Stránka 12 z 24

Re: Train Sim World

Napsal: sob 27. říj 2018 14:53:01
od kiski
No neviem, prečítal som si ten článok, a nič extra som sa tam nedozvedel. Akurát že zatiaľ nepôjdu editovať už vydané trate. Možno práve to bol zmysel :)

Re: Train Sim World

Napsal: sob 27. říj 2018 16:27:31
od HawkCZ
Je to logický a jednoznačně dobrý krok. Pokud vzniknout České tratě, tak zdrojáky budou k dispozici. "Publish" verze bude potom mnohem menší a rychlejší "ke čtení". Je to podobné jak minimalizované jQuery nebo jakákoliv jiná "jednosměrná" komprimace.

Předpokládám, že Dovetail Games povede stejnou taktiku, jako s RW/TS, takže si TSW zakoupím a fandím mu do budoucna ;-)

Re: Train Sim World

Napsal: pát 14. pro 2018 15:56:26
od Michal
Tady se objevilo video s chystaným editorem:
https://youtu.be/NNWAV9II2sc

Re: Train Sim World

Napsal: pát 14. pro 2018 16:43:16
od KaMat
No, musím říct, že nastavení ohledně kolejí je tam požehnaně. Až narazím na zmínku, že půjdou naklápět i obloukové výhybky, budu mít radost :D

Re: Train Sim World

Napsal: pát 14. pro 2018 16:57:33
od Roman
Oni v RW nejdou? Já žiju v domnění, že ano.
Ale musíš potom stavět jako v reále, tedy vnější kolej (ne kolejnice) musí být výše než vnitřní . A převýšení také není takové, jako na širé trati. Proto třeba naklápěcí jednotky mají na obloukovém zhlaví rychlost povolenu pouze o 10 km/h vyšší, než klasika. Doporučuji zajet do Českého Brodu (vím, že to máš malinko z ruky :D) .Tam je to zhlaví ukázkové. Výškový rozdíl mezi první a druhou kolejí na tříkolejné trati je tam snad metr...

Re: Train Sim World

Napsal: pát 14. pro 2018 17:06:46
od KaMat
V RW to nejde :)

Re: Train Sim World

Napsal: pát 14. pro 2018 20:55:32
od Roman
Máš pravdu, nejde to. I když výhybku udělám z kolejí s přechodnicí, tak po označení se srovná... Abych pravdu řekl, nikdy jsem to neřešil. Já na tu reálnost moc nejsem. Raději fantazie :)

Re: Train Sim World

Napsal: pát 14. pro 2018 21:23:02
od Michal
Tak jsem to video dokoukal a ty možnosti se zdají být opravdu obrovské. Skoro bych si tipnul, že tady to ty klopené výhybky umět bude. A snad poprvé vidím, že nepojížděné části výhybek jsou konečně orezlé. :)

Re: Train Sim World

Napsal: sob 15. pro 2018 9:24:16
od KaMat
Hlavně už ty výhybky vypadají celé reálněji a začínají hned u přestavníků, což mě v RW strašně sere, že je mezi nimi velká mezera.

Re: Train Sim World

Napsal: sob 15. pro 2018 10:55:41
od Oskar
Michal píše: pát 14. pro 2018 21:23:02 ... A snad poprvé vidím, že nepojížděné části výhybek jsou konečně orezlé. :)
Jenže, tak nějak polovičatě (srdcovka). :(
Sice je to jen kosmetický detail, ale když už se ta grafická stránka hry posunula zase o krok dopředu, uvítal bych, kdyby se povedlo i tuto záležitost dotáhnout do reálně vypadajícího stavu. Zvláště, když třeba v Trainz, pokud se dobře pamatuji, toto mají vyřešeno již před deseti a více lety. Líbila by se mi i možnost, nastavit třeba orezlé kolejnice ve výhybce v nepojížděném odbočném (či přímém) směru. :)

Re: Train Sim World

Napsal: sob 15. pro 2018 11:04:48
od Oskar
KaMat píše: sob 15. pro 2018 9:24:16 Hlavně už ty výhybky vypadají celé reálněji a začínají hned u přestavníků, což mě v RW strašně sere, že je mezi nimi velká mezera.
Otázkou je, jestli přestavníky nemají taky ručně popřesouvané do správné polohy. Je to sice pracnější ale i RW se dají přestavníky posunout k začátkům jazyků výměny.
Nevím jak vypadají výměnové části výhybek mimo ČR, ale u nás (na regionálních tratích) je cca dvojnásobná mezera mezi kolejnicí a odlehlým jazykem a ke konci jazyku se mezera ještě zvětšuje. Z větší dálky se tak dá spolehlivěji zjistit, zda je správně postavená jízdní cesta, než jak je to v RW či TSW.

