DTG versus jiná studia

Vše ohledně TSW, co nelze zařadit
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Train Sim World

Příspěvek od Kal000px » pon 22. čer 2020 10:18:02

Highlander píše:
ned 21. čer 2020 15:02:50
Grafika: Krajina v ETS2 je při nastavení maximálních detailů plně na úrovni TSW. Mapa obsahuje velké množství 3D vegetace.
Teda, srovnávat kvalitu krajiny s TSW postaveném na UE4 mi přijde docela mimo mísu. Plně na úrovni TSW znamená množstvím objektů na danou plochu? Nebo co si pod tím mám představit? Ačkoliv ETS má docela pěknou grafiku, TSW je díky UE někde nesrovnatelně jinde.
Jede jede mašinka..

Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2155
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Roman » pon 22. čer 2020 12:36:06

Já si myslím, že by jsme měli nechat ETS2 na pokoji.
Ten pán mi chtěl jen dokázat, že jsem (i když psal v množném čísle) zaujatý zaslepenec bez jakéhokoli přehledu o čemkoli mimo TSW. Myslím, že jsem mu ukázal, že nějaký přehled a i znalosti ohledně grafiky a funkčnosti modelů mám. To by mohlo stačit :). A to i z jiných oborů. Můžu porovnávat a dokážu i ocenit přednosti jiných produktů:). A na rozdíl od něj to můžu podpořit i nějakou praktickou zkušeností z tvorby. Není to jen teoretizování ;) .
On má svou pravdu ohledně TSW a já mu ji neberu. Jen nedokáže uznat tu moji :).

Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 586
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Michal » pon 22. čer 2020 14:26:30

No koukám, že jste se tu pěkně rozepsali. :lol: Tak já až budu mít chvíli čas, tak to někam přesunu.

Highlander
Příspěvky: 88
Registrován: pát 13. bře 2015 17:22:10

Re: Train Sim World

Příspěvek od Highlander » pon 22. čer 2020 14:43:44

Roman píše:
pon 22. čer 2020 10:11:09
Highlander píše:
ned 21. čer 2020 15:02:50
ETS2 je sice ve zmenšeném měřítku, to je ale z důvodu rozměrů herní mapy (po které se hráč až na výjimky - tedy Eurotunel a trajekty, přesouvá bez načítání). Rozměry mapy jsou tedy i po zmenšení řádově úplně jinde
Nevšiml jsem si nějaké načítací obrazovky uprostřed jízdy v jakémkoli vlakovém simulátoru (ani v RW na mnoho set kilometrů velké mapě) . Tedy dosti chabý argument, nehledě k tomu, že se z mapy stává fikce. Ne, opravdu to není reálná mapa.
Highlander píše:
ned 21. čer 2020 15:02:50
Co se týká míst pro nakládku a vykládku v ETS2, tak ta jsou velmi rozmanitá a nalézt dvě podobné (tedy založené na jednom modelu, ale následně upravené) je "práce" na mnoho hodin.
Pila, kamenolom, velký sklad, menší skladiště (nakládka "za rohem"), nakládky v nějakém dvoře a chemička (nebo co to je)? možná ještě něco, ale to si z hlavy hned nevzpomenu.
Garáže a servisy jsou také úplně stejné. Jen u benzínek je jakási variabilita.
Highlander píše:
ned 21. čer 2020 15:02:50
DLC s vlaječkami na přední sklo si samozřejmě nemusíte kupovat (žádný jiný mod či DLC jeho přítomnost nevyžaduje), navíc jeho cena je jen symbolické necelé jedno euro.
Lež jako věž. Platil jsem to dokonce 4 eura.
https://store.steampowered.com/app/3884 ... cessories/
Highlander píše:
ned 21. čer 2020 15:02:50
Grafika: Krajina v ETS2 je při nastavení maximálních detailů plně na úrovni TSW. Mapa obsahuje velké množství 3D vegetace.
Tak samozřejmě, že jsou všechny objekty 3D. Ani jsem nenapsal opak. Kdyby ano, byl by ETS2 plošinovka :lol: :lol: :lol: .
Vůbec nechápete, co mám na mysli. Existuje něco jako "Camera facing" a u ETS2 je to sakra vidět ;) . Vždyť ten jejich engine je z roku 2012.
Evidentně jste zase někde tady vyčetl něco jako 2D kolejivo nebo 3D kolejivo. To je ovšem zjednodušeně přeneseno. Vše je 3D.
2D kolejivo je myšleno to, co má pražce pouze na textuře a 3D je má modelované .
Highlander píše:
ned 21. čer 2020 15:02:50
Interakce pomocí myši mi za těch několik set (cca 800, počítáme-li i dobu strávenou ve warezu) hodin a téměř osmi let strávených ve hře nikdy nechyběla
Mně to chybí (tak jako někomu editor u TSW). Je úplně jedno, jestli mám lovit klávesovou zkratku na klávesnici či klikat myší. Ruka z volantu musí tak jako tak :lol: . Zbytek je o šikovnosti ;).


