Porovnání RW/TSW řečí čísel

Vše ohledně TSW, co nelze zařadit
Odpovědět
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2089
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Porovnání RW/TSW řečí čísel

Příspěvek od Roman » sob 04. led 2020 19:06:19

Dík různým diskusím jsem se dostal k tomu, jak "objektivně" porovnat RW a TSW. Docela mě to zajímalo, už jen z toho důvodu, jak všichni tvrdí, že TSW, hlavně bez editoru nemá žádný význam a budoucnost, je plný chyb a kdesi cosi.
Steamdb uvádí, že RW má mezi 1 000 000 - 2 000 000 prodaných (aktivovaných) licencí na Steamu za 10? let. TSW má za tři roky cca 100 000 - 200 000 licencí.
Průměrné hodnocení uživatelů u RW je 63%, TSW 70%.
Za 24 hodin má v současnosti RW průměrně 2250 hráčů, TSW 750. Čili asi třetina. Jenže tady se dostáváme k jednomu ALE.
Podle statistik bylo v prosinci 2019 aktivních 110 000 licencí na PS4. Kolik je prodaných licencí Xbox jsem nezjistil, ale myslím, že se to bude blížit PS4. Odhadem se dostáváme k nějakým 200 000 licencí a tím předskakujeme uživatele PC.
Když pak začarujeme čísly, vyjde nám, že jen za čistou hru na konzole při ceně 30 euro utržily za rok a půl 6 000 000 euro. Bez DLC a deluxe verze. To už je pěkný...
A u konzolí je uživatelské hodnocení TSW ještě vyšší než u PC.
Tedy logicky chování DTG ohledně směru vývoje se tomu přizpůsobuje. A o to jde...

Absolutně neuvažuji nelegální kopie (obě hry jsou k mání) a hráče offline.

Nechci tímto absolutně nikomu nic podsouvat a někoho přesvědčovat. A už vůbec se dohadovat. Je to jen statistika :)

Odpovědět