Re: Train Sim World

Napsal: sob 15. pro 2018 15:48:10
od KaMat
Já samozřejmě každý přestavník ručně posouvám až k jazyku, ale ta mezera mezi jazyky je pak obří. Na jejich videu je vidět, že už to mají OK.

Re: Train Sim World

Napsal: sob 15. pro 2018 17:59:56
od Oskar
Jo, už asi rozumím co máš na mysli - když položíš za sebou dvě výhybky jazyky k sobě, že je v TSW menší mezera mezi konci jazyků obou výhybek než v RW. Je to tak? Taky se mi nedařilo v RW položit třícestnou výhybku a v ve videu jsem ji viděl.

Re: Train Sim World

Napsal: sob 15. pro 2018 18:56:06
od kiski
Pre mňa bude podstatný editor pre samotné HDV :) Nech sa do toho môžem ponoriť...

Re: Train Sim World

Napsal: sob 15. pro 2018 19:50:24
od Michal
Oskar píše: sob 15. pro 2018 17:59:56 Taky se mi nedařilo v RW položit třícestnou výhybku a v ve videu jsem ji viděl.
Třícestná výhybka byla v RW od začátku. Určitě jsem ji viděl v default tratích.

Re: Train Sim World

Napsal: sob 15. pro 2018 22:26:38
od Roman
Asi nejde o třícestnou výhybku... Ta je opravdu v defaultu od prvopočátku RS. KaMat asi myslí, to, že když neposune přestavník, je daleko od počátku jazyku. Klasické třícestné výhybky snad u nás ani snad nejsou. Já narazil na jediné při pokusu o stavbu trati Čáslav - Třemošnice, ale ty opravdu v RW postavit nešly. Tak jsem to odpískal :D https://www.vlaky.net/upload/galeria/006729/274217.jpg

Re: Train Sim World

Napsal: sob 15. pro 2018 23:08:02
od KaMat
Trefil se jak Oskar, tak Roman. Ta výhybka jde podle mě postavit jen jedním způsobem. Všechny 3 cesty začínají v jednom bodě. Zkoušet to nebudu, ale řekl bych, že to tak bude 8-)

Re: Train Sim World

Napsal: ned 16. pro 2018 14:09:04
od Oskar
Já zkoušel sestavit výhybku typu co je na obrázku od Romana. Do jara byla například i ve strojovce ve Staré Pace.
Typ co popisuje Kamat, jsem sestavovat nezkoušel ale věřím Michalovi, že tento typ sestavit v RW jde.
Pokud by někdo stavěl dráhu z první poloviny minulého století, tak do té doby se třícestné výhybky hojně ve stanicích využívaly ke zkrácení zhlaví stanic a tím i prodloužení staničních kolejí. U nás se však, jestli jsem dobře informován, mnohem častěji používal typ z obrázku, oproti typu, kde oba odbočné směry začínají v jednom bodu.

Re: Train Sim World

Napsal: ned 16. pro 2018 21:00:49
od Roman
Tak jsem video taky shlédl celé a editor se jeví dost komplexní. Těch informací tam je mraky. Líbí se mi, že po najetí myši na kolej se zobrazí kompletní informace včetně nějakého ID. To by ve spojení s vyhledávačem mohlo pomoci při opravách chyb, jako jsou ty ribony v RW :)
A možnosti tvorby scénáře se zdají také obrovské. Snad tam konečně půjde u AI zadat pevný jízdní řád bez toho stupidního přepočítávání hrou.
Jestli jsem to dobře pochopil, budou ihned k dispozici veškeré dostupné funkce. I kompletně nový návěstní systém bude možno vytvořit... Ne tak, jak nám do dávkovali v TS...
A RAM mu to žere pěkně. Přes 13 GB hravě :), Doporučená RAM pro editor 32 GB :D
Ale raději tlumím nadšení abych pak nebyl zase zklamán.

Re: Train Sim World

Napsal: ned 16. pro 2018 22:34:50
od Michal
Romane, já tvé nadšení zchladím hned u té návěstní soustavy. :) Pokud jsem Mattovi rozuměl dobře, tak říkal, že nefunguje úplně správně. Asi to souvisí s tím, jak ten jejich dispečer zachází s obsazenými bloky. To ani pro naši návěstní soustavu není dobré, protože ti povolí další "kolizní" cestu hned, jakmile uvolníš rozhodující výhybku. :roll: