Highlander píše: ↑sob 02. kvě 2020 10:53:30
1) budou tu káru tlačit stejným směrem dál, až se rozsype
Takových, co prorokovali konec DTG (Railsimulator.com) už za těch jedenáct let bylo... A tak nějak se ty Nostradamovské předpovědi nevyplnili.Už v počátcích RailWorks se nespokojení uživatelé (divné, že někdo užívá něco, s čím spokojen není) uchylovali k podobným předpovědím.
Highlander píše: ↑sob 02. kvě 2020 10:53:30
nebo se ten (původně dobrý) projekt pokusí zachránit za cenu ztráty monopolu
Ten monopol neztratí nikdy, pokud si to řádně licenčně ošetří. Naopak jim budou padat penízky do kapsy bez práce z provize za poskytnutí licence a jako vydavateli addonu.
Highlander píše: ↑sob 02. kvě 2020 10:53:30
až po nejradikálnější variantu open-source a'la MSTS --> Openrails. Což by sice bylo pro DTG "konečné řešení", ale pro komunity fanoušků i pro samotný svět TSW úplně to nejlepší z možného...
Tak snad snad může napsat jen dítko školního věku které nemá ani tuchu o hodnotě práce a peněz. Nic ve zlém
.
Highlander píše: ↑sob 02. kvě 2020 10:53:30
buďto byly všechny ty sliby (ohledně editoru, multiplayeru, atd.)
Žádný editor prostě v rozsahu, jak jej známe z RW nebude. I když ba se jim povedlo implantovat veškeré vlastnosti editoru RW do UE, Epic Games jim nikdy nepovolí vydání editoru s možností reverzního inženýrství. NIKDY. V tu chvíli by totiž bylo možno pirátsky upravovat mraky jiných her běžících na UE. Víc nebudu rozepisovat, kdo zná editor UE, ví o čem mluvím a ostatním to může být jedno.
A multiplayer? I v různých anketách je to nejméně požadovaná funkce. I mně absolutně neláká strávit čas u PC aby mi po delší době zkazil požitek nějaký vtipálek, který se rozplácne na zhlaví a zablokuje všechny ostatní...
A to, že tvorba addonů pro TSW není žádná sranda, se potvrdilo hned prvním samostatným addonem vývojářů mimo DTG.
BR 204 je po vydání hodně velký průšvih. Ani ne tak po stránce modelu jako takového, i když osobně mám dosti výtek, ale hlavně po stránce simulační. Spousta věcí by se odpustit, ale to, že není ani implantována funkce pohybu hlavy, kontrolér reguluje výkon pouze na prvních třech stupních, a dalších nedostatky ohledně brzd, posunutého podvozku (to je opravdu vrchol), je na pováženou. A to dělali bývalí zaměstnanci DTG. Ke cti jim slouží, že jeví snahu o nápravu.
Kdo sleduje zahraniční fora, možná četl některé příspěvky Maika Goltze , bývalého člena týmu Virtual Rairoads, tedy špičky v oboru. Momentálně externě spolupracuje s DTG (audio, dokumentace německých vozidel). Ten napsal, že SimuGraph je natolik komplexní nástroj, že by to drtivá většina komunitních uživatelů nečekala, a jen Ti nejlepší by s ním uměli pracovat. Sám si na nastavení funkcí v SimuGraphu vůbec netroufá. Základem ke zdárnému výsledku je komplexní dokumentace, úplná znalost principů a pochopení závislostí jednotlivých funkcí simulovaných vozidel.
A dalším aspektem, už mnohokrát probraným jsou konzole. V prvopočátku nepočítali, že drtivá většina zisku TSW bude z konzolí. Tam editor není možné aplikovat a z ekonomického hlediska se jim vyplatí ztratit pár nespokojenců z řad hráčů na PC, něž přijít o zisk z konzolí. V podstatě jsou limitování vlastním, nečekaným úspěchem.
Už několikrát jsem psal, že vše by vyřešil integrovaným editor souprav (jako v RW)a možnost výběrů výchozího a cílového bodu v trati. Obdoba QD.
Ano, i mně něco takového chybí a ač se možná některým jevím jako obhájce DTG, toto mně neskonale štve a vadí.
Co se jiných požadovaných funkcí, zatím nedostupných v TSW týká (dynamické počasí, prokluz v závislosti na povětrnostních podmínkách, stíny a další vizuály grafiky včetně optimalizace výkonu...) Tady s největší pravděpodobností narážejí na limity vlastních schopností. Stačí se podívat, na jaké pozice poptávají zaměstnance. Vesměs se jedná o programátory herního engine. Ale s tím, jak je simulace železnice okrajovým žánrem a jakou má ziskovost, narážejí na limit finančního ohodnocení špičkových programátorů (a také asi nezájem o tuto práci). DTG bych viděl jako startovní bod pro mladé, začínající programátory , kteří u mašinek, nebo u kaprů sní o programování nějaké vesmírné střílečky nebo Zaklínače X
. Je to smutné, ale pravdivé...
Bohužel, nadšenci tam jsou jen producenti a ředitel