Highlander píše: ↑ned 21. čer 2020 15:02:50
ETS2 je sice ve zmenšeném měřítku, to je ale z důvodu rozměrů herní mapy (po které se hráč až na výjimky - tedy Eurotunel a trajekty, přesouvá bez načítání). Rozměry mapy jsou tedy i po zmenšení řádově úplně jinde
Nevšiml jsem si nějaké načítací obrazovky uprostřed jízdy v jakémkoli vlakovém simulátoru (ani v RW na mnoho set kilometrů velké mapě) . Tedy dosti chabý argument, nehledě k tomu, že se z mapy stává fikce. Ne, opravdu to není reálná mapa.
Highlander píše: ↑ned 21. čer 2020 15:02:50
Co se týká míst pro nakládku a vykládku v ETS2, tak ta jsou velmi rozmanitá a nalézt dvě podobné (tedy založené na jednom modelu, ale následně upravené) je "práce" na mnoho hodin.
Pila, kamenolom, velký sklad, menší skladiště (nakládka "za rohem"), nakládky v nějakém dvoře a chemička (nebo co to je)? možná ještě něco, ale to si z hlavy hned nevzpomenu.
Garáže a servisy jsou také úplně stejné. Jen u benzínek je jakási variabilita.
Highlander píše: ↑ned 21. čer 2020 15:02:50
DLC s vlaječkami na přední sklo si samozřejmě nemusíte kupovat (žádný jiný mod či DLC jeho přítomnost nevyžaduje), navíc jeho cena je jen symbolické necelé jedno euro.
Lež jako věž. Platil jsem to dokonce 4 eura.
https://store.steampowered.com/app/3884 ... cessories/
Highlander píše: ↑ned 21. čer 2020 15:02:50
Grafika: Krajina v ETS2 je při nastavení maximálních detailů plně na úrovni TSW. Mapa obsahuje velké množství 3D vegetace.
Tak samozřejmě, že jsou všechny objekty 3D. Ani jsem nenapsal opak. Kdyby ano, byl by ETS2 plošinovka
.
Vůbec nechápete, co mám na mysli. Existuje něco jako "Camera facing" a u ETS2 je to sakra vidět
. Vždyť ten jejich engine je z roku 2012.
Evidentně jste zase někde tady vyčetl něco jako 2D kolejivo nebo 3D kolejivo. To je ovšem zjednodušeně přeneseno. Vše je 3D.
2D kolejivo je myšleno to, co má pražce pouze na textuře a 3D je má modelované .
Highlander píše: ↑ned 21. čer 2020 15:02:50
Interakce pomocí myši mi za těch několik set (cca 800, počítáme-li i dobu strávenou ve warezu) hodin a téměř osmi let strávených ve hře nikdy nechyběla
Mně to chybí (tak jako někomu editor u TSW). Je úplně jedno, jestli mám lovit klávesovou zkratku na klávesnici či klikat myší. Ruka z volantu musí tak jako tak
. Zbytek je o šikovnosti
.
Opět předesílám, že nic není mířeno proti SCS (jak píši výše, práce všech vývojářů si vážím a platím jim za to), ani proti ETS2.
Highlander píše: ↑ned 21. čer 2020 15:02:50
Kde je nějaký Steam workshop u TSW?
Ano, není. Ale i to, co je dostupné na Workshopu RW je v drtivé většině nepoužitelné. Pořád musí člověk něco stahovat či dokupovat aby spustil jeden scénář.
A to samé platí pro free addony komunity. Aby jste spustil jednu trať, musíte po stahovat prakticky všechny dostupné free objekty + spoustu komerčních addonů. To nejsem ochoten akceptovat. Zaflákat si disky několika GB dat jen kvůli pár skladům kilometr od kolejí. To opravdu nee.
Nehledě k tomu, že to má vliv na hratelnost a optimalizaci. Když jsem byl ještě aktivní a snažil jsem se na to poukázat, byl jsem nařčen , že lžu a není to pravda. To samé platilo pro optimalizaci adresářů assets a další. Vždy jsem byl ten debil co si vymýšlí a každému do toho kecá. Vždyť to přeci "funguje" i tak.
Bohužel, komunita okolo ETS2 je daleko kvalitnější a kreativnější než ta okolo mašinek (čest výjimkám, hlavně autorům vozidel). Tady se hned každý, kdo nafláká pár cizích objektů do vygenerovaného terénu v editoru považuje za stavitele...
Jack.Grave píše: ↑ned 21. čer 2020 16:16:37
Má TSWx svoje místo na trhu? Ale ovšem že, ale obávám se že to dlouho nevydrží.
Jenže hardcore hráčů vlakových simulátorů je malé procento a těch co požadují editor ještě méně.
Naopak hráčů, jenž se jen baví jízdou bez nějaké tvorby je drtivá většina. U TSW je jediný a i pro mě zásadní problém. Nelze libovolně využívat vlaky a jsou většinou vázány na konkrétní trať. Ano, to mi opravdu vadí
Jack.Grave píše: ↑ned 21. čer 2020 16:16:37
Žádný editor nebude pokud se neupíšete do DTG Partner Programe
To není pravda. Editor dostupný je, a zdarma. Podíváte-li se na Mattovo video z editoru scénáře TWS, neuvidíte nic jiného, než Event graph UE. A ten je normálně k mání. Akorát tu možnost náhledu 3D trasy nikdy mít nebudete (ani pokud by náhodou DTG pluginy pro editor uvolnilo) .
Nic jiného než editor UE stejně nedostanete (tedy pokud bude plnohodnotný editor, třeba v partnerském programu). Jinou variantou jsou osekané in-game editory a ty budou v TSW2.
Jak myslíte, že dělá Pampaliny své módy? Akorát tomu prostě věnuje čas a hledá správné formáty pro export v editoru UE. Nemá dokumentaci , pluginy a přesto to dokázal. To znamená, že to jde a může to zkusit každý. A zdrojové soubory objektů a tratí DTG stejně nikdy neuvolní. I kdyby byly k mání pluginy (což nevyloučily, ale spíš ne), stejně i bude muset autor tratě vytvořit vše od nuly včetně objektů.
To samé platí pro skiny pro TSW. Jsou k mání a jde to pomocí editoru UE. Osobně jsem si taky nějaké drobnosti upravil.