kiski píše: ↑pon 14. říj 2019 7:57:21
Zaujímalo by ma ovládanie v dvojčlene - je možné napríklad nejak voliť zberače pre riadenú loko a podobné fičúriny? Viem, že káble dvojčlenu sa pekne hýbu a otáčajú, ovšem to je len estetika. Skôr mi ide o tú funkčnosť. Treba nejak osobitne spojazdniť riadenú loko predtým, ako bude ovládaná z riadiacej?
V každé lokomotivě je nutno separátně zapnout baterky. Taktéž je možné provést volbu sběrače (default je AUTO, tedy zadní ve směru jízdy). Lze na tvrdo vybrat 1. či 2. sběrač pro každou lokomotivu extra. Já ještě povoluji střadačovku (ale netuším, zda to nelze též dálkově, nezkoušel jsem). Jinak je pak vše ovládáno z řízené lokomotivy. Jen pokud by byla druhá, popřípadě další dálkově řízená lokomotiva na konci vlaku, je třeba na zadním stanovišti navolit koncová světla... Jinak snad nic. Jsou to moderní stroje (a ne ze škodovky)
Kal000px píše: ↑pon 14. říj 2019 22:24:15
Vyplatí se za ty peníze tu trať kupovat? Nevadí mi, že má jen nějakých 30km, pokud je dobře zpracovaná, ale též mě zajímá, jestli jsou ty modely dobře ozvučené.
Na to přeci nelze zodpovědět
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
. Každý má jiný vkus a jinak vnímá hodnotu peněz:).
Třeba ze všech addonů do TSW, jenž mám, lituji peněz jen za tu poslední americkou trať (Peninsula Corridor). Obecně jsou z ní uživatelé nadšeni ale mně nebaví a ani se mi nelíbí zpracování krajiny. Modely jsou parádní, to je ale u DTG již celkem standart, ale to je vše. To, že je dlouhá? Poslední, co mně zajímá. Asi i když bych ji koupil s 50% slevou a ne s 10% , tak bych byl nespokojen. RRO o je krátká, ale zábavná. Nad tím, jak se na fórech DTG přepočítávala cena addonu na jeden kilometr, jsem jen kroutil hlavou.
Odpovím subjektivně a v obecné rovině.
Zpracování krajiny je perfektní. Vyřešili problém s lesy na vzdálených kopcích + ještě použili textury lesa (s normal texturou a bump efektem) a tak i z velké vzdálenosti (bez načtených modelů vegetace) vypadají kopce přirozeněji a jsou "hrbaté"což vytváří efekt špiček stromů.
Hratelnost a plynulost, vyjma stanice Hagen, je vynikající. Obecný problém (nejen)TSW - obří stanice.
Perfektní interakce cestujících. Sedají si na lavičky, vstávají a následně nastoupí do vlaku. Už tam nestojí jako pitomci vyrovnaní v řadě a čekající na vlak. Sice se někdy po příchodu k lavičce rozklepou jako devadesátiletý důchodce, ale toho si všimnete jen, pokud se na to zaměříte
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
.
O modelech vozidel jsem psal výše.
Zvuky jsou u BR 422 dle diskusí velmi dobré. Osobně nemůžu hodnotit, jelikož to vozidlo neznám a mám hudební hluch
![Mr Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
.
Servisní režim je perfektní, jen je na můj vkus málo nákladních vlaků. Ale zase je u nákladní dopravy rozmanitost trasy. Začínáte a končíte pokaždé na jiné koleji, popřípadě ve stanici Hagen v jiné kolejové skupině. Taktéž některé vlaky projedou celou trasu po hlavní traťové koleji a někdy Vás "honí odbočkami". Do toho se křižujete s S-bahn, a tak někdy čekáte na uvolnění zhlaví a traťové koleje, jindy jedete durch. Také jsem si u RRO potvrdil, že pokud se někde zpozdíte a AI si dříve obsadí kolej (vypadá to dle mapy, že tři oddíly před sebou), tak čekáte. Můžu to prohlásit se 100% jistotou, jelikož u jednoho vlaku jsem zůstal trčet na 2000? Hz magnetu, než jsem to vyřešil a dofoukal, nabral jsem pěkný zpoždění. Následně jsem tvrdnul v jiné stanici asi pět minut a čekal na průjezd S-bahn. Pak jsem jel tento servis znovu a nikde jsem se nezdržel, načež i stanicí, kde jsem stál před tím, jsem projel bez zastavení. Dispečer tady funguje perfektně (i když se najdou na MSB asi dva servisy, které nedokončíte).
Silniční doprava je hustá. Perfektně to navozuje atmosféru městské aglomerace. Tím, že autodoprava umí i uhýbat na křižovatce, je to i takové přirozeně rozmanité.
No ale to by nebylo DTG, aby to něčím nezabilo, že ?
O troleji psát nebudu, tady žádná změna.
Ale pokládka kolejí... Tedy to , o hlavně vadí a bije do očí je přechod ze stoupání do roviny. To jsou hrby... Na trati jsou sklony až 30 promile a ty přechody se opravdu nepovedly. Kupodivu obráceně, tedy z klesání do roviny se to zdá v pořádku. Pomalu jako ve starém RW než zapracovali to vyrovnání přechodů
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
. Samozřejmě se s tím dá žít... Hůř to vypadá na horizontu na pohled, než když se přes to přejíždí.
No a plus, nějaké ta levitující cedule a jeden rychlostník s nulou.
To je snad vše...
Akorát nevím, jestli to patří do galerie
![Smějící se :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)