Tak ještě něco . Takto https://www.youtube.com/watch?v=N3g6Cg1 ... e=youtu.be vypadalo TSW u mně na staré GTX 1060 3GB , 1920x1080 , defaultní nastavení (žádné vnucování pomocí příkazů v engine.ini). Trochu rozdíl oproti tomu screenu. Jinak s AA je u (nejen) DTG obecně problém. Jiné hry běžící na UE4 to mají ošetřené mizením tenkých objektů (toto lze pozorovat i u některých addonů DTG). Osobně jsem s tím laboroval v editoru UE, tak mám nějaké praktické znalosti. Bohužel se rozhodli jít u troleje cestou viditelnosti na větší vzdálenost a takto to dopadlo... Ty tenké objekty jsou specifikum železničního simů . Zaklínač mezi trakčním vedením neběhalSubterra píše: ↑úte 28. kvě 2019 21:23:58 https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... 04C2CB205/ konrétně to TV čtverečkované? Takhle vypadá TSW na plné detaily v 1080p bez tweaků v engine.ini a pro mě tohle není rozhodně propastný rozdíl, ba naopak. To, co vídím na screenu, tak bych tipnul na 10let starou hru při rozlišení 640x480 a ne na hru z roku 2018 na plné detaily. A bugy už ani vytahovat nebudu, na ty už jsme si většina asi u DTG zvykli...
Nevím, kdo psal o dvacetiminutovém scénáři?
Jinak naopak ve 24 hodinovém scénáři, konkrétně na MSB, lze bez problému vzít nákladní vlak, dojet do stanice, kde na mně najede AI postrk, vyjet nahoru, odpojit postrkovou lokomotivu, převzít její řízení. Hra převezme původní vlak hráče, já sjedu s postrkovou lokomotivou dolu, počkám na další náklad, najedu na něj, vyjedu nahoru, převezmu AI (nebo si to zopakuji) vlakovou a jedu s nákladem do koncové stanice. To zabere sakra více času než dvacet minut . A těch variant je daleko více. Jedu s vlakem, přestane mně to bavit. Zastavím ve stanici, AI převezme můj vlak a odjede. Já počkám na jiný (typicky osobní) a můžu se rozhodnout, zda převezmu řízení či pojedu jako cestující. A nebo můžu zevlovat ve stanici a koukat na vlaky... Trochu propracovanější QD než v RW .