led 2019 15:42:25
Hlavně, že DTG rozmísťuje do krajiny osly, která má hráč hledat... :roll:
A to vadí čemu ???. To je musím najít, abych dokončil scénář? :roll:
Highlander píše: stř 09. led 2019 15:42:25 +Nehledě na neustále odkládaný editor světa.
U RS/RW se taky čekalo několik let na editory.... Jedině MSTS ho měl v základu.
Highlander píše: stř 09. led 2019 15:42:25 Jenomže o prachy jde samozřejmě až na prvním místě...
Tak samozřejmě. Pochybuji, že někdo vykonává práci jen pro radost a je o chlebu a vodě...Akorát děti a študentíci mají vizi, že bez práce budou bohatí :)
Vždyť to má logiku, potřebují vydělat co nejvíce peněz, aby mohli platit programátora, který to odladí. A jelikož vlaková simulace je hodně okrajový obor, výdělky jsou malé a kvalita zaměstnanců tomu odpovídající :). Když by nebyly penízky, nebudou lidi, co by se podílely na vývoji a projekt skončí u ledu.. Pochybuji, že jim někdo dá úvěr :lol:
Icik
Příspěvky: 23
Registrován: stř 26. pro 2012 11:08:10

Re: HW nároky

Příspěvek od Icik »

Subterra píše: úte 08. led 2019 22:27:01
Icik píše: úte 08. led 2019 21:01:36 Video je zde, právě natočené: https://www.youtube.com/watch?v=MACq2Fo ... e=youtu.be

Všimni si plynulejšího pohybu i když je jen ve 30fps oproti tvému v 60fps. Žádné skákání. Jen při načítání občas škubáneček.
Textury jsou ostřejší a kontrastnější díky 4k a RW Enhanceru. Blikání trolejového vedení je zde minimální.
A to musím zdůraznit, že mám jebku pomalou 1080Ti a proto mám Antialiasing ve hře jen na 2x2 vzorky.

PS: Youtube to hrozně zkresluje - věř mi, že ve hře to je o dost plynulejší a ostřejší. Nahrál jsem to přes Nvidia drivery ve výchozí kvalitě.
Nevím, jak u ostatních, ale mě teda těch 30fps úplně bije do očí, obzvlášť, když díváš na objekty, které se rychle míhají. Čím rychlejc pojedeš, tím víc bude vidět, že to je 30fps. To že to má Roman na 60fps nahrané,ještě neznamená, že těch 60fps dosahuje i ve hře. Je to podobné, jako hrát na 144Hz monitoru se 70fps. "jebku 1080ti", ten je taky dobrej :D Kolik dostupnejch karet je momentálně lepších? 1? 2? Další věc je, že ta karta nejede většinu času ani na 100%, jelikož s tou úžasnou TS optimalizací, jí žádné CPU nedokáže zásobovat. Tady na ukázku video ode mě, nahráno přes shadowplay ve 4K 60fps : https://youtu.be/hw2Kd6f-e2c . Nastavení hry 4K (DSR), vše na max a 2x2SSAA + menší úpravy v NV panelu. Jediná věc, co je možná u tebe lepší, že nemáš to video takové zašedlé a máš živější barvy, což ale taky každý nemusí ocenit, to je spíše o preferencích, jinak ho v ničem jiném lepším neshledávám.
Těch 30fps není zas takový problém. Ale je to negativum, to souhlasím. Tady šlo spíš ukázat plynulost pohybu v enginu. Všimni si pořádně, že ti okolní objekty přiskakují a nescrolují se plynule. Blikající trolejové vedení ti nevadí?
A věř mi, že není 4k jako 4k přepočítané na FHD monitoru. Ta ostrost obrazu je zcela jinde.
Subterra
Příspěvky: 287
Registrován: pon 08. led 2018 22:44:12

Re: HW nároky

Příspěvek od Subterra »

@Icik

Možná přiskakují, ale to je pouze tehdy, pokud se na to soustředíš a i tak je to minimální. Při hrání vůbec neregistruju a pořád je pro mě primární takový ten "plovoucí" obraz, když to tak řeknu, který přijde od cca 45 (ideálně 60fps+). Mě při 4K TV nebliká vůbec, resp. až v hodně velké vzdálenosti, na kterou se nesoustředím a jediné čím to omezíš, je zvýšení AA. Kdysi jsem četl na steamu, že 4K v TS udělá větší službu, než zvýšení AA, což je pravda a proto to používám. 4K DSR by němelo být přepočítané (upscalenuté), ale zmenšené 4K reálné, tzn. hra vykresluje 4K, které následně grafika zmenšuje (neořezavá) na 1080p.

