https://www.unrealengine.com/en-US/deve ... -sim-world
S odstupem 3 let se musím jen pousmát.

Takových, co prorokovali konec DTG (Railsimulator.com) už za těch jedenáct let bylo... A tak nějak se ty Nostradamovské předpovědi nevyplnili.Už v počátcích RailWorks se nespokojení uživatelé (divné, že někdo užívá něco, s čím spokojen není) uchylovali k podobným předpovědím.Highlander píše: ↑sob 02. kvě 2020 10:53:30 1) budou tu káru tlačit stejným směrem dál, až se rozsype
Ten monopol neztratí nikdy, pokud si to řádně licenčně ošetří. Naopak jim budou padat penízky do kapsy bez práce z provize za poskytnutí licence a jako vydavateli addonu.Highlander píše: ↑sob 02. kvě 2020 10:53:30 nebo se ten (původně dobrý) projekt pokusí zachránit za cenu ztráty monopolu
Tak snad snad může napsat jen dítko školního věku které nemá ani tuchu o hodnotě práce a peněz. Nic ve zlémHighlander píše: ↑sob 02. kvě 2020 10:53:30 až po nejradikálnější variantu open-source a'la MSTS --> Openrails. Což by sice bylo pro DTG "konečné řešení", ale pro komunity fanoušků i pro samotný svět TSW úplně to nejlepší z možného...
Žádný editor prostě v rozsahu, jak jej známe z RW nebude. I když ba se jim povedlo implantovat veškeré vlastnosti editoru RW do UE, Epic Games jim nikdy nepovolí vydání editoru s možností reverzního inženýrství. NIKDY. V tu chvíli by totiž bylo možno pirátsky upravovat mraky jiných her běžících na UE. Víc nebudu rozepisovat, kdo zná editor UE, ví o čem mluvím a ostatním to může být jedno.Highlander píše: ↑sob 02. kvě 2020 10:53:30 buďto byly všechny ty sliby (ohledně editoru, multiplayeru, atd.)
Roman píše: ↑pon 04. kvě 2020 20:48:01
Kdo sleduje zahraniční fora, možná četl některé příspěvky Maika Goltze , bývalého člena týmu Virtual Rairoads, tedy špičky v oboru. Momentálně externě spolupracuje s DTG (audio, dokumentace německých vozidel). Ten napsal, že SimuGraph je natolik komplexní nástroj, že by to drtivá většina komunitních uživatelů nečekala, a jen Ti nejlepší by s ním uměli pracovat. Sám si na nastavení funkcí v SimuGraphu vůbec netroufá. Základem ke zdárnému výsledku je komplexní dokumentace, úplná znalost principů a pochopení závislostí jednotlivých funkcí simulovaných vozidel.
Tak by mě zajímalo, jak k tak komplexnímu nástroji (SimuGraph) vlastně přišli... Sice to není nic jiného, než Event Graph v rámci Level Blueprintu v UE4 (sám jsem ho zkoušel a dokonce se i něco podařiloRoman píše: ↑pon 04. kvě 2020 20:48:01 Stačí se podívat, na jaké pozice poptávají zaměstnance. Vesměs se jedná o programátory herního engine. Ale s tím, jak je simulace železnice okrajovým žánrem a jakou má ziskovost, narážejí na limit finančního ohodnocení špičkových programátorů (a také asi nezájem o tuto práci). DTG bych viděl jako startovní bod pro mladé, začínající programátory , kteří u mašinek, nebo u kaprů sní o programování nějaké vesmírné střílečky nebo Zaklínače X. Je to smutné, ale pravdivé...
Bohužel, nadšenci tam jsou jen producenti a ředitel![]()
Asi jim to někdo naprogramoval a utekl za lepšímMichal píše: ↑pon 04. kvě 2020 21:47:15 Tak by mě zajímalo, jak k tak komplexnímu nástroji (SimuGraph) vlastně přišli... Sice to není nic jiného, než Event Graph v rámci Level Blueprintu v UE4 (sám jsem ho zkoušel a dokonce se i něco podařilo ), ale ty pokročilé funkce jim musel někdo naprogramovat. Víme, že DTG to neumí a lidi na to nemají, jak píšeš.
Tak to bez pochyby.
Budu reagovat jen stručně a víceméně po čase jen proto, aby to tu trochu ožilo:Roman píše: ↑pon 04. kvě 2020 20:48:01Takových, co prorokovali konec DTG (Railsimulator.com) už za těch jedenáct let bylo... A tak nějak se ty Nostradamovské předpovědi nevyplnili.Už v počátcích RailWorks se nespokojení uživatelé (divné, že někdo užívá něco, s čím spokojen není) uchylovali k podobným předpovědím.Highlander píše: ↑sob 02. kvě 2020 10:53:30 1) budou tu káru tlačit stejným směrem dál, až se rozsype![]()
Ten monopol neztratí nikdy, pokud si to řádně licenčně ošetří. Naopak jim budou padat penízky do kapsy bez práce z provize za poskytnutí licence a jako vydavateli addonu.Highlander píše: ↑sob 02. kvě 2020 10:53:30 nebo se ten (původně dobrý) projekt pokusí zachránit za cenu ztráty monopolu
Tak snad snad může napsat jen dítko školního věku které nemá ani tuchu o hodnotě práce a peněz. Nic ve zlémHighlander píše: ↑sob 02. kvě 2020 10:53:30 až po nejradikálnější variantu open-source a'la MSTS --> Openrails. Což by sice bylo pro DTG "konečné řešení", ale pro komunity fanoušků i pro samotný svět TSW úplně to nejlepší z možného....
Žádný editor prostě v rozsahu, jak jej známe z RW nebude. I když ba se jim povedlo implantovat veškeré vlastnosti editoru RW do UE, Epic Games jim nikdy nepovolí vydání editoru s možností reverzního inženýrství. NIKDY. V tu chvíli by totiž bylo možno pirátsky upravovat mraky jiných her běžících na UE. Víc nebudu rozepisovat, kdo zná editor UE, ví o čem mluvím a ostatním to může být jedno.Highlander píše: ↑sob 02. kvě 2020 10:53:30 buďto byly všechny ty sliby (ohledně editoru, multiplayeru, atd.)
A multiplayer? I v různých anketách je to nejméně požadovaná funkce. I mně absolutně neláká strávit čas u PC aby mi po delší době zkazil požitek nějaký vtipálek, který se rozplácne na zhlaví a zablokuje všechny ostatní...