Opět předesílám, že nic není mířeno proti SCS (jak píši výše, práce všech vývojářů si vážím a platím jim za to), ani proti ETS2.
Highlander píše:
ned 21. čer 2020 15:02:50
Kde je nějaký Steam workshop u TSW?
Ano, není. Ale i to, co je dostupné na Workshopu RW je v drtivé většině nepoužitelné. Pořád musí člověk něco stahovat či dokupovat aby spustil jeden scénář.
A to samé platí pro free addony komunity. Aby jste spustil jednu trať, musíte po stahovat prakticky všechny dostupné free objekty + spoustu komerčních addonů. To nejsem ochoten akceptovat. Zaflákat si disky několika GB dat jen kvůli pár skladům kilometr od kolejí. To opravdu nee.

Nehledě k tomu, že to má vliv na hratelnost a optimalizaci. Když jsem byl ještě aktivní a snažil jsem se na to poukázat, byl jsem nařčen , že lžu a není to pravda. To samé platilo pro optimalizaci adresářů assets a další. Vždy jsem byl ten debil co si vymýšlí a každému do toho kecá. Vždyť to přeci "funguje" i tak.

Bohužel, komunita okolo ETS2 je daleko kvalitnější a kreativnější než ta okolo mašinek (čest výjimkám, hlavně autorům vozidel). Tady se hned každý, kdo nafláká pár cizích objektů do vygenerovaného terénu v editoru považuje za stavitele...
Jack.Grave píše:
ned 21. čer 2020 16:16:37
Má TSWx svoje místo na trhu? Ale ovšem že, ale obávám se že to dlouho nevydrží.
Jenže hardcore hráčů vlakových simulátorů je malé procento a těch co požadují editor ještě méně.
Naopak hráčů, jenž se jen baví jízdou bez nějaké tvorby je drtivá většina. U TSW je jediný a i pro mě zásadní problém. Nelze libovolně využívat vlaky a jsou většinou vázány na konkrétní trať. Ano, to mi opravdu vadí :roll:
Jack.Grave píše:
ned 21. čer 2020 16:16:37
Žádný editor nebude pokud se neupíšete do DTG Partner Programe
To není pravda. Editor dostupný je, a zdarma. Podíváte-li se na Mattovo video z editoru scénáře TWS, neuvidíte nic jiného, než Event graph UE. A ten je normálně k mání. Akorát tu možnost náhledu 3D trasy nikdy mít nebudete (ani pokud by náhodou DTG pluginy pro editor uvolnilo) .
Nic jiného než editor UE stejně nedostanete (tedy pokud bude plnohodnotný editor, třeba v partnerském programu). Jinou variantou jsou osekané in-game editory a ty budou v TSW2.
Jak myslíte, že dělá Pampaliny své módy? Akorát tomu prostě věnuje čas a hledá správné formáty pro export v editoru UE. Nemá dokumentaci , pluginy a přesto to dokázal. To znamená, že to jde a může to zkusit každý. A zdrojové soubory objektů a tratí DTG stejně nikdy neuvolní. I kdyby byly k mání pluginy (což nevyloučily, ale spíš ne), stejně i bude muset autor tratě vytvořit vše od nuly včetně objektů.
To samé platí pro skiny pro TSW. Jsou k mání a jde to pomocí editoru UE. Osobně jsem si taky nějaké drobnosti upravil.
DLC Cabin Accessories neobsahuje jen vlajky. Jediné DLC, které obsahuje pouze vlajky je Window flags a to je za 0,99 (https://store.steampowered.com/app/4612 ... dow_Flags/).
Co se týká tratí ve vlakových simulátorech, tak v nich samozřejmě načítání je, protože cca každé 2 hodiny (u větších tratí) je třeba se vrátit do menu a vybrat jinou trať...
Pila je v ETS2 použitá mnohokrát, kamenolom má však mnoho dost odlišných variací a městská skladiště mají asi 20 různých typů, což je asi víc, než kolik mají ve skutečnosti. Garáž má v současnosti jeden model, což má ale jiné důvody. Servisy a prodejny trucků mají opět více modelů.
