obchodní politika DTG

Vše ohledně TSW, co nelze zařadit
Highlander
Příspěvky: 95
Registrován: pát 13. bře 2015 17:22:10

Re: obchodní politika DTG

Příspěvek od Highlander »

750225lentilka píše: sob 16. úno 2019 20:54:21 Já nevím, že tu uživatel Hihlander neustále musí bulet nad tím, jak je TSW zmršené, jak DTG tohle a DTG tamto. Sakra...nutí vám tu hru někdo? Sám ste si tu uvedl alternativu, uchylte se tedy k ní, hrajte tuhle hru a dobrý. Nevím, co tu furt máte potřebu ventilovat vaše plky o ničem. Nebo si vemte rovnou prehistorické MSTS a jezděte si MSTS. Nikdo vám v tom nebrání a nám tady je to úplně putna.
lentilko, tys na rozdíl od Romana nepochopil vůbec nic a tvůj komentář je úplně o ničem. Chápu ale, že totálně nekritickému fanboyovi je těžké něco vysvětlovat. Příklady jsou známy i odjinud. Například to, že každý má právo na názor, zejména když do něčeho investoval a potom to nesplnilo předkládané očekávání.
Ale splním tvé přání a už nebudu rozkopávat tvoje bábovičky.
MSTS jsem měl naposledy spuštěné hodně dávno, někdy před 15 lety, víš. Teď mám něco už dlouho rozpracovaného v TS, i navzdory dosti nedokonalému editoru.
Škoda (pro všechny, včetně tebe), že už dávno není k dispozici nějaký lepší.** Takže jdu účelněji využít svůj čas. :)
...
** Třeba tady je nádherná ukázka, co se dá s editorem UE4 vytvářet:
https://www.youtube.com/watch?v=2AW3c24hFJA
Ale pozor, v UNITY to lze rovněž.
Naposledy upravil(a) Highlander dne ned 17. úno 2019 9:41:25, celkem upraveno 2 x.
CRR144
Příspěvky: 321
Registrován: pon 24. dub 2017 19:26:39
Kontaktovat uživatele:

Re: obchodní politika DTG

Příspěvek od CRR144 »

To je taký folklór na fórach. Určite to poznáš. Niekto s TOP10 (nazvime to ľudovo takto) napíše niečo a hneď si tam niekto prihreje polievočku. :mrgreen:

Na margo toho čo popisuješ. Ja osobne som nikdy nechápal takéto úvahy. Teraz som si kúpil do FSX Captain SIm III 757. Vrazil som do toho bez málo 80 eur. (to už som mohol mať TSW plus nejaké to DLC)

Kopec ľudí ten addon kritizuje, že od LVL-D, PMDG je to veľmi ďaleko a podobne, že za tie prachy je to na nízkej úrovni. Ja osobne tam problém nevidím. Lietam s tým dlho , funguje to úplne bezchybne. (nejaké bugy samozrejme má)

KeĎ sa pozriem na TS2019 , alebo TSW tak je to pecka v porovnaní s MSTS s OR a doteraz všetkému čo vyšlo. Je to na úrovni a za tie peniaze to rozhodne stojí. Či do toho bude tvoriť Betka, alebo Marienka je nepodstatné.
Highlander
Příspěvky: 95
Registrován: pát 13. bře 2015 17:22:10

Re: obchodní politika DTG

Příspěvek od Highlander »

