TSW 2
Re: TSW 2
Omlouvám se. Vypadlo mi F. Je to Ctrl+F2. V nastavení hry se to jmenuje motion blur.
Re: TSW 2
Pak už mě jen napadá, že myslíš mipmap textury. Ale to je prostě součást optimalizace výkonu u všech moderních her. Potlačit to lze, ale má to brutální vliv na využití paměti grafické karty. A pokud člověk neví, oč se jedná, raději se do toho nevrtat.
r.MipMapLODBias Použijte další zkreslení mapy mip pro všechny 2D textury, rozsah -15,0 až 15,0
r.MipMapLODBias Použijte další zkreslení mapy mip pro všechny 2D textury, rozsah -15,0 až 15,0
Re: TSW 2
To mám na plno(jako vše), jen když to zruším, tak je vše kostrbatý. Ale bude to něco se stíny, protože stín kolejí při určitém úhlu slunce taky koncí těch cca 20m před loko. Vy jako nikdo tento problém nemáte? Nebo si těchto věcí nevšímáte?
Re: TSW 2
A kde se to nastavuje? Já vím že jsem něco přepisoval v nějakém souboru u prvního TSW a pak mě kleslo fps. Pamět na grafice mám dost(podle monitoringu)Roman píše: ↑pon 28. pro 2020 19:58:37Pak už mě jen napadá, že myslíš mipmap textury. Ale to je prostě součást optimalizace výkonu u všech moderních her. Potlačit to lze, ale má to brutální vliv na využití paměti grafické karty. A pokud člověk neví, oč se jedná, raději se do toho nevrtat.
r.MipMapLODBias Použijte další zkreslení mapy mip pro všechny 2D textury, rozsah -15,0 až 15,0
Re: TSW 2
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... LWBybYBIykanry píše: ↑pon 28. pro 2020 20:03:07A kde se to nastavuje? Já vím že jsem něco přepisoval v nějakém souboru u prvního TSW a pak mě kleslo fps. Pamět na grafice mám dost(podle monitoringu)Roman píše: ↑pon 28. pro 2020 19:58:37Pak už mě jen napadá, že myslíš mipmap textury. Ale to je prostě součást optimalizace výkonu u všech moderních her. Potlačit to lze, ale má to brutální vliv na využití paměti grafické karty. A pokud člověk neví, oč se jedná, raději se do toho nevrtat.
r.MipMapLODBias Použijte další zkreslení mapy mip pro všechny 2D textury, rozsah -15,0 až 15,0
Problémy se stíny samozřejmě jsou a budou. To vyřeší až nová hra běžící na UE5 s plnou podporou raytracing. Stávající hra to prostě neumí (použitá verze UE4.23 ano), jelikož veškeré modely potřebují specifické postupy při vytvoření. Tedy vše předělat

Re: TSW 2
No ty stíny, to bude ono. Třeba stín, co má být pod mostem, se objeví až těsně před loko. Tak jsem si myslel že toto bude už ok. Tak jinak dík a hezké svátky.Roman píše: ↑pon 28. pro 2020 20:13:06https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... LWBybYBIykanry píše: ↑pon 28. pro 2020 20:03:07A kde se to nastavuje? Já vím že jsem něco přepisoval v nějakém souboru u prvního TSW a pak mě kleslo fps. Pamět na grafice mám dost(podle monitoringu)Roman píše: ↑pon 28. pro 2020 19:58:37Pak už mě jen napadá, že myslíš mipmap textury. Ale to je prostě součást optimalizace výkonu u všech moderních her. Potlačit to lze, ale má to brutální vliv na využití paměti grafické karty. A pokud člověk neví, oč se jedná, raději se do toho nevrtat.
r.MipMapLODBias Použijte další zkreslení mapy mip pro všechny 2D textury, rozsah -15,0 až 15,0
Problémy se stíny samozřejmě jsou a budou. To vyřeší až nová hra běžící na UE5 s plnou podporou raytracing. Stávající hra to prostě neumí (použitá verze UE4.23 ano), jelikož veškeré modely potřebují specifické postupy při vytvoření. Tedy vše předělat. Jinak se stíny lze také laborovat prostřednictvím engine.ini, ale nic moc lepšího se z toho "nevyždíme". Je to jedno z nejdiskutovanějších témat komunitou okolo TSW (na PC).
- 750225lentilka
- Příspěvky: 280
- Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
- Bydliště: Perníkov
Re: TSW 2
Je to zvláštní a překvapivé, ale přecijen bude v TSW2 pára!
https://live.dovetailgames.com/live/tra ... uKoWngUGlo
https://live.dovetailgames.com/live/tra ... uKoWngUGlo
Re: TSW 2
Docela by mě zajímalo, jak to vyřeší. TSW je hlavně o tom, že vše probíhá z pohledu kamery hráče a ne jejich přepínáním jako v TS. Pokud k tomu přistoupí rozumně, nebude asi možné řídit a topit zároveň. Pokud vlezete na mašinu jako fíra, už tam bude muset být AI panák který bude provádět nějakou interakci. Z mého pohledu by byl ideál pouze výběr mezi topičem a strojvedoucím. V TS máte při externím pohledu většinou v mašině dva panáky, ale když přepnete kameru do kabiny, jste tam sám (nerealisticky)a můžete dělat vše... To v TSW možné určitě nebude, protože se vše odehrává v jedné, plně přístupné scéně s plnohodnotnou interakcí ovladačů. V TS je model kabiny samostatný, čili se jedná o odlišnou scénu, do které se přepnete z jiného pohledu.
Ale když jsem slyšel o kompromisech, které bude nutno udělat na parní lokomotivě kvůli konzolím, nejsem velký optimista. A jak opakovaně Sam připomíná, konzole jsou 2/3 uživatelů TSW a zisku
.
Ale když jsem slyšel o kompromisech, které bude nutno udělat na parní lokomotivě kvůli konzolím, nejsem velký optimista. A jak opakovaně Sam připomíná, konzole jsou 2/3 uživatelů TSW a zisku