Nechápu co sem pletete 2D kolejivo, to jsem viděl naposledy v IL-2 Sturmoviku.
A porovnávat editor s ovládáním myší je úplně mimo mísu. :!:
...
Co se týče Workshopu TS/RW a free tratí:
Ano, je potřeba si postahovat mnoho věcí. Což ovšem při přiloženém seznamu, včetně funkčních odkazů, není žádný problém (zvláště při dnešním rychlém připojení k síti...) A pokud k tomu vlastníte většinu existujících placených tratí (krom těch nejnovějších = nejdražších), tak s chybějícími objekty není problém naprosto žádný. A když by i došlo k nejhoršímu a něco by přeci jen nebylo k sehnání, dá se použít RW-Tools a jeho funkce vyhledání chybějících objektů a nahrazení jinými. Zbytek se pak doladí v editoru světa.
Že je to náročné na množství dat? Prosím vás, při dnešních velikostech disků...a jejich cenách... Směšné. A pokud se použije disk typu SSD, tak není problém ani s načítáním a hratelností. Jen pro samotnou hru TS/RW mám nainstalováno 350GB na disku SSD. Dalších 400GB, jakožto záložních zdrojů pro TS/RW, mám postahováno z různých světových serverů na jiném, klasickém HDD.
Plus výšková data SRTM a ASTGTM téměř celého světa... ty jsou zase na jiném úložném prostoru. (a TSW provozuji zase z dalšího SSD).
Žádný problém, disky jsou levné a moderní PC-motherboardy jich přece mohou mít v SATA připojení mnoho.
...
Že se některé objekty (zvláště ty obecnější povahy) vyskytují u free tratí odjinud? NO A CO?!!
Pokud Vám jde o trať jako takovou, především o její technické parametry (a samozřejmě i o samotnou jízdu po ní), tak to většina hráčů s lehkým srdcem akceptuje. Stejně při ostré jízdě ty okolní - v podstatě nedůležité - objekty vnímáte jen tak napůl, zvláště při pohledu z kabiny.
Jistě, bylo by to hezké mít vše z vlastní dílny, ovšem to by pak jeden musel žít trojím životem a veškerý čas věnovat jedinému projektu. Byla by to práce pro tým; ovšem jak sám jistě víte, tak v případě nekomerčních projektů je toto nereálná představa.
Ad terén:
Napsat takovou hloupost, že při stavbě tratí se jedná o pouhé umísťování (cizích) objektů do vygenerovaného terénu může jenom někdo, kdo stavěl trať někde v Polabí (trať 020). A ještě tu krajinu leckde nedodělal, ani v těsné blízkosti kolejí... :lol:
Sorry jako, většinou nemám ve zvyku kritizovat něco, co je zdarma, ovšem když vidím tu Vaši namy...nost, tak to zmínit musím.
Už jste někdy v editoru viděl "syrový" vygenerovaný terén z náročného prostředí? To je čirý polotovar, který je nutno dále zpracovávat! A to velmi. Pokud použijete formát SRTM, musíte spoustu drobností ručně dodělat. Pokud se vydáte cestou podrobnějšího ASTGTM, tak tam je zase potřeba neustále něco vyhlazovat, zaretušovávat či přetvářet, dle pracně zjišťované skutečnosti. Jen tato operace představuje u např. 200 km trati opravdovou fušku na mnoho dní... Pak teprve může přijít na řadu pokládka kolejí (náspů, tunelů a mostů), poté vodní toky, cesty a silnice... Stále pořád jsme u liniových objektů! Je nutné se vyznat v mapách, v topografii, umět si porovnat družicové snímky s fotografiemi (či videi) z reálu. A tohle vše skloubit s tech. parametry dané tratě. A pak Vám Google šmírák vrazí dýku do zad s těmi jeho požadavky na Vaši kreditku - kvůli těm jeho API klíčům...
Ne ne, opravdu mi netrhá žíly, když se poté nějaký strom, domek, či podobný objekt použije odjinud. Zvláště, když se nejedná o vytváření komerční (placené) trati...