Roman píše: sob 16. úno 2019 19:08:27 A co já s tím. Je to boj DTG . Oni případně zkrachují, ne já . Mně osobně je to úplně šumák.
Ty omalovánky (z odkazu) s levitujícími koly na kolejnici mně nic neříkají. Nikdy bych si to neinstaloval.
Pokud máte nějaký problém s DTG, je lepší napsat přímo jim. My to opravdu nevyřešíme a já osobně ani nechci.
To samé platí o volbě enginu UE. Je to jejich rozhodnutí, když usoudily, že napsat vlastní neumí. Prostě jejich boj a ne náš.
Mně je to jedno. Až mně to přestane bavit a nebo se mi to nebude líbit, tak si od nich nic nekoupím. Už nevím, jak to mám napsat. Je to moje volba a moje peníze. Nikomu jinému do toho nic není.
Napsal Jste svůj názor a já svůj. Tím jsme skončili. Ostatní mají také své, třeba i odlišné.
To je z mé strany vše.
Promiň, už jen závěrečná poznámka:
Jsi velmi talentovaný tvůrce a zároveň fanda do železnice. Vážně Tě neštve, že jsi už dávno mohl (či vlastně měl) vytvářet něco v pokročilém editoru na úrovni dnešní doby? Jak nám všem bylo před 2 lety slibováno? Odpovím si sám - určitě ano, stejně jako mě.
Add "omalovánky":
Vždyť jsem to sám (výše) napsal, že navenek graficky DRS prozatím vypadá jako MSTS. Ovšem běží na enginu UNITY, který co se týče grafiky umí totéž co UE4, a pro dynamiku jízdy je dokonce lepší. (Mě stačí v TSW ta rozmazaná kola u jedoucího vlaku...)
Jediný autor DRS se doteď zaměřil spíše na funkční jádro hry a fyziku jízdy, než na vnější vzhled objektů a vozidel. Ale co se týče těch občas zdánlivě "levitujících" kol, je to tak správné, byť je to malinko přemrštěné (taky je to zrychlený záznam!). Proč je asi na vexlích o něco omezena rychlost i v přímém směru a po hrotu výhybky? No protože tam ta dvoukolí "skáčou" přes srdcovky! A jsou to pěkné šupy! (Pakliže to nejsou rychlostní výhybky s přestavitelnými srdcovkami...)
A teď si přestav situaci, že DRS má mít (údajně) již brzy pokročilý editor a autor umožní tvůrcům třetích stran vkládat jejich modely či celé tratě do hry...
Zatímco DTG bude umíněně dál držet monopol... Jak by ses sám rozhodl?
...
Mě samotného mrzí, jak to teď s TSW vypadá. Nejenom proto, že jsem do hry ze začátku něco nainvestoval, ale především když vidím, jak se zabíjí původně dobrá myšlenka jenom pro chamtivost a krátkozrakost DTG. (Už jsem toho byl v životě svědkem několikrát a mohl bych uvést příklady.)
TSW mělo před 2 lety dobře našlápnuto, ale autoři se vydali směrem do slepé uličky. Chtějí dělat všechno sami, včetně mutace hry pro herní konzole. To nezvládnou, to není v silách jediné společnosti! Navíc poměrně malé. To může zařídit jen širší komunita tvůrců. Protože 100 uživatelů = 100 zájmů a zaměření. Už jsem to psal výše, co všechno by hra měla nabízet.
Že to píšu tady a ne jim? Po zkušenosti z minula to pokládám za zbytečné. Ale můžeš jim napsat sám, nebo třeba Michal.
Třeba z DTG vypadnou nějaké další sliby... :lol:
Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 553
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: obchodní politika DTG

Příspěvek od Michal »

Sliby z nich určitě vypadnou, o tom není pochyb. To je snad jediné, co se jim dá věřit. :lol:
Já mám v komunikaci s nima smůlu, protože zvedli minimální požadavky na PC a můj CPU už to nesplňuje. První, co chtějí, je výpis konfigurace a tím to pak hasne. :(

Sice je to mimo, ale musím poznámku k těm výhybkám. Když se podívám na koridor z Prahy na východ, tak snad jediná výhybka s přestavitelnou srdcovkou je v Poříčanech, aby se dalo jezdit 120 do odbočky. Jinak v přímém směru není ve výhybkách žádné omezení. Normálně se valí 160.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2176
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: obchodní politika DTG

Příspěvek od Roman »