Jinak jak psal Highlander výše, tak ano, DTG by potřebovaly konkurenci jako sůl, jelikož jinak se hra nikam neposune. Je to podobné, jako s farming simulatorem, ten už taky x let stagnuje a core hry nepřináší nic nového. Tak trošku mi hlava nebere, když ostatní studia musí vidět, že o tyto hry je obrovský zájem (minimálně o ten farming), proč si takovou hru neveme do parády nějaké velké studio? Které by bylo schopno přinést grafický zážitek hodný roku 2018(19) a ne roku 2010. Otázkou je, jak moc se tyto neduhy budou dát odstranit samotnou tvorbou tratí apod. (ty nekonečné dráty atd.).
Highlander
Příspěvky: 96
Registrován: pát 13. bře 2015 17:22:10

Re: HW nároky

Příspěvek od Highlander »

Nevšiml jsem si, že by komerční addony DTG měli reálné trolejové vedení. Nemám jich moc, ale reálné vypnutí troleje nemám ani v jednom ...
To je pravda, mám jich celkem dost. Ovšem právě proto jsem očekával, že u TSW to už bude lepší. Když to realistické napnutí troleje dokázali naši borci ve stařičkém TS201x. Skutečná lahůdka, tohle by si měli v DTG vzít za vzor.
A to vadí čemu ???. To je musím najít, abych dokončil scénář? :roll:
V zásadě ničemu, ale přesto mi to přijde jako totální nonsens. TSW je vlakový simulátor, nebo snad safari, farming či zoologická zahrada? :o
Nic proti zvířatům , ale raději bych v takovém simulátoru přivítal nějaké prvky strategie, poptávkové listy, apod.
U RS/RW se taky čekalo několik let na editory.... Jedině MSTS ho měl v základu.
No, měl ho v základu i TRZ všech verzí, a uživatelsky přátelštější. Samozřejmě kvalitou na úrovni roku 2004,2006,2009. Že tu hru pak s verzí 2012 v podstatě pohřbili, to už je věc jiná.
Jenomže o prachy jde samozřejmě až na prvním místě...

Tak samozřejmě. Pochybuji, že někdo vykonává práci jen pro radost a je o chlebu a vodě...Akorát děti a študentíci mají vizi, že bez práce budou bohatí :)
Vždyť to má logiku, potřebují vydělat co nejvíce peněz, aby mohli platit programátora, který to odladí. A jelikož vlaková simulace je hodně okrajový obor, výdělky jsou malé a kvalita zaměstnanců tomu odpovídající :). Když by nebyly penízky, nebudou lidi, co by se podílely na vývoji a projekt skončí u ledu.. Pochybuji, že jim někdo dá úvěr :lol:
To záleží na úhlu pohledu. Když zákazníci nebudou kupovat nedodělky či zmetky (alespoň ne za plnou cenu), možná to tvůrce v DTG donutí ten paskvil napravit, a namísto zabývání se blbostmi (osli) nabídne zákazníkům především odladěný a dotažený produkt. Pak nebude nutno čekat na zásadní slevy a i požadovaných 30€ bude akceptovatelná cena. Ne každý kupující si ale váží svých peněz. Dle mého názoru je dát za současnou "kvalitu" TSW 50% (tj. 15€/addon) ažaž. I tak jsem mezi příbuznými a známými za podivína, že jsem ochoten to dát. Oni platí za "své" hry (ve srovnatelné grafické kvalitě jako TSW) podstatně méně.
Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 555
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: HW nároky

Příspěvek od Michal »

Highlander píše: stř 09. led 2019 22:11:01
To záleží na úhlu pohledu. Když zákazníci nebudou kupovat nedodělky či zmetky (alespoň ne za plnou cenu), možná to tvůrce v DTG donutí ten paskvil napravit, a namísto zabývání se blbostmi (osli) nabídne zákazníkům především odladěný a dotažený produkt. Pak nebude nutno čekat na zásadní slevy a i požadovaných 30€ bude akceptovatelná cena. Ne každý kupující si ale váží svých peněz. Dle mého názoru je dát za současnou "kvalitu" TSW 50% (tj. 15€/addon) ažaž. I tak jsem mezi příbuznými a známými za podivína, že jsem ochoten to dát. Oni platí za "své" hry (ve srovnatelné grafické kvalitě jako TSW) podstatně méně.
Já bych ale řekl, že hlavně za hranicemi na západ od nás, jim to žerou a s každým novým chystaným addonem doslova hýkají blahem. :)
Subterra
Příspěvky: 287
Registrován: pon 08. led 2018 22:44:12

