Train Sim World

Novinky o TSW
Odpovědět
Highlander
Příspěvky: 95
Registrován: pát 13. bře 2015 17:22:10

Re: Train Sim World

Příspěvek od Highlander »

Roman píše: sob 03. říj 2020 18:11:34
750225lentilka píše: pon 28. zář 2020 17:49:07 Uvidíme, co ukážou poláci s tím svým simem. Třeba to vyjde a bude tam vše, co DTG nedokáže udělat. :D
Několikrát jsem shlédl video abych tady nepsal nějaké nesmysly ...
Konkurence pro DTG to bude, ale rozhodně ne pro TSW. Ale reálně to může ohrozit výsadní pozici RW na trhu vlakových simulátorů.
Oproti TSW tomu chybí pohyb v "otevřeném" světě, graficky to taky není bůhví jaký šlágr. Celé se to klepe (daleko více než TSW běžící na UE4) a zobrazovací vzdálenost objektů je dosti bídná.
Ano, trolej mají propracovanější (někteří z toho budou asi v extázi :) ), ale naopak třeba koleje včetně štěrkového lože jsou o několik tříd kvalitativně níže než to, co je v TSW. Dokonce si troufnu tvrdit, že i v RW jsou koleje o level výše ;).
Cestující jsou jak zombie, ale je pravda, že se nikam neteleportují jako ti v TSW :).
A všimli jste si, jak mají vlaky trhaný pohyb při jízdě?. I v RW to je daleko lepší... Osobně bych toto viděl jako největší nedostatek.
Samozřejmě je do vydání daleko a sám jsem zvědav, co z toho bude.
Další věcí je, co si za to naúčtují. Pakliže cena nepřekročí těch DTG striktně dodržovaných 30 euro, nebudu mít problém je podpořit.
Také jsem se na to ukázkové video na Steamu několikrát podíval. Faktem je, že z tak krátké, účelově sestříhané a nastreamované sekvence toho příliš vypozorovat nelze.Zaměřil jsem se na výše uvedené:
- absence pohybu v otevřeném světě bych za bůhvíjaký nedostatek nepovažoval. (V Euro & American truck simulátoru rovněž není a nechybí mi.) V takovém simulátoru je přeci prioritou řízení vozidel, případně dispečerské řízení celé dopravy, a ne pobíhání v kolejišti kolem vlaku či po vexlích jako nějaký šupák... :roll:
- nějaké zvláštní klepání jsem v tom videu nezaznamenal. Ne více než u jiných vlakových simul. Zobrazovací vzdálenost objektů se z toho reklamního videa dá rozpoznat jak???
- ano, trolej mají opravdu zpracovanou nádherně :D , a ty koleje budou určitě potřebovat ještě "dopilovat", zejména u vexlí. V Unity by to neměl být problém. Všechno nemůže být ihned dokonalé - vzpomeňte si na první verze kolejiva u TS_201x, ale i v TSW-1. Nejvíce ale záleží, jak se s takovým kolejivem bude dát pracovat a co všechno bude umožňovat... Zatím nevíme nic konkrétního.
- robotický pohyb cestujících by mi nevadil - koneckonců bude to simulátor vlakový, nikoliv simulátor pohybových a tanečních kreací osob :lol:
- extra trhavý pohyb vlaků jsem zatím neviděl, v některých záběrech bylo něco málo znát, ovšem těžko říci, jestli to bylo streamováním videa nebo špatnou optimalizací hry. Asi by to chtělo mnohem delší a plynulejší záznam jízdy. Ovšem i ve starém RW se někdy výrazné škubání objeví, a to i na silném HW. Hlavně tam, kde se přejíždí ze čtverce na čtverec, na kterém je velmi mnoho objektů. FPS pak jdou krátkodobě i na 15!! Nepomáhá ani silný procesor a SSD disk... Jsem naopak toho názoru, že pokud "to" Polákům poběží na enginu UNITY, měl by být ten pohyb souprav mnohem realističtější než v TSW na UE4 (tam všechno jezdí téměř jako Maglev, případně to má rozmazaná kola, o okrajích oken kabiny při jízdě ani nemluvě... :twisted: ).
- co se ceny týče, bude hrát samozřejmě velkou roli. Ovšem uvědomme si, že se jedná o úplně nový produkt v novém prostředí! A žádná trať, vozidlo či objekt tím pádem nebude recyklována (jako v případě RW--> TSW). A ani těch 30€ v případě DTG už delší čas není stropem. Jenom v nabídce Steamu jsem dnes napočítal 7 DLC tratí pro TS_2021 (5 německých a 2 britské), jejichž cena je 35€, resp. 33€... :o
Vyzdvihl bych ještě několik potenciálních pozitiv oproti TSW/RW:
- fyzikálně realistický engine Unity
- možnost multiplayeru a dispečerského módu
- nám v Česko-Slovensku známé a blízké prostředí železnice střední Evropy
Plus ještě další uváděné finesy jako: 500 km tratí dle reálných geodetických dat, realistické počasí dle meteorologických dat, parní trakce, aj.
Uvidíme. Každopádně jsem si tento simulátor přidal do seznamu přání na Steamu. Tomuto projektu fandím. Už jen proto, že v DTG potřebovali dávno nějakou konkurenci jako sůl (či jako prase drbání, chcete-li) :!:
PS:
Asi zásadní roli bude pro mnohé kreativnější uživatele hrát existence editoru pro tento simulátor (a jeho provedení). Nebo alespoň to, bude-li nějaká možnost přístupu 3. stran (či moderů) s obsahem dalších DLC (jako v Eurotruck sim.). Tím pádem i šíře celkové nabídky dalších DLC pro všechny uživatele. A také, jakým způsobem budou výrobci hry reagovat na případnou (konstruktivní) kritiku a komunikovat se zákazníky. Což se v případě DTG moc říci nedá.
kiski
Příspěvky: 906
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Train Sim World

Příspěvek od kiski »

Do vašej témy prispievam málokedy, ale vyjadril by som sa k tomu recyklovaniu modelov - osobne si myslím, že niektoré práve recyklované sú už teraz, len ono treba rozoznávať medzi recyklovaním a recyklovaním. Napr. tá EP05 či ako sa volá vyzerá rovnako (len samozrejme podporená inými shadermi a svetelnými efektami) ako tá, ktorá je v simulátore Maszyna.

Recyklovanie totiž môže byť od obyčajného exportu do iného formátu bez akejkoľvek viditeľnej zmeny až po recyklovanie v zmysle vylepšenia existujúceho zdrojáku pridaním detailov, ktoré iný engine zvládne bez problémov, takže pridanie ďalších 3D objektov nevadí.

Je to ale len môj názor.
Braňo
Odpovědět