Michale, je jich víc. Namátkou si vybavuji tu v Pardubicích na 1. staniční koleji (rozvětvení na 3.sk). Je tam léta.
Highlander
Příspěvky: 95
Registrován: pát 13. bře 2015 17:22:10

Re: obchodní politika DTG

Příspěvek od Highlander »

Michal píše: ned 17. úno 2019 12:59:06 Sice je to mimo, ale musím poznámku k těm výhybkám. Když se podívám na koridor z Prahy na východ, tak snad jediná výhybka s přestavitelnou srdcovkou je v Poříčanech, aby se dalo jezdit 120 do odbočky. Jinak v přímém směru není ve výhybkách žádné omezení. Normálně se valí 160.
Pokud si vzpomínám, tak ve Třebovicích u České Třebové býval nějaký "angličan" se 4 přestavníky... Tehdy rarita. Ale to bylo ještě před rekonstrukcí koridoru, když jsem ještě jezdíval. Teď nevím. A taky si vzpomínám, že když jsem jel v závěsu za rychlíkem na Bobině nulce (E499.0), tak na Července se jezdilo tuším 80 v přímém směru, ale vexle nic moc. No a pražák s buldozerem tam vletěl skorem kilo, a mě to shodilo ze židličky... :lol:
Chuděrka stará bobinka to se svým vypružením podvozku málem nedala...
(Omlouvám se za OT.)
Uživatelský avatar
sasule
Příspěvky: 377
Registrován: pon 16. zář 2013 10:07:54
Kontaktovat uživatele:

Re: obchodní politika DTG

Příspěvek od sasule »

Michal píše: ned 17. úno 2019 12:59:06 Já mám v komunikaci s nima smůlu, protože zvedli minimální požadavky na PC a můj CPU už to nesplňuje. První, co chtějí, je výpis konfigurace a tím to pak hasne. :(
Nechceš poslat moji konfiguraci, zda nebude lepší? ;-) Tohle myslím fakt vážně, pokud by to něčemu pomohlo (navíc to není žádné tajemství).
Highlander
Příspěvky: 95
Registrován: pát 13. bře 2015 17:22:10

Re: Train Sim World

Příspěvek od Highlander »

Roman píše: úte 19. úno 2019 16:40:31 Malinko popíchneme některé členy tohoto fóra.
Tak jo, když se nikdo jiný nehlásí, tož já to vemu. Aby řeč nestála. :)
Pokud to někomu vyhovuje, platit každý 2. měsíc za nepříliš dokonalé produkty DTG, tak nic proti. Ono to není tak strašné, tratě se dají v různých a poměrně častých slevách pořídit v rozmezí 18€ až 24€. Loko-addony za ještě méně. Sám bych to taktéž akceptoval, kdyby... (a tady bych se zase opakoval).
Ta nová germánská trať ve Špesartu za tu cenu třeba stojí. Projet si ji tam a zpět, možná i 2x. Pokochat se grafikou, zavřít oči nad nějakými bugy (které nejspíš nikdy nebudou odstraněny), tolerovat logické nesmysly (jako např. tu proceduální trolej), a spolknout absenci Scenario editoru (který správně měl být už od prvopočátku součástí hry).
Jenomže to by se jeden snižoval na úroveň play-konzolářů, kteří jen čekají, co se jim předhodí. Domníval jsem se, že místní komunita (vzhledem k její kreativitě v TS_201x v minulosti) očekávala od TSW více. :o
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 690
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Train Sim World

Příspěvek od Kal000px »

