Train Sim World
Re: Train Sim World
Zatím jsem to nespustil, ale dle screenů to opravdu prokouklo a posunulo se to na úroveň posledních DLC.
Ještě přihodím pár zajímavostí, na které jsem narazil v diskuzích a videích. Matt někdy řekne docela zajímavé věci.
Tvorba jedné trati trvá cca 3. měsíce a podílí se na ní 30! lidí. Editor UE umožňuje současnou práci několika autorů. První addony trvaly ovšem daleko déle. Ty poslední využívají již vytvořené objekty a modelují se vlastně pouze originální budovy. Editor podporuje export částí scény do modelovacího programu podobně jako RW. Vše samozřejmě bez vozidel, které vyvíjí samostatné oddělení.
Také sdělil, že vlastně po vydání CSX začínaly od znovu. Objekty a vozidla vytvořené pro první, základní addon byly natolik komplexní, že představují ohromnou zátěž pro HW. Vlastně prvním, od základu nově vytvořeným a slušně optimalizovaným addonem je RSN.
Ohledně parní lokomotivy je jedním z největších úskalí ovládání. Jak najít kompromis, aby to vyhovovalo těm pár náročným uživatelům, ale bylo to hratelné i pro drtivou většinu ostatních hráčů. Pokud to rozjede jen pár nadšenců, bude to ekonomický propadák.
Také zmínil, že třeba stavba ICE je "drahá". Jedná se o vlastně o několik různých vozů s variabilním interiérem a výsledná cena, za kterou by se vozidlo prodávalo, by nebyla pro drtivou většinu uživatelů akceptovatelná.
Jen o editoru vyjma toho, že běží uzavřená beta, nejsou žádné novinky...
Ještě přihodím pár zajímavostí, na které jsem narazil v diskuzích a videích. Matt někdy řekne docela zajímavé věci.
Tvorba jedné trati trvá cca 3. měsíce a podílí se na ní 30! lidí. Editor UE umožňuje současnou práci několika autorů. První addony trvaly ovšem daleko déle. Ty poslední využívají již vytvořené objekty a modelují se vlastně pouze originální budovy. Editor podporuje export částí scény do modelovacího programu podobně jako RW. Vše samozřejmě bez vozidel, které vyvíjí samostatné oddělení.
Také sdělil, že vlastně po vydání CSX začínaly od znovu. Objekty a vozidla vytvořené pro první, základní addon byly natolik komplexní, že představují ohromnou zátěž pro HW. Vlastně prvním, od základu nově vytvořeným a slušně optimalizovaným addonem je RSN.
Ohledně parní lokomotivy je jedním z největších úskalí ovládání. Jak najít kompromis, aby to vyhovovalo těm pár náročným uživatelům, ale bylo to hratelné i pro drtivou většinu ostatních hráčů. Pokud to rozjede jen pár nadšenců, bude to ekonomický propadák.
Také zmínil, že třeba stavba ICE je "drahá". Jedná se o vlastně o několik různých vozů s variabilním interiérem a výsledná cena, za kterou by se vozidlo prodávalo, by nebyla pro drtivou většinu uživatelů akceptovatelná.
Jen o editoru vyjma toho, že běží uzavřená beta, nejsou žádné novinky...
- 750225lentilka
- Příspěvky: 285
- Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
- Bydliště: Perníkov
Re: Train Sim World
Zajímavé zprávy. Ať si rejpalové říkají co chtějí, já v té hře za tu dobu, co je venku, vidím ohromný progress. Teď v nejnovější trati Tees Valley Line by měl být i posun a funkční depo (ale nevím jistě, zatím ji nemám, soudím jen dle screenů). To je další pohyb kupředu.
Osobně se hrozně těším na nějakou dieselovou německou trať a 218ku, nebo ragulina. Doufám, že to nebude dlouho trvat.
Osobně se hrozně těším na nějakou dieselovou německou trať a 218ku, nebo ragulina. Doufám, že to nebude dlouho trvat.
Re: Train Sim World
To určitě. Pro mně to je hlavně zážitek po vizuální stránce. Po investici do nové grafiky a kvalitního UHD monitoru s parádním podáním barev se rozdíl mezi TSW a RW opět zvýšil. RW již prakticky nehraji. Nedá se na to koukat. Když k tomu přidám ještě tu nestabilitu po vydání 64. bit verze... Už jen rozdíl v načítání hry a scénáře. Pár vteřin v TSW oproti několika minutám v RW . Jen to AA trochu zlepšit...750225lentilka píše: ↑sob 25. kvě 2019 18:15:21 Ať si rejpalové říkají co chtějí, já v té hře za tu dobu, co je venku, vidím ohromný progress
Ale hlavně je to zábavné. Pokud jsem si koupil nějaký addon v RW, po projetí scénářů šel "k ledu". V TSW díky 24. hodinovému servisnímu režimu je o zábavu postaráno. A nově zpracovaná substituce to umocní rozmanitostí vozidel jak pro hráče, tak jako AI provoz.