PS: A děkuji za "poučení" o tom, co je 2D a 3D kolejivo. To jsem fakt nevěděl... :o

Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2155
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Roman » pon 22. čer 2020 15:35:41

Highlander píše:
pon 22. čer 2020 14:43:44
A porovnávat editor s ovládáním myší je úplně mimo mísu.
Píšu, že mi interakce myší s ovladači chybí. Vy píšete, že Vám ne.
Vy píšete, že vyžadujete editor u železničního simulátoru, já píši že ho nepotřebuji.
To snad pochopí každý, že se jedná o porovnání nároků a přání u určitého typu simulace - hry.

Zbytek bez komentáře, jelikož máte rudo před očima ;)
S tím vygenerovaným náročným horským terénem v editoru který jsem neviděl je to fakt úlet. Docela rád bych viděl Vaší tvorbu a jaké objekty jste použil. To by mě moc zajímalo. Ale toho se nikdy nedočkám. Stačí pár screenů...

Bohužel jsme se nějak zamotali a úplně odklonili od původního tématu DTG :mrgreen:

Jo a svoje tratě jsme nikdy nikomu nenutil. Je zajímavé, že takový mrzký produkt jako trať 020 vůbec znáte :). Ono to totiž vůbec nebylo určeno pro veřejnost původně... Tak jako TT nebo Úzkorozchodka.

Edit: Já pořád nechápu, proč Vám tak strašně vadí, že mám odlišný názor na TSW a neustále na mě kvůli tomu útočíte. To je takový strašný problém přijmout? Vždyť si můžete o mě myslet, že jsem třeba debil. Ale proč jste kvůli tomu stále tak agresivní? Mě se prostě TSW líbí (s malými výhradami) tak, jak je. Vám ne. A tím to můžeme utnout :).

Že je to osobní vůči mně dokazuje už jen to, že nereagujete na Dominika a jeho příspěvek ohledně srovnání grafického engine ETS2 a UE4

Highlander
Příspěvky: 88
Registrován: pát 13. bře 2015 17:22:10

Re: Train Sim World

Příspěvek od Highlander » pon 22. čer 2020 17:27:25

Roman píše:
pon 22. čer 2020 15:35:41
Highlander píše:
pon 22. čer 2020 14:43:44
A porovnávat editor s ovládáním myší je úplně mimo mísu.
Píšu, že mi interakce myší s ovladači chybí. Vy píšete, že Vám ne.
Vy píšete, že vyžadujete editor u železničního simulátoru, já píši že ho nepotřebuji.
To snad pochopí každý, že se jedná o porovnání nároků a přání u určitého typu simulace - hry.

Zbytek bez komentáře, jelikož máte rudo před očima ;)
S tím vygenerovaným náročným horským terénem v editoru který jsem neviděl je to fakt úlet. Docela rád bych viděl Vaší tvorbu a jaké objekty jste použil. To by mě moc zajímalo. Ale toho se nikdy nedočkám. Stačí pár screenů...