Já nějak nechápu, co tady máš pořád za problém. Pokud vím, tak DTG není velký studio a neměl bych jim nějak zásadně za zlý to, že editor ještě není. Vytvořili si vlastní nový simulátor a zatím vydávají jen DLC a vydělávaj na tom, je to komerce, co čekat? Pro ně je to práce, musí se nějak živit, takže rozumím tomu, že editor není priorita číslo 1 a nedělají na ní nonstop, aby byl ihned. Pořád ale tak nějak naivně věřím, že editor brzy vydají.
A k těm logickým nesmyslům aka procedurální trolej - ok, nevypadá to 100% ok, ale je to snad nějaký nepřekonatelný problém? Pokud sis ráčil všimnout, tak s každým DLC jsou tratě propracovanější, mají víc detailů i možností hratelnosti a je na tom vidět, jak se ta hra pořád vyvíjí, takže ohledně toho bych taky nebyl úplně skeptický, že to nikdy nebude.. Vše má svůj čas. Jediný problém je vědomé osekávání možností hry kvůli optimalizaci pro konzole, to DTG mám opravdu za zlé, páč ta hra bez konzolářů by mohla vypadat úplně jinak.
Jede jede mašinka..
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2176
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Roman »

Highlander píše: ned 24. úno 2019 10:15:22 Domníval jsem se, že místní komunita (vzhledem k její kreativitě v TS_201x v minulosti) očekávala od TSW více. :o
Aby nevznikla nějaká mýlka. Vše, co jsem napsal je pouze a jen můj subjektivní názor. Já se nepovažuji za člena žádné komunity a už vůbec bych si nedovolil pasovati se do nějaké role mluvčího.
Highlander
Příspěvky: 95
Registrován: pát 13. bře 2015 17:22:10

Re: Train Sim World

Příspěvek od Highlander »

Kal000px píše: ned 24. úno 2019 16:39:07 Já nějak nechápu, co tady máš pořád za problém. Pokud vím, tak DTG není velký studio a neměl bych jim nějak zásadně za zlý to, že editor ještě není. Vytvořili si vlastní nový simulátor a zatím vydávají jen DLC a vydělávaj na tom, je to komerce, co čekat? Pro ně je to práce, musí se nějak živit, takže rozumím tomu, že editor není priorita číslo 1 a nedělají na ní nonstop, aby byl ihned. Pořád ale tak nějak naivně věřím, že editor brzy vydají.
A k těm logickým nesmyslům aka procedurální trolej - ok, nevypadá to 100% ok, ale je to snad nějaký nepřekonatelný problém? Pokud sis ráčil všimnout, tak s každým DLC jsou tratě propracovanější, mají víc detailů i možností hratelnosti a je na tom vidět, jak se ta hra pořád vyvíjí, takže ohledně toho bych taky nebyl úplně skeptický, že to nikdy nebude.. Vše má svůj čas. Jediný problém je vědomé osekávání možností hry kvůli optimalizaci pro konzole, to DTG mám opravdu za zlé, páč ta hra bez konzolářů by mohla vypadat úplně jinak.
Krásně jsi to shrnul. Sám bych to nenapsal líp - kdybych ovšem ten produkt ulovil někde v jisté "zátoce". Jelikož jsem ale tu hru pořizoval za hotovost a s jistým vědomím příslibu tvůrců, vidím to poněkud jinak. Chápu, že všechno většinou nejde hned, ale po více než 2 letech mít v podstatě pořád jenom polovinu produktu??? Přídavná DLC (za další hotovost), na které se studio zaměřilo, se do základu započítat jaksi nedají. A fakt je mi jako zákazníkovi jedno, jak velký to studio je. Když někdo neplní své sliby, protože jaksi nemůže, říká se mu shovívavě slibotechna. Pokud ale začíná být jasné, že ty sliby naplnit ani nechce, věnuje se neustále něčemu jinému, a tím natahuje čas, říká se mu potom jak?
(Nápověda: - žije to pod vodou, ale vodník to není.)
Čili to je ten problém a týká se všech, co si ten výtvor pro PC legálně pořídili. Doufám, že teď už to chápeš.
Někomu tohle nevadí vůbec. Někomu ano, ale mlčí a stále doufá. Někdo platí a ještě ten nešvar dodavatele omlouvá. (Jak jenom takový postoj nazvat?) Já jsem si to dovolil zkritizovat. Dovolil jsem si moc???
CRR144
Příspěvky: 321
Registrován: pon 24. dub 2017 19:26:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od CRR144 »