V nejnovějším addonu lze s motorovou jednotkou ráno začít v depu, pak teoreticky odjezdit celý den tam a zpět na různých výkonech a večer ji odstavíte zase v depu. To RW nikdy nenabídne, natož v defaultu.
Docela mně i překvapuje, že jsou v určitých věcech ochotni naslouchat komunitě. Například stream z nově vydávaného addonu dělají v předvečer vydání aby si uživatelé PC mohli eventuálně ještě stihnout koupit trať z 20% slevou. Přesně jak komunita žádala...
Dalším byla oprava RT před vydáním BR182...
Když to shrnu, momentálně vůbec editor nepotřebuji (a to si myslím, že jsem v RW byl jako tvůrce docela aktivní). Hra mi nabízí dostatek zábavy v rámci času, který jsem ochoten obětovat.
Samozřejmě je rozdíl, když má člověk odrostlé soběstačné děti a může si za vydělané peníze udělat radost sám, než když je třeba živit početnou rodinu. I proto nebude ještě dlouho TSW tak rozšířené jako RW. Však je ještě spousta závisláků na MSTS .
Re: Train Sim World
Tak i u TSW najelo DTG na stejný způsob aktualizací jako u TS20XX... No uvidíme Snad jen to přepracované menu a možnost důkladného prozkoumání lokomotivy před započetím hraní vzbuzuje naděje na nějaký posun. Naopak mám strach, že zmrší ten skvělý 24 hodinový režim. Na nějaké dobrodružství jim ...
https://live.dovetailgames.com/live/tra ... g-tsw-2020
https://live.dovetailgames.com/live/tra ... g-tsw-2020
Re: Train Sim World
Nebylo by jednodušší a produktivnější si udělat vlastní simulátor?
S technologií jako je Unreal engine to není zas takový problém.
S technologií jako je Unreal engine to není zas takový problém.
Jede jede mašinka..
Re: Train Sim World
pobavili chlapci, o tom žádná.
-
- Příspěvky: 96
- Registrován: pát 13. bře 2015 17:22:10
Re: Train Sim World
To jakože pro DTG je najednou problém nabídnout hráčům 2 varianty ovládání? Např. simple control pro ty, co by to řízení nedávali přes "full control"? Výše uvedenému tvrzení snad nevěří ani ti nádražní holubi...Roman píše: ↑sob 25. kvě 2019 7:14:37
Ohledně parní lokomotivy je jedním z největších úskalí ovládání. Jak najít kompromis, aby to vyhovovalo těm pár náročným uživatelům, ale bylo to hratelné i pro drtivou většinu ostatních hráčů. Pokud to rozjede jen pár nadšenců, bude to ekonomický propadák.
Jen o editoru vyjma toho, že běží uzavřená beta, nejsou žádné novinky...
Ad editor: Žádné překvapení. Nejspíše jej jednou vytlačí až s křížkem po funuse.
- 750225lentilka
- Příspěvky: 285
- Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
- Bydliště: Perníkov
Re: Train Sim World
Nějaké novinky. Mód "Journey" na mně působí jako kurz pro fíry, takže zřejmě nic moc pro nás "ostřílené harcovníky". Byla zveřejněna také nová trať - Americká Peninsula Corridor: San Francisco - San José. Ze zveřejněných screenů to vypadá na další posun vpřed. Uvidíme, možná investuju zase jednou do Ameriky?
http://dtg.live/tsw/a/tsw-20-detail
http://dtg.live/tsw/a/tsw-20-detail
Re: Train Sim World
A poprvé od dob Railsimu bude podrobná analýza kvality řízení . Nevím jak v posledních verzích OR, ale jinde než v Railsimu jsem ten graf rychlosti neviděl...
A v menu nevidím 24 hodinový scénář . Doufám, že to jen přejmenovaly. To nejlepší, co hra nabízí...
A v menu nevidím 24 hodinový scénář . Doufám, že to jen přejmenovaly. To nejlepší, co hra nabízí...
- 750225lentilka
- Příspěvky: 285
- Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
- Bydliště: Perníkov
Re: Train Sim World
"Instead of completing the odd training module, scenario or timetabled service..." Být by to tam mělo...snad.
