Train Sim World
-
- Příspěvky: 96
- Registrován: pát 13. bře 2015 17:22:10
Re: Train Sim World
tohle smazat
Naposledy upravil(a) Highlander dne úte 29. led 2019 9:05:54, celkem upraveno 1 x.
Re: Train Sim World
Jak není pořádná konkurence, tak je to bída...teďka jezdím noční scénáře (service) v zimě (je lépe vidět před sebe) na Ruhr - Sieg a krásně tam vyplouvaj další bugy v texturách, někdě jsou koleje bez sněhu a vypadají z kabiny, jako když v TS chybí zimní textura ( z venku vidět jsou, z kabiny díky světlům jen černý obrys), někdě chybí sníh jen na jedné koleji, někdě jsou koleje pod sněhem i v tunelu... taky jsem četl už dřív, že zvolit zrovna UE pro tenhle typ hry, nebylo ideální.
Re: Train Sim World
Snad jediná věc, na které se shodneme. Pro tento typ simulace asi opravdu nevhodný engine. Respektive pro některé objekty. Za to souhlas s pranýřováním DTG. V ostatním jsou (vyjma nastavení reflektorů loko ) asi nevině...
Aby jste si nemysleli, že plácám bez nějakých praktických znalostí, malá ukázka pokusů, jak budou (možná) objekty vypadat v TSW.
https://youtu.be/MP7UGJTgsD8
Vyloženě je vidět, že tenké objekty prakticky ihned mizí a myslím, že pokud chtělo DTG dosáhnout nějaké rozumné viditelnosti TV, muselo sáhnout k nestandardnímu řešení (pomocí LOD?).
Berte to s rezervou, jsou to jen pokusy a učím se, jak nastavit materiály v 3ds max. Zapomeňte na nějaké přednastavené shadery.
Docela kouzla se dají dělat se světlem ve scéně, ale to budu muset vydumat. A textura terénu je taky docela komplexní záležitost . Jen doufám, že budou nějaké manuály od DTG aby to vypadalo i v jejich hře dobře..
Re: Train Sim World
Roman:
Taky jsem si s tím zkoušel hrát, dají se s tím dělat zajímavý věci a shadery si nastavíš tak, aby odpovídaly v podstatě čemukoliv, to je luxusní.
Další tip, objevil jsem docela šikovnou věc na texturování, Substance painter, při správně kombinaci s fototexturou z toho můžeš vykouzlit někdy hodně dobře vypadající objekty v libovolném stavu zničení/opotřebení/zašpinění.
Taky jsem si s tím zkoušel hrát, dají se s tím dělat zajímavý věci a shadery si nastavíš tak, aby odpovídaly v podstatě čemukoliv, to je luxusní.
Další tip, objevil jsem docela šikovnou věc na texturování, Substance painter, při správně kombinaci s fototexturou z toho můžeš vykouzlit někdy hodně dobře vypadající objekty v libovolném stavu zničení/opotřebení/zašpinění.
Jede jede mašinka..
Re: Train Sim World
@Roman
jj to je přesně ono, tenké linky. Způsobuje to dle mého režim AA, konkrétně TAA. Pokud dám režim na FXAA, tak přestanou tenké linky blikat, ale jakmile se dám do pohybu, tak se textury země hemží jak mravenci. Matt to snad kdysi říkal i ve videu, ještě než TSW vůbec vyšlo, že FXAA je lepší pro statickou scénu a TAA pro pohyb. Zkoušel jsem nějaké úpravy v tom Engine.ini, ale všechno víceméně bez efektu na tuhle věc. Bůh ví, jestli by se to dalo nějakým způsobem vůbec vyřešit. Takže buď to má člověk "hezké", když stojí a nebo když jezdí
jj to je přesně ono, tenké linky. Způsobuje to dle mého režim AA, konkrétně TAA. Pokud dám režim na FXAA, tak přestanou tenké linky blikat, ale jakmile se dám do pohybu, tak se textury země hemží jak mravenci. Matt to snad kdysi říkal i ve videu, ještě než TSW vůbec vyšlo, že FXAA je lepší pro statickou scénu a TAA pro pohyb. Zkoušel jsem nějaké úpravy v tom Engine.ini, ale všechno víceméně bez efektu na tuhle věc. Bůh ví, jestli by se to dalo nějakým způsobem vůbec vyřešit. Takže buď to má člověk "hezké", když stojí a nebo když jezdí
- 750225lentilka
- Příspěvky: 285
- Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
- Bydliště: Perníkov
Re: Train Sim World
Čeká nás nové DLC, konečně opět z Německa. Bude to trať Aschaffenburg - Gemünden. Ze screenů na facebooku to vypadá, že by mohl být funkční i infosystém, jsem zvědav. Každopádně na screenech to vypadá pěkně.
https://store.steampowered.com/app/5773 ... __Gemnden/
https://store.steampowered.com/app/5773 ... __Gemnden/
Re: Train Sim World
Jasně všechny jejich poslední addony vypadají pěkně. Jen jsem tajně doufal, že se projedu konečně s EC/IC... Ale ty nákladní vozy vypadají dost dobře.