Kritizovať ok. Ale trošku to u teba zaváňa až vnucovaním vlastného názoru iným.
Uživatelský avatar
750225lentilka
Příspěvky: 281
Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
Bydliště: Perníkov

Re: Train Sim World

Příspěvek od 750225lentilka »

Roman píše: pon 25. úno 2019 11:24:45 Naopak, co musím pochválit, je servisní, dvaceti čtyř hodinový režim. Tady takřka dokonalý. Vlaky jezdí v minimálních intervalech (na blok :D ), vzájemně se předjíždí, křižují v obratových stanicích, některé jedou jen část tratě a AI náklady přivěšují a odvěšují postrky. Všechny vlaky v režimu lze pak vybrat jako vlak hráče. Opravdu se jezdí "na čas" a ne "na prioritu" jako v RW.
Když se někde zdržíte výrazněji se svým vlakem, dle jízdního řádu před Vás "pustí" vlak, který Jste měli předjet. Moc pěkně to funguje. A bez kolizí.
Asi bude lepší to zase přesunout sem :D
Nicméně na tohle jsem tedy opravdu hodně zvědav! Včera jsem nainstaloval, ale už nestihl spustit, neb času je sakra málo a vzhledem k tomu, že mi jak na potvoru blbnul net, tak stahování ukouslo pomalu všechen čas (jen pár hodin) co jsem měl. Tak odzkoušim jindy, ale o to víc se budu těšit.

Obecně - myslím si, že TSW má velký potenciál, až se bude dát do něj tvořit. Co mi říkal Dominik (a jiní), tak by se v tom mohlo dát tvořit opravdu hodně fičurin, asi i víc, než umí RW. Ostatně, je to vidět, že DLC je lepší a lepší. Můj osobní názor je ten, že autoři pořád hru vylepšují, ale DLC jsou starších dat a nové věci do nich ještě nebyly implementovány. Ale zároveň DLC od DLC je kvalita lepší a lepší. A upřímně? Která hra takové začátky neměla? Takový původní Railsimulator byl shit celou dobu, než z něj udělali Railwork. To samé vzpomeňme, v jakém stavu byl starý Trainz... V souvislosti s konzolemi jsem opravdu rád, že se autoři nesnaží o nějaké zprasení editoru do konzolí a tvořit půjde jen na PC. To osekávání kvůli konzolistum mi neskutečně pije krev. A osobně jsem na editory opravdu zvědav. Už jen když teď vidím, co půjde v 24h režimu. Pak už jen povyměňovat nějaká vozidla ať to není tak monotónní a bude to perfekt.
Nevím, hru bych nezatracoval, myslím, že se vyvine v dobrý a použitelný produkt. Navíc, jak jsem už psal, takovým vývojem si prošel snad každý train sim. Jen je v dnešní době už s čím porovnávat, tak je i co kritizovat... A mimochodem, podívejte se třeba na takové OMSI. Samo o sobě předražené, nějakých 8 let staré a pořád stejně zabugované a kolikrát naprosto nepoužitelné. Po poslední aktualizaci už ho pro jistotu ani nespustím...
CRR144
Příspěvky: 321
Registrován: pon 24. dub 2017 19:26:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od CRR144 »

Vlakový s autobusom by som neporovnával vôbec. Ale chápem použil si to ako príklad vývoja hry.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2176
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Roman »