Bohužel jsme se nějak zamotali a úplně odklonili od původního tématu DTG :mrgreen:

Jo a svoje tratě jsme nikdy nikomu nenutil. Je zajímavé, že takový mrzký produkt jako trať 020 vůbec znáte :). Ono to totiž vůbec nebylo určeno pro veřejnost původně... Tak jako TT nebo Úzkorozchodka.
Schon gut, schon gut.
Souhlasím s Vámi, že jsme se fakt zamotali a odklonili od tématu. Ale to se v diskuzi stává.
Vaše představy a nároky respektuji, spíše jsem měl z Vašich reakcí opačný pocit právě u Vás. Stejně jako v případě toho ruda... :)
Jenom by mě zajímalo, když teda Vaše tvorba nebyla určena pro veřejnost, proč jste ji teda pověsil na web?? Já si občas něco volně přístupného stáhnu i z Česka. Jenom tak... ze zvědavosti, k prohlédnutí, pro inspiraci, ev. do sbírky. Aniž bych to třeba hrál či jinak využíval. Z celkového množství tč. cca 200 tratí, těch českých mám pár.
Tož nemusíte mít obavy, že bych snad použil něco od Vás... Určitě to nejsou návěstidla ni troleje. Navíc si nemyslím, že v ČR existují nějaké moc extra zajímavé trasy. Tedy v reálu. To už spíše něco málo na Slovensku, když už.
Ad terén, ještě: Co Vám připadá jako úlet?? Viděl jste hrubě vygenerovaný terén v editoru TS/20xx, tvořený spletí horských hřebenů, vrcholů až 6000m, úzkých údolí, roklí a strží? Zdvíhající se příkře od 0 mnm? Fakt to vypadá ze začátku dost na h...., rozlišení výškových dat by muselo být tak po 5 metrech, a ne po 30 (jako v případě ASTGTM), nebo dokonce 90m (co poskytuje SRTM). A samotný editor by pak měl mít síť čtverců aspoň 4x4, a ne 8x8m jako v RW/TS. A s tím i mnohem přesnější pokrytí texturami. Samozřejmě, dá se tomu odpomoci se solo objektama, no je to velmi pracné a zdlouhavé... Jsem kdysi doufal, že když konečně přišla 64-bit verze editoru, tak že tu hustší síť (mimo jiné) bude umět. Když už to uměl TRZ_2009.
V UE by to samozřejmě všechno byla jiná káva, ovšem DTG (jako ta správná žába na prameni) ten editor nakonec zablokovali. Upisovat se smlouvou s nimi nehodlám. Kravaťáci pocházející od Electronic Arts moji důvěru nemají a svým jednáním to jenom dotvrzují. Na tom nezmění nic ani Matt... :cry:

Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2155
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Roman » pon 22. čer 2020 17:59:31