Ale je tam jedna věc, patrná na screenech, která mně osobně zaujala ze všeho nejvíc a jsem zvědav, jestli to není jen "jako"
Všiml si někdo ?
Edit: Ale trolej opět bída
Ale je tam jedna věc, patrná na screenech, která mně osobně zaujala ze všeho nejvíc a jsem zvědav, jestli to není jen "jako"
Všiml si někdo ?
Edit: Ale trolej opět bída
- 750225lentilka
- Příspěvky: 285
- Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
- Bydliště: Perníkov
Re: Train Sim World
Napadají mě ty směrovky na vozech, ale o tom už jsem se zmiňoval.
Re: Train Sim World
No to taky, ale vpadá to na silniční dopravu. Trochu života mimo železnici . Tedy mimo první americké trati. Ale tam je to takové divné...
Uvidíme.
Uvidíme.
- 750225lentilka
- Příspěvky: 285
- Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
- Bydliště: Perníkov
Re: Train Sim World
Ajo, toho jsem si nevšiml. Tak, uvidíme. Každopádně jsou DLC od DLC dopředu. To je fajn vidět.
-
- Příspěvky: 62
- Registrován: ned 03. čer 2012 12:50:54
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Train Sim World
Doufám že už tam bude trochu života kolem trati. Taky by to chtělo přidat nějaké náhodné události, poruchy apod... U těch servisu by to bylo zajímavé, když byste nevěděli, co se může v průběhu jízdy stát...
A také by to chtělo delší trasy, mám pocit, že oproti train simulatoru jsou strašně krátké...
A také by to chtělo delší trasy, mám pocit, že oproti train simulatoru jsou strašně krátké...
Moje PC na kterém mám nainstalovaný Train Simulator 2016:
CPU: Intel Core i5-3450 (ivy bridge) 3.1GHz, Grafická karta: XFX Radeon RX 590 FatBoy 8GB VRAM, RAM: 4x4GB DDR3 1600MHz
CPU: Intel Core i5-3450 (ivy bridge) 3.1GHz, Grafická karta: XFX Radeon RX 590 FatBoy 8GB VRAM, RAM: 4x4GB DDR3 1600MHz
- Michal
- Administrátor
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Train Sim World
Tady je to potvrzeno:
https://live.dovetailgames.com/live/tra ... date-feb19
Jak směrovky, tak i okolní život. I když paradoxně nejvíc aut je tam naložených na vagonech.
https://live.dovetailgames.com/live/tra ... date-feb19
Jak směrovky, tak i okolní život. I když paradoxně nejvíc aut je tam naložených na vagonech.
Re: Train Sim World
Jen škoda, že vysvětlení, proč není implantována silniční doprava přišlo až ve chvíli, kdy je problém vyřešen. Já osobně spíš ocením vyjádření ve smyslu" řešíme, ale momentálně je výsledek neuspokojivý z důvodu toho a toho". To, že si někdo s něčím neví rady je normální a já osobně přístup stylu "on je nějaký problém? Že o něm nevím.." nemám rád .
Zajímavá je ta část článku o simulacích Opravdu bych nečekal, že k tomu přistupují až tak vážně . Rozlišovat střídavý a stejnosměrný motor... Jen tak dál. I screeny ze simugraphu jsou zajímavé.
Zajímavá je ta část článku o simulacích Opravdu bych nečekal, že k tomu přistupují až tak vážně . Rozlišovat střídavý a stejnosměrný motor... Jen tak dál. I screeny ze simugraphu jsou zajímavé.
- 750225lentilka
- Příspěvky: 285
- Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
- Bydliště: Perníkov
Re: Train Sim World
Tentokrát velmi zajímavé počtení. Bude na co se těšit. Osobně se těším na ty postrky. Na ty jsem zvědav. Koukal jsem na mapy, trať by to mohla být vcelku pěkná.
No, uvidíme.
No, uvidíme.
Re: Train Sim World
No, tak aby jsme se vrátili k tématu .
Osobě jsem asi ale nejvíce zvědav, jak budou fungovat ty postrky. Pokud převezmete řízení celé soupravy a jen si zvolíte, zda budete čumět na koleje vpředu nebo na vůz vzadu, bude to o ničem (to že v TSW lze přebírat soupravy AI a následně opouštět víme). Ale pokud bude vlak řídit AI a hráč mu bude opravdu jen pomáhat, mohlo by to býti zajímavé. Pak i nějaký servisní režim, kdy si vezmete mašinu, najedete na soupravu, vytlačíte nahoru, odstoupíte od vlaku a sjedete jako Lv zpět dolů, by mohl být zábavný. A z hlediska toho, jak jsou koncipované servisní scénáře v Ruhr Sieg, šlo by to projet to několikrát. Pokud by třeba první ranní servis (sólo lokomotiva) začínal někde v depu nebo větší stanici a večerní tam opět končil, bylo by to ještě zajímavější.
Ale ještě nahraji škarohlídům a kritikům. Projevil se mi v Ruhr Sieg zajímavý bug. Po načtení během jízdy uloženého servisu, jsem se jako hráč neobjevil v lokomotivě řízeného vlaku, ale vždy v některé stanici v okolí. A to při každém načtení v jiné . A nejlepší bylo, že při načtení v první nácestné stanici můj vlak vesele profrčel okolo mně když jsem stál na peróně. Když pak přijel osobák, normálně jsem převzal řízení a jel. Ale do toho mého původního nákladu jsem se nestal .
Osobě jsem asi ale nejvíce zvědav, jak budou fungovat ty postrky. Pokud převezmete řízení celé soupravy a jen si zvolíte, zda budete čumět na koleje vpředu nebo na vůz vzadu, bude to o ničem (to že v TSW lze přebírat soupravy AI a následně opouštět víme). Ale pokud bude vlak řídit AI a hráč mu bude opravdu jen pomáhat, mohlo by to býti zajímavé. Pak i nějaký servisní režim, kdy si vezmete mašinu, najedete na soupravu, vytlačíte nahoru, odstoupíte od vlaku a sjedete jako Lv zpět dolů, by mohl být zábavný. A z hlediska toho, jak jsou koncipované servisní scénáře v Ruhr Sieg, šlo by to projet to několikrát. Pokud by třeba první ranní servis (sólo lokomotiva) začínal někde v depu nebo větší stanici a večerní tam opět končil, bylo by to ještě zajímavější.
Ale ještě nahraji škarohlídům a kritikům. Projevil se mi v Ruhr Sieg zajímavý bug. Po načtení během jízdy uloženého servisu, jsem se jako hráč neobjevil v lokomotivě řízeného vlaku, ale vždy v některé stanici v okolí. A to při každém načtení v jiné . A nejlepší bylo, že při načtení v první nácestné stanici můj vlak vesele profrčel okolo mně když jsem stál na peróně. Když pak přijel osobák, normálně jsem převzal řízení a jel. Ale do toho mého původního nákladu jsem se nestal .
Re: Train Sim World
Doufám, že se bude jednat o verzi č.2, tzn že hráč bude čistě jenom postrk. Ostatně když dělali náhled editoru pro scénáře, tak už tam zmiňovali, že je možné se napojit na AI soupravu, někam s ní odjet a zase se odpojit, například napěťová výluka. Pokud se tam musí definovat, jestli je loko AI nebo hráč, tak by pak ani kontrola nad loko něměla jít převzít. Taky jsem docela zvědav, jak to bude ale zpracované ve hře a hlavně jestli to bude funkční.
- 750225lentilka
- Příspěvky: 285
- Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
- Bydliště: Perníkov
Re: Train Sim World
Já si myslím, že by to mohlo být udělané podle druhé verze. A pak by to byla pecka. Každopádně, uvidíme za pár dnů.
Re: Train Sim World
Malinko popíchneme některé členy tohoto fóra.
DTG připravuje, samozřejmě zdaleka ne zdarma, rozšiřující addon s zatím neznámou motorovou lokomotivou pro posun v přístavišti ještě nevydané trasy Aschaffenburg - Gemünden.
Tak si zase někteří připravíme platební karty, že
DTG připravuje, samozřejmě zdaleka ne zdarma, rozšiřující addon s zatím neznámou motorovou lokomotivou pro posun v přístavišti ještě nevydané trasy Aschaffenburg - Gemünden.
Tak si zase někteří připravíme platební karty, že
Re: Train Sim World
Zdroj? Nikde jsem nic nezaznamenal.
Re: Train Sim World
https://forums.dovetailgames.com/thread ... post-66814
Není to přímo o dieselové lokomotivě, ale jelikož vlečka do přístavu je součástí tratě a není elektrifikována, jiná možnost asi není . Chce to projít celou diskusi kvůli souvislostem. Jinak je tam ještě více pesimistů (ale i optimistů) než zde
Není to přímo o dieselové lokomotivě, ale jelikož vlečka do přístavu je součástí tratě a není elektrifikována, jiná možnost asi není . Chce to projít celou diskusi kvůli souvislostem. Jinak je tam ještě více pesimistů (ale i optimistů) než zde