750225lentilka píše: pon 25. úno 2019 14:05:58 Co mi říkal Dominik (a jiní), tak by se v tom mohlo dát tvořit opravdu hodně fičurin, asi i víc, než umí RW.
Ano, to je pravda. Je to dáno celkovou otevřeností UE4. Třeba shadery se definují uživatelsky a nese si je každý konkrétní model "v sobě". Čili ne jako v RW, kde byly předdefinované a hra s nimi pak pracuje. Tady si to nastavíte kompletně sami. A pro každý další model znovu. Samozřejmě lze si své připravené shadery, blueprinty a další archivovat a použit opakovaně.
Ale nefunguje to tak, jako v RW (a jinde), že DTG přepíše shader a změní se vzhled všech objektů ve hře. Zářným příkladem je 185.2 z posledního addonu. Má nový, hodně realistický shader vody na oknech. Ale 185.2 z RSN to nemá. Prostě u jednoho modelu je to nadefinované jinak a zpětně to lze opravit jen překopáním původního modelu a novým exportem do hry.
UE má ale pro simulace typu TSW spousta úskalí. Třeba takové to, oprávněně hodně kritizované, spodní nasvícení kabiny světlem. Opravdu to nevypadá dobře. Jelikož jsem se pokoušel zprovoznit lampy v editoru UE, hledal jsem, jak na to. A mimo jiné jsem narazil i na tento problém s nasvícením objektů. Vše se to děje proto, že směrové světlo scény (slunce, měsíc) se otáčí a slunce v noci svítí vlastně ze spodu. A tomuto nasvícení se zabrání umístěním "objektu" (nepamatuji si z hlavy název, ale večer klidně mrknu a napíšu) do scény a definicí odpovídajícího parametru. V podstatě to je box, který roztáhnete tak, aby ovlivnil světlo ve scéně tam, kde to vyžadujete.
Třeba mně někdo vyvede z omylu, ale já to tak pochopil z videa :) .
V praxi to ale znamená, že (nejen) takové objekty s definicí vlastnosti světla musíte rozmístit po celé scéně, tedy po celé trati... Možná to půjde vázat na lokomotivu, ale stejně to bude muset být aplikováno i v trati kvůli nasvícení statických objektů (mosty, přístřešky...).
Nedáme to zase do veřejného fóra ? :roll: . Snad už nikdo nebude pranýřovat moderátory za cenzuru :mrgreen:
Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 553
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Michal »

Highlander píše: pon 25. úno 2019 1:28:36 Krásně jsi to shrnul. Sám bych to nenapsal líp - kdybych ovšem ten produkt ulovil někde v jisté "zátoce". Jelikož jsem ale tu hru pořizoval za hotovost a s jistým vědomím příslibu tvůrců, vidím to poněkud jinak. Chápu, že všechno většinou nejde hned, ale po více než 2 letech mít v podstatě pořád jenom polovinu produktu??? Přídavná DLC (za další hotovost), na které se studio zaměřilo, se do základu započítat jaksi nedají. A fakt je mi jako zákazníkovi jedno, jak velký to studio je. Když někdo neplní své sliby, protože jaksi nemůže, říká se mu shovívavě slibotechna. Pokud ale začíná být jasné, že ty sliby naplnit ani nechce, věnuje se neustále něčemu jinému, a tím natahuje čas, říká se mu potom jak?
(Nápověda: - žije to pod vodou, ale vodník to není.)
Čili to je ten problém a týká se všech, co si ten výtvor pro PC legálně pořídili. Doufám, že teď už to chápeš.
Někomu tohle nevadí vůbec. Někomu ano, ale mlčí a stále doufá. Někdo platí a ještě ten nešvar dodavatele omlouvá. (Jak jenom takový postoj nazvat?) Já jsem si to dovolil zkritizovat. Dovolil jsem si moc???
Pokud je někdo přesvědčený, že jsou to podvodníci a okrádají lidi, tak by asi bylo namístě upozornit příslušné úřady, nechť teda konají...
Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 553
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Michal »

Roman píše: pon 25. úno 2019 16:23:37 Nedáme to zase do veřejného fóra ? :roll: . Snad už nikdo nebude pranýřovat moderátory za cenzuru :mrgreen:
Tentokrát tu pochvalu přenechám někomu jinému. :mrgreen:
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 690
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Train Sim World

Příspěvek od Kal000px »