Re: HW nároky

Příspěvek od Subterra »

Diskuze mě nějak navnadila, tak už instaluju TSW. Jsem zvědavej, co se za ten rok, co jsem to nehrál, změnilo, ale počítám, že asi nic moc :D
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: HW nároky

Příspěvek od Roman »

Highlander píše: stř 09. led 2019 22:11:01 Když to realistické napnutí troleje dokázali naši borci ve stařičkém TS201x. Skutečná lahůdka, tohle by si měli v DTG vzít za vzor.
Tady budu zlej. Trolej používaná u CS tratí v RW je z 99% moje práce. Absolutně nesouhlasím s tím, aby jakákoli moje tvorba byla použita ke srovnávacím hodnocení s jinými produkty :!: :!: :!:
Michal píše: stř 09. led 2019 22:29:53
Highlander píše: stř 09. led 2019 22:11:01
To záleží na úhlu pohledu. Když zákazníci nebudou kupovat nedodělky či zmetky (alespoň ne za plnou cenu), možná to tvůrce v DTG donutí ten paskvil napravit, a namísto zabývání se blbostmi (osli) nabídne zákazníkům především odladěný a dotažený produkt. Pak nebude nutno čekat na zásadní slevy a i požadovaných 30€ bude akceptovatelná cena. Ne každý kupující si ale váží svých peněz. Dle mého názoru je dát za současnou "kvalitu" TSW 50% (tj. 15€/addon) ažaž. I tak jsem mezi příbuznými a známými za podivína, že jsem ochoten to dát. Oni platí za "své" hry (ve srovnatelné grafické kvalitě jako TSW) podstatně méně.
Já bych ale řekl, že hlavně za hranicemi na západ od nás, jim to žerou a s každým novým chystaným addonem doslova hýkají blahem. :)
No, ono to všeobecně souvisí s vývojem společnosti. Stačí se podívat, jaké produkty jdou na odbyt všeobecně. Třeba uzeninami počínaje :lol: .
Highlander
Příspěvky: 96
Registrován: pát 13. bře 2015 17:22:10

Re: HW nároky

Příspěvek od Highlander »

Highlander píše: stř 09. led 2019 15:42:25 ..ale ta samotná jízda je všude v kvalitě Maglevu, včetně pojíždění po vlečkových a manipulačních kolejí... další NErealita.
V RW je "Maglev" zase při externím pohledu. V TSW nikoli. Tak je to 1:1 :lol: . Jinak ano, toto mi opravdu vadí :(.
K tomuto jsem se ještě zapomněl vyjádřit.
Sorry jako, ale mě se to jeví jinak. V TSW se mi jednou přihodilo, že hned v té prvé trati CSX (co se týče prostředí, krajiny i trati samotné, tak se mi líbila prozatím nejvíc - ovšem to je subjektivní věcí vkusu každého), tak jsem se při sjíždění klesání z hor příliš kochal krajinou a nevěnoval se hlídání rychlosti... No, a hned jsem měl na budíku cca 100 mil/hod. Čekal jsem katastrofu ve formě převrácení vlaku v nejbližším oblouku... a nic! :o
Nákladní souprava jela jako Maglev dál, žádné vykolejení se nekonalo, stačilo přibrzdit a vše zase bylo OK (tedy, jak se to vezme).
...
Ve srovnání s výše uvedeným je mnohem realističtější chování souprav ve starém RW/TS. Při testování "mojí" horské trati (jinak postavené co možná nejpřesněji), jakou max. rychlost vlaku snesou některé ostré oblouky při jízdě dolů, jsem vícekrát celou soupravu "sklopil". Nebo třeba jen některé vozy, většinou ty poslední. Párkrát se dokonce stalo, že těžká 6-nápravová Diesel-loko se na poslední chvíli při výjezdu z "vracečky" naklonila na vnější kola, ale zase dopadla zpět na koleje a pokračovala dál... (Největší legrací pak je, když se vám "podaří" vykolejit v obloukovém tunelu. To pak už jde ovšem fyzika i realističnost stranou, a vy zažijete let do stratosféry... :lol: )
Tohle všechno už bohužel v novém TSW též není možné. Největší vzrůšo asi bude hledání oslů v krajině...
Odpovědět