Re: Train Sim World
https://live.dovetailgames.com/live/tra ... road-style
Pevně věřím, že ta lépe vypadající dynamická oblaka jsou součástí upgrade na TSW 2020 a nebudou pouze v novém addonu. Na tom videu vypadá ten addon po grafické stránce lépe než ty dosavadní...
Pevně věřím, že ta lépe vypadající dynamická oblaka jsou součástí upgrade na TSW 2020 a nebudou pouze v novém addonu. Na tom videu vypadá ten addon po grafické stránce lépe než ty dosavadní...
- Michal
- Administrátor
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Train Sim World
Déjà vu. Zrovna nedávno jsem přesně tuto trať jezdil v TS2019 a oni ji zrecyklovali i do TSW.
Re: Train Sim World
Tu trať nemám ale z porovnání dostupných screenů lokomotiva Caltrain F40PH-2CAT určitě není model z RW. Pokud ano je silně přepracována. Minimálně získaná dokumentace k trati ale bude stejná . Řekl bych, že budovy stanic určitě recyklovali, jen předělaly shadery. Ale na druhou stranu proč nevyužít databázi modelů, jenž mají . Vždyť na české scéně RW se recykluje vše a dokonce z předpotopního msts (vyjma Kiskiho modelů) . Třeba se dočkáme v TSW modelů Ondry Janiše či Milanových vozů
Re: Train Sim World
Milan asi nebude mať čas a chuť sa učiť nový export. Ale keby náhodou áno, tak možno by som niečo spáchal.
Re: Train Sim World
https://live.dovetailgames.com/live/tra ... g19-update
Jak se dalo čekat, TSW 2020 žádné převratné novinky nepřinese.
Snad jen oprava zvuků (okluze) je významná, přidaná autodoprava do základních tratí TSW 2020 a nějaké další opravy. Ne že by mě ty grafy nezajímaly, ale obejít se dá i bez nich .
Jak se dalo čekat, TSW 2020 žádné převratné novinky nepřinese.
Snad jen oprava zvuků (okluze) je významná, přidaná autodoprava do základních tratí TSW 2020 a nějaké další opravy. Ne že by mě ty grafy nezajímaly, ale obejít se dá i bez nich .
- Michal
- Administrátor
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Train Sim World
Pro mě v aktualizaci novinka žádná. Nový systém AP je spíš otravný. Doufám, že to půjde nějak vypnout nebo alespoň potlačit zobrazování.
Právě koukám na včerejší video s novou tratí Peninsula corridor. Musím uznat, že to vypadá o něco lépe než v TS. Na začátku ale měli v San Franciscu na chvíli zapnutý ukazatel FPS a ten jim padal do červených čísel okolo 15 FPS. Takže ani na jejich jistě výkonné sestavě nic moc.
Právě koukám na včerejší video s novou tratí Peninsula corridor. Musím uznat, že to vypadá o něco lépe než v TS. Na začátku ale měli v San Franciscu na chvíli zapnutý ukazatel FPS a ten jim padal do červených čísel okolo 15 FPS. Takže ani na jejich jistě výkonné sestavě nic moc.
Re: Train Sim World
Jojo. To dělá to množství souprav. A už se pár lidí ozvalo. (ono je to podobné i na RSN v stanici Hagen). O té trati vážně uvažuji (sice sleva nic moc). Tak pokud ji zakoupím, dám nějaké info. Vypadá to hodně dobře.
Jinak u (nejen)mně kupodivu zlepšení o němž ani nepsali. Výrazně potlačili blikání troleje na MSB . Asi upustili od toho jejich experimentu a přešli na default UE pro tenké objekty, kdy postupně v určité nevelké vzdálenosti mizí. Takto je řešena trolej u NEC a vypadá to lépe. RSN jsem zatím nezkoušel. A i ty lesklé shadery na vozidlech DB se tak neklepou jako v minulé verzi.
Procházení menu je rychlejší, což vítám a ten systém "Journey" může být v případě zakoupení nové trati také dobrý na seznámení. Ale pro stávající nic neřeší.
Medaile a bodování mně netrápí stejně jako v RW . I když někdy se na to dívám a "hraju" .
Re: Train Sim World
Jsem říkal, že odladěnost TSW vyplave na povrch až tehdy, kdy si hráči pořádně zaplácnou ranžíry v editoru a žádná sláva to nebude a určitě se bavíte ještě o denním stavu, v noci to bude total Jinak jsem viděl dneska zajímavou "fíčuru" https://youtu.be/QuicyPgZySw?t=533