Highlander: Ano, naprosto chápu, že jako zákazník jsi rozhořčen, že ještě nedodrželi všech svých slibů a pořád není hotový to, co naslibovali. Ale chce to trochu shovívavosti a pochopení, jenže to většinou nikdo, kdo nikdy nic neprogramoval/netvořil, nemá...
Roman: Jsem rád, že nejsem jedinej, kdo už se začal projistotu vrtat v UE4. :mrgreen:
To blueprintování a nastavení shaderů v UE je celkem šikovná věc, nejvíc se mi líbí to, že si můžeš vytvořit libovolný objekt a ten si poté uložit jako template. Viděl jsem balíček na tvorbu domů, kde někdo vymodeloval různé nařezané kusy domu (zdi, okna, podlahy, střechy), ze kterých sis v editoru složil dům tak, jak jsi potřeboval (něco ve stylu The Sims :D ) a případně jsi tomu hodil i jiný materiál, takže vlastně s jedním vymodelovaným a šikovně nařezaným domem můžeš ve hře mít dvacet různě složených a různobarevných domů, což je, alespoň za mě, obrovská výhoda pro editor.
Problém ale nastává ve skriptování, Jáchym s Mattem ohledně toho trochu komunikoval a prý vše bude probíhat v předem definovaných blueprintech (odhaduji, že tohle je ten SimuGraph), což na jednu stranu dost ulehčuje věci, které už ze strany DTG jsou do hry implementované, ale na druhou stranu to prakticky znemožňuje skriptování vlastních rozsáhlejších systému typu Mirel. Řekl bych, že tohle je důvod, proč ve hře pořád není LZB, protože SimuGraph neumožňuje posílat zprávy z návěstidel tak, jako RW - z čehož by tedy teoreticky vyplýval i problém se skriptováním přenosu návěstí na české VZ. Ale tohle je jen moje domněnka. :)
Jede jede mašinka..
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2176
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Roman »

Kal000px píše: pon 25. úno 2019 23:26:27 Highlander: Ano, naprosto chápu, že jako zákazník jsi rozhořčen, že ještě nedodrželi všech svých slibů a pořád není hotový to, co naslibovali. Ale chce to trochu shovívavosti a pochopení, jenže to většinou nikdo, kdo nikdy nic neprogramoval/netvořil, nemá...
Jenže ten pán to neroztáčí jen tady. Narazíte na něj i jinde. Bohužel, všude pláče na nesprávném hrobě. Tak nějak nechápu, co my s tím máme společného... Ten produkt má reklamovat tam, kde ho zakoupil nebo u výrobce. To je stejný, jako když bych šel pračku reklamovat do papírnictví a ještě to vykřikoval před krámem na kolemjdoucí, kterým je to úplně jedno...
A máš pravdu, nejvíc vždy kritizují a všemu rozumí ti, jenž nikdy nic konkrétního neukázali...
Ale už do toho rýpat raději nebudu...
Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 553
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Michal »

Kal000px píše: pon 25. úno 2019 23:26:27 Problém ale nastává ve skriptování, Jáchym s Mattem ohledně toho trochu komunikoval a prý vše bude probíhat v předem definovaných blueprintech (odhaduji, že tohle je ten SimuGraph), což na jednu stranu dost ulehčuje věci, které už ze strany DTG jsou do hry implementované, ale na druhou stranu to prakticky znemožňuje skriptování vlastních rozsáhlejších systému typu Mirel. Řekl bych, že tohle je důvod, proč ve hře pořád není LZB, protože SimuGraph neumožňuje posílat zprávy z návěstidel tak, jako RW - z čehož by tedy teoreticky vyplýval i problém se skriptováním přenosu návěstí na české VZ. Ale tohle je jen moje domněnka. :)
Ten SimuGraph je jejich výmysl nebo něco externího? Co se týče VZ, alespoň podle videí mně přišlo, že v Northeast Corridor New York je nějaká pokročilejší verze zabezpečovače, která modeluje křivky.
Odpovědět