sasule píše: ↑pon 25. úno 2019 9:21:49
Možná je to detail pro Tebe (to Ti neberu), ale pokud mám "T" křižovatku kousek od tratě, tak to vypadá extrémně hnusně, když se auta zjevují a zase mizí. Takže pro mě z pohledu stavitele to zanedbatelný detail není.
Na křižovatkách není simulován nějaký náhodný provoz. Auta odbočují pouze jedním směrem. I na kruháku. Ale nikde jsem si nevšiml mizení nebo objevení auta uprostřed silnice či na počátku (konci) jak je běžné v RW. Většinou právě auta najíždí na "hlavní" (myšlena silnice dle trati) někde z "poza rohu" a opět tam odbočí a mizí na skrytém místě. Sice je na většině silnic provoz jen jednosměrný, ale umí to i oba směry. Je to asi o definici. Dost možná je ten vliv na fps, jak píše Matt, opravdu výrazný a musí se se silniční dopravou opatrně.
Je to sice banalita, ale opravdu (dle mého názoru) je rozdíl, pokud jedete několik kilometrů podle silnice a nepotkáte ani auto nebo zda tam auta jedou, byť třeba jen jedním směrem.
Když už se tady řeší v galerii
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
nějaké věci ohledně tratě, napíšu pár poznatků.
Jeden nakousl již Dominik v jiném tématu a to je optimalizace pro konzole. Sice to i pro dost uživatelů hrajících na PC bude přínos, ale ta trať je optimalizovaná na můj vkus až moc. Na jednu stranu je pěkné, že na UHD to běží na 40 - 60 fps, ale na úkor kvality. Hlavně je brutálně optimalizovaná vegetace. To že se načítají lody, bych ještě překousl. Ale to že s tím zároveň doskakují stíny, to mně vyloženě nas....
![Mr Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
. Bylo tedy třeba aktivovat parametr "foliage.LODDistanceScale". Původně jsme měl hodnotu 3, ale dostačující je pouze dvojnásobná vzdálenost načítání lodů vegetace. Hned je trať o něčem jiném.
Naopak, co musím pochválit, je servisní, dvaceti čtyř hodinový režim. Tady takřka dokonalý. Vlaky jezdí v minimálních intervalech (na blok
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
), vzájemně se předjíždí, křižují v obratových stanicích, některé jedou jen část tratě a AI náklady přivěšují a odvěšují postrky. Všechny vlaky v režimu lze pak vybrat jako vlak hráče. Opravdu se jezdí "na čas" a ne "na prioritu" jako v RW.
Když se někde zdržíte výrazněji se svým vlakem, dle jízdního řádu před Vás "pustí" vlak, který Jste měli předjet. Moc pěkně to funguje. A bez kolizí.