Highlander píše:
pon 22. čer 2020 17:27:25
Co Vám připadá jako úlet??
To, protože píšete:
Highlander píše:
pon 22. čer 2020 14:43:44
Už jste někdy v editoru viděl "syrový" vygenerovaný terén z náročného prostředí?
Samozřejmě že ano ;) . Měl jsem vygenerované i Tatry, jelikož jsem si po úzké pohrával s myšlenkou TEŽ. I ty metrové koleje jsem měl.
Highlander píše:
pon 22. čer 2020 17:27:25
Jenom by mě zajímalo, když teda Vaše tvorba nebyla určena pro veřejnost, proč jste ji teda pověsil na web??
To vždy vyplynulo ze situace...
TT - to možná pamatuje Michal, byl vlastně jen zkušební dvoukolejný okruh určený výhradně k testování objektů a tenkrát i prvních pokusů se 151023. Jenže Vlastíkova a Dušanova návěstidla hru při jízdě po okruhu shazovala.
Bylo to třeba "kuchnout". No a když byly na světě screeny s testů, začali se lidi pídit a shánět, co že je to za trať. Onehdy byla v RW tuším jen Mubeho Třebová. Tak se to zveřejnilo. Svůj účel ale plnila dále, jelikož bylo několik verzí, vždy s novými objekty.
U úzké to zase bylo proto, že Pikku domodeloval do svých Túček kabinu. No a to nešlo nevydat :lol: . Někde museli jezdit ;)
A 020? ani nevím. Snad, že mi KaMat udělal krajinu z Nového města do Praskačky. Tak asi aby mu to nebylo líto :lol: .
To byl ale oboustranně výhodný obchod :mrgreen: . Vymodeloval několik km krajiny a já mu na oplátku vytvořil objekty na míru (hlavně TV) + poskytl vše z 020. Ta trať má totiž odlišné objekty (nové verze úplně všeho), včetně tertexu, od předchozí mé tvorby.
Mílovi jsem exportoval a upravil nějaké originál objekty a Saša měl návěstidla i se skriptem, jelikož s Vlastíkem vedl podobnou válku jako já s Vámi a měl snad zákaz používání jeho objektů.
Vždy to bylo o nějaké vzájemné pomoci ;) .

Highlander
Příspěvky: 88
Registrován: pát 13. bře 2015 17:22:10

Re: Train Sim World

Příspěvek od Highlander » pon 22. čer 2020 18:56:57

Roman píše:
pon 22. čer 2020 17:59:31
Highlander píše:
pon 22. čer 2020 17:27:25
Co Vám připadá jako úlet??
To, protože píšete:
Highlander píše:
pon 22. čer 2020 14:43:44
Už jste někdy v editoru viděl "syrový" vygenerovaný terén z náročného prostředí?
Samozřejmě že ano ;) . Měl jsem vygenerované i Tatry, jelikož jsem si po úzké pohrával s myšlenkou TEŽ. I ty metrové koleje jsem měl.
Highlander píše:
pon 22. čer 2020 17:27:25
Jenom by mě zajímalo, když teda Vaše tvorba nebyla určena pro veřejnost, proč jste ji teda pověsil na web??
To vždy vyplynulo ze situace...
Hmm, Tatry. Tak na ty bych už určitě použil ASTGTM, v SRTM by vyšly jako oblé kopce. I tak by se musely "ručně" zašpičatět vrcholy.
Ta TEŽ mohla být zajímavá a určitě úspěšná. Mohla to být "konkurence" švýcarským RhB. Samozřejmě TEŽ je mnohem menší než RhB, ovšem na 1 pěkné DLC by to vycházelo. V případě zubačky Štrba - ŠP možná i na 2. Záleželo by jistě i na zpracování. Jenomže je otázkou, jak by se dala "naladit" vozidla na takové stoupání, co tam je. (Hlavně ta ozubnice ze Štrby...skoro13%!!) V RW-Tools, např.? Modul tam je, ale ještě jsem to nezkoušel.
Já mám stoupání často 4,5%, výjimečně i 5%. A i velmi silné dieselové loko s 8 vozy mají co dělat, aby tam jely cca 25-30 mph. Dolů je to vysoká škola brzdění, zvláště pokud se nepoužije EDB.
Parní loko velmi brzy kolabují i se 4 nákl. vozy, ačkoli by měly být (dle reálu) o srovnatelném výkonu jako ty diesely. Ale to jen tak pro srovnání, v reálu tam stejně už dávno žádné nejezdí... Snad výjimečně, coby sváteční vyhlídková jízda.
...
Vaši přestřelku s Vlastikem jsem svého času jaksi zaregistroval, ovšem nebyl jsem nijak zainteresován, čili se mě netýkala a nekomentoval jsem.
Z TT jsem pouze viděl nějaká ta videa na YT. Ačkoli je fiktivní, na pohled vypadá hezky, česky. Nainstalovanou nemám, možná leží někde v archivu...
(Omlouvám se zase jsem OT, ovšem o TSW jsme si snad řekli už vše...) :)

Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 586
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Michal » úte 23. čer 2020 10:00:52

Roman píše:
pon 22. čer 2020 17:59:31

TT - to možná pamatuje Michal, byl vlastně jen zkušební dvoukolejný okruh určený výhradně k testování objektů a tenkrát i prvních pokusů se 151023. Jenže Vlastíkova a Dušanova návěstidla hru při jízdě po okruhu shazovala.
Bylo to třeba "kuchnout". No a když byly na světě screeny s testů, začali se lidi pídit a shánět, co že je to za trať. Onehdy byla v RW tuším jen Mubeho Třebová. Tak se to zveřejnilo. Svůj účel ale plnila dále, jelikož bylo několik verzí, vždy s novými objekty.
Ano, ten okruh pamatuji. Z mapy se dá odtušit, jak to kdysi vedlo. TT svůj účel plní stále. Při tvorbě testuji právě tam. ;)

kiski
Příspěvky: 936
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: DTG versus jiná studia

Příspěvek od kiski » úte 23. čer 2020 10:23:59

Ja rovnako tak nemám nainštalovanú žiadnu inú trať okrem TT. Poslednú verziu so Sašovými návestidlami som si odladil bez jediného chýbajúceho objektu, spravil vlastný .rwp balík a vždy, keď potrebujem (napr. po opätovnej inštalácií TS20XX) si to nainštalujem pekne z jedného balíka a vybavené, nič netreba dohľadávať. Pochopiteľne, je to bez akéhokoľvek šírenia mimo môj vlastný ntb a pc...
Braňo

Highlander
Příspěvky: 88
Registrován: pát 13. bře 2015 17:22:10

Re: DTG versus jiná studia

Příspěvek od Highlander » úte 23. čer 2020 11:10:00

kiski píše:
úte 23. čer 2020 10:23:59
Ja rovnako tak nemám nainštalovanú žiadnu inú trať okrem TT. Poslednú verziu so Sašovými návestidlami som si odladil bez jediného chýbajúceho objektu, spravil vlastný .rwp balík a vždy, keď potrebujem (napr. po opätovnej inštalácií TS20XX) si to nainštalujem pekne z jedného balíka a vybavené, nič netreba dohľadávať. Pochopiteľne, je to bez akéhokoľvek šírenia mimo môj vlastný ntb a pc...
Jj, s tím vlastním rwp balíkem je to chytrá fičura, až budu mít jednou hotovo, tak se chystám pomocí RW-Tools udělat to též tak. Velmi to urychluje načítání. Apropo, není to trochu nuda, jezdit pouze po jediné trati, byť by byla i sebelepší :?:

Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2155
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: DTG versus jiná studia

Příspěvek od Roman » úte 23. čer 2020 16:27:46

kiski píše:
úte 23. čer 2020 10:23:59
Poslednú verziu so Sašovými návestidlami
To nejsou Saši návěstidla. V TT a 020 jsou modely a skript komplet moje. Skripta modifikované (či přepsané) Sašou jsou jen v jeho trati a v pomezí 😉

kiski
Příspěvky: 936
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: DTG versus jiná studia

Příspěvek od kiski » stř 24. čer 2020 14:15:42

@Roman: Sašove alebo vaše, to je jedno. Podstatná je pointa a tou je odstrihnutie sa od Vlastíkových, ktoré už beztak nespĺňali moderné trendy (clona pred svetlom apod.).

@Highlander: Nie, pre mňa to nuda nie je. Ja aj tak nevydržím ísť dlhšie ako pár minút, pretože som nikdy nebol vyslovene na "hranie" sa na rušňovodiča, vždy ma viac zaujímal technický aspekt hry a tvorba modelov do nej. Takže na moje testovanie mi to úplne postačuje. A je to kurevsky rýchle načítanie, čo mi vyhovuje zo všetkého najviac. Ono keď sa skriptuje rušeň a treba za deň overiť niečo aj 20-krát, tak sa človek začne nato pozerať úplne inak.
Braňo